
Як пройшла RAU HR Conference – конференція, присвячена трансформації ринку праці в умовах великої війни (репортаж)


Нові магазини Буква в ТЦ ХІТ MALL та ТРЦ Комод, нові точки мережі книгарень КнигоЛенд в ТРЦ Neo Plaza у Дніпрі та столичному ТЦ Globus, відкриття у ТРЦ Retroville розважального комплексу Papashon Bowling та інші новини сфери дозвілля.
Цей матеріал доступний російською мовою
Цього літа мережа книгарень Буква активно розширюється. Як повідомляється на офіційній сторінці книжкової мережі у Facebook, 17 серпня новий магазин Буква відкрив свої двері у ТЦ ХІТ MALL. Книгарня розташована на першому поверсі щойно відкритого ТЦ на пр. Перемоги, 134/1. З нагоди відкриття тут діє 20% знижка на всі товари, представлені у магазині та всім у подарунок надається дисконтна картка. Акція діє до 30 серпня.
За п’ять днів до цього нова Буква відкрилася у столичному ТРЦ Комод на четвертому поверсі.
Також протягом весни-літа свою локацію змінили іще три торговельні точки рітейлера. Зокрема книгарня Буква у київському ТРЦ Аркадія переїхала на другий поверх, до магазину Comfy. У місті Рівне книгарня переїхала на нове місце у ТЦ Злата Плаза на цокольному поверсі. Так само у Луцьку книгарня Буква у ТРЦ ПортCity Lutsk переїхала на другий поверх (біля магазину Фокстрот).
Як повідомляється на інтернет-сторінці ТРЦ Neo Plaza, що знаходиться у м. Дніпро за адресою вул. Марії Кюрі, 5, на першому поверсі відкрилася книгарня КнигоЛенд. Раніше новий книжковий магазин площею 100 кв. м відкрився в ТЦ Globus. Мережа книгарень КнигоЛенд пропонує книги, підручники, диски, розвиваючі ігри для дітей і багато іншого. Перший книжковий магазин КнигоЛенд був відкритий у 2007 році в Харкові, а в 2021 році Книголенд вже налічує 40 книгарень по всій Україні.
У столичному ТРЦ Retroville відкрився перший у Києві масштабний Papashon Bowling, який вже працює в таких містах як Одеса та Львів. Площа розважального комплексу – 1240 кв. м. Papashon Bowling – розважальний комплекс, де можна добре відпочити на вечірці або зіграти з друзями в боулінг чи більярд. Гостей зустрічатимуть 12 доріжок, 2 більярдні столи, велика барна стійка та затишне кафе. Боулінг оснащений найкращим обладнанням як для професійних гравців, так і для новачків. На допомогу гравцям без досвіду завжди прийдуть майстри боулінгу і допоможуть навчиться всім тонкощам гри.
Як повідомляє видання Investory.news, німецька компанія WOW Tech Group, яка займається виробництвом інноваційних секс-іграшок, і британський інтернет-магазин Lovehoney, який продає їх, підписали угоду про злиття.
Внаслідок об’єднання на ринку товарів для дорослих з’явиться новий гігант, який буде називатися Lovehoney Group, в його складі буде працювати також швейцарський бренд Amorana.
“Ми натхнені цією угодою і нашим партнерством. Amorana, Lovehoney і WOW Tech об’єднані однією місією — зняти клеймо громадського осуду із сексуальності, надихнути людей насолоджуватися любов’ю і випробувати щастя від цього. Разом у нас буде більше можливостей зробити сексуальну задоволеність центром уваги суспільства. Це піде на користь всій нашій індустрії”, — зазначив глава Lovehoney Group Йоганнес Плеттенберг.
Обсяг продажів нової компанії повинен перевищити цього року $400 млн, що приблизно вдвічі більше рівня 2020 року. Нове підприємство стане найбільшим з виторгу в галузі. За оцінками видання The Wall Street Journal, “єдиноріг”, що утворюється, буде коштувати $1,2 млрд.
Будувати прибутковий бізнес на ринку, який зменшується, і в країні, де щоденно читають книги лише 8% населення – непросте завдання, але Yakaboo це чудово вдається. Про це яскраво свідчить складний 2020 рік, коли в умовах карантину компанія збільшила виторг на 60% – до $10 млн. Український Forbes розповів історію, як троє партнерів спочатку безрезультатно намагались створити аналог Netflix в Україні, а згодом змінили бізнес-модель, і стали не лише онлайн та офлайн-рітейлером книг, але і їх видавцем. Компанія Yakaboo за рахунок щедрих інвестицій у пошукову оптимізацію та інтернет-маркетинг, а також пропонуючи широкий асортимент продукції та її оперативну доставку, змогла побудувати перспективний бізнес. RAU пропонує найцікавіші фрагменти цієї історії.
На початку року ЗМІ повідомили про плани видавництва Основи відкрити у Києві книгарню з баром. Магазин мав бути з двома зонами — книжковий магазин і бар. Його відкриття планувалося у травні 2021 року на вулиці Липинського, 4 Б.
За задумом авторів, магазин мав бути не лише місцем для того, аби придбати книги. Сюди можна буде прийти на каву та круасан уранці. Ввечері – забігти на побачення й випити по келиху вина, насолоджуючись духом району. Меню закладу, яке розробляв ресторатор Денис Малков, мало бути мінімалістичним, з позиціями локальної та іноземної кухонь.
Проте після карантинів ніяких новин про відкриття нового бару у книгарні не було.
Читайте також –
Новини книжкових магазинів: Буква, Книгарня Є, Палатка, книгарня-кав’ярня Старого Лева та інші