Новини food&beverage: Міністерство шаурми, Чорноморка, McDonald’s, Mother та інші

Новини food&beverage: Міністерство шаурми, Чорноморка, McDonald’s, Mother та інші

12.02.2024 08:45
  1211
Валерія Байда

В січні-лютому на мапі України продовжували з’являтися нові ресторани та зручні сервіси для замовлення їжі, а також компанії підбивали підсумки роботи в 2023 році.

Новий заклад Міністерство шаурми почав працювати в Одесі, Чорноморка відкрилася в Броварах, став доступним маркетплейс заморожених страв Вдома, а McDonald’s збільшив прибуток торік та інші новини food-ритейлу.

Міністерство шаурми в Одесі

Тепер мережа Ministry of в Одесі. На початку лютого відкрився новий заклад – Міністерство шаурми за адресою: Катерининська, 8/10. Про це один з власників мережі Євген Таллер повідомив у відео в Instagram.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Taller Yevhen (@tallertv)

Нагадаємо, в мережі є ще Міністерство чебуреків та Міністерство десертів. Також в цьому році мережа Ministry of здійснила експансію за кордон, відкривши Міністерство чебуреків в столиці Польщі.

Триповерхова книгарня-кав’ярня Сенс на Хрещатику

Підприємець Олексій Ерінчак разом з партнерами (платформа Work.ua, інститут Projector та девелопери Alterra Group) відкриває на Хрещатику, 34 в колишньому приміщенні Всі.Свої Декор триповерхову книгарню з кав’ярнею та простором для івентів. Про це пише Forbes. Площа сягатиме 1500 кв. м. Перші два поверхи мали відкритися вже в січні 2024 року, але наразі такої інформації немає. Також у нової книгарні вже є і своя сторінка в Instagram, щоправда, з одним дописом.

Чорноморка в Броварах

Наприкінці січня мережа ресторанів Чорноморка поповнилася ще одним закладом – в Броварах за адресою: Василя Симоненка, 105 А. Поки він працює в тестовому режимі.

Маркетплейс заморожених продуктів

30 січня команда Гудфуд Вдома анонсувала, що запустила маркетплейс заморожених страв Вдома з легендарних ресторанів. На сайті можна обрати страви від Китайський Привіт, Musafir, Meatbusters, Ponchyk Boy, Pasteis de Kyiv та інших культових українських брендів. Усі страви приїжджають у шоковому замороженні з рецептами та адаптовані для домашнього приготування. Наразі сервіс працює в трьох містах України – Києві, Львові та Дніпрі.

«Наша ідея і місія дати можливість куштувати страви від легендарних ресторанів та виробників з всіх регіонів України будь-де та будь-коли у вас вдома», – йдеться в повідомленні Instagram.

Прибуток McDonald’s в 2023 році

За підсумками 2023 року чистий прибуток американської McDonald’s виріс на 37% до $8,47 млрд. Таке зростання пояснюється одноразовими списаннями у розмірі $1,281 млрд або $1,44 на акцію, пов’язаними з виходом компанії з росії. Річний виторг McDonald’s зріс на 10%, склавши близько $25,5 млрд.

Третій ресторан Барсук в Києві

На початку січня сім’я ресторанів GastroFamily Дмитра Борисова поповнилася новим закладом. Ресторан Барсук відкрився на Лук’янівці за адресою Іллієнка ,6. Це третій заклад мережі і саме з нього в 2011 році почалася історія GastroFamily. 

Pet-friendly кафе Перевал

На початку грудня запрацювало кафе Перевал за адресою Нижній вал, 27-29, де радо вітають з домашніми улюбленцями. Заклад пропонує цікавий десерт чімі. Це така випічка, схожа на трубу чи конус, традиційно прикрашена цукром, корицею та горішками. А в закладі Перевал ще пропонують доповнити її різними начинками, як-то: маковою, смородиновою, апельсиновою та іншими. 

Коктейль-бар Mother в Києві

Наприкінці січня запрацював цікавий заклад Mother за адресою: Велика Васильківська, 38. «Не питай чому я mother, сенсів багато і ти точно знайдеш свій», – написали в повідомленні Instagram.

Підсумки 2023 року в ресторанному бізнесі

Виручка закладів громадського харчування України у другому півріччі 2023 року зросла на 30% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року, відвідуваність – на 10%, а середній чек – на 18%. Про це йдеться в дослідженні української компанії з автоматизації закладів Poster.

У другій половині 2023 року найбільше зростання виручки у порівнянні із минулим роком показав сегмент ресторанів – на 37%. Середній чек закладів зріс на 23% з 508 до 625 грн, відвідуваність – на 11%.

Сегмент кав’ярень збільшив виручку на 31% у 2023 році. Відвідуваність зросла на 9%, середній чек – на 20% з 82 до 98 грн. 

Виручка сегмента кафе показала зростання на 26% у порівнянні із минулим роком. Середній чек зріс на 17% зі 187 до 219 грн. Відвідуваність зросла на 7%.

Виручка сегмента барів зросла на 28% до 2022 року, середній чек на 12% із 311 до 348 грн. Відвідуваність збільшилася на 15%. 

Сегмент пекарень продемонстрував зростання виручки на 22% у порівнянні із 2022 роком. При цьому середній чек зріс на 17% з 63 до 73 грн. Відвідуваність зросла лише на 5%.

Виручка фаст-фуду зросла на 27%, середній чек – на 21% зі 145 грн до 175 грн. Відвідуваність – на 5%. 

Виручка кальянних показала зростання на 28% у порівнянні із минулим роком. Середній чек зріс на 18% зі 413 грн до 488 грн. Відвідуваність зросла на 9%.

Найскладніше у 2023 році рестораторам було наймати та утримувати команди, тримати ціни на страви попри зростання цін, знаходити власну мотивацію для роботи та розбиратися з перевірками. Крім цього, підприємців турбувала повна зміна цільової аудиторії, комунальні платежі та корупція, низькі продажі та зміна поведінки покупців.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку