Новини FMCG за червень: нова доставка Сільпо, ігрова акція АТБ, перший за час війни Novus, розширення мереж Рукавичка, SPAR та інше

Новини FMCG за червень: нова доставка Сільпо, ігрова акція АТБ, перший за час війни Novus, розширення мереж Рукавичка, SPAR та інше

04.07.2022 09:00
  3527
Костянтин Симоненко

Сільпо запустив новий сервіс швидкої доставки продуктів і страв Loko, Novus відкрив перший новий магазин під час війни, АТБ запустив нову гейміфіковану акцію з доповненою реальністю, мережа Рукавичка стала більше на два магазини та інші новини сегменту продовольчого роздробу України.

Цей матеріал доступний російською мовою

Дві нових точки Рукавичка у Львові

Як повідомляє на своїй Facebook-сторінці західноукраїнська мережа Рукавичка, 7 червня у Львові на вулиці Личаківська, 112, відкрився оновлений магазин формату біля дому. Це вже друга нова локація, запущена рітейлером у червні 2022 року.  На початку місяця на вул. Китайська, 7, у Львові відкрився іще один магазин, де як завжди на покупців чекатимуть свіжі та якісні продукти. Нагадаємо, західноукраїнський рітейлер 20 травня відкрив другий новий магазин з початку вторгнення росії, який став 190-м у мережі. Тепер у мережі 192  магазини Рукавичка.

Сім23 відкрив нові магазини в містах Луцьк та Стрий

Ще одна західноукраїнська мережа так само один магазин відкрила на початку місяця, а другий – наприкінці. Зокрема, маркет в Луцьку на проспекті Молоді, 4 Е, відкрився 2 червня, а вже за три неповні тижні – у м. Стрий за адресою вул. Шевченка, 34. У маркетах можна швидко перекусити, випити натуральної свіжозмеленої кави, купити продукти додому чи навіть поповнити картку готівкою. В мережі раніше зазначили, що були змушені закрити окремі маркети, та зараз намагаються продовжувати розвиватися.

Сільпо запустив новий сервіс швидкої доставки продуктів і страв Loko

Loko – новий український фудтех-стартап, який надає послугу швидкої доставки продуктів та страв. Сервіс інтегрований у мобільний додаток Сільпо. У червні Loko почав працювати у Києві. “Переваги Loko – швидкість доставки від 15 хвилин, гібридні замовлення продуктів з супермаркету та ресторанних страв, власна випічка і кава, а також розумно підібраний асортимент продуктів”, – розповіли в компанії. На момент запуску сервіс доступний в районах Позняків, Березняків і частини Осокорків столиці – мапа зони покриття є на сайті.

Крім того, компанія Fozzy Group 25 червня відкрила після ремонту гіпермаркет Fozzy у Харкові за адресою вул. Героїв Праці, 9. Гіпермаркет Fozzy у Харкові вже працював кілька тижнів для оптових клієнтів, а після того, як полагодили дах від “прильотів”, магазин відкрився для всіх покупців. Так само, у київському ТРЦ Lavina Mall 9 червня відновив роботу магазин Сільпо.

Також у червні відкрилися нові магазини Thrash! Траш! у Новояворівську Львівської області, в Івано-Франківську та Трускавці. Зокрема, магазин у Івано-Франківську за адресою вул. Вовчинецька, 34, став шостим у цьому місті.

SPAR відкрив ще один магазин під час війни

Як повідомляється на сторінці компанії у Facebook, новий магазин SPAR відкрився у місті Калуш за системою франчайзингу. Тепер мешканцям цього містечка щодня пропонуватимуть широкий асортимент улюблених товарів: м’яса, напівфабрикатів, фруктів, молочної продукції, власного імпорту та унікальних товарів власної торгової марки від кращих європейських виробників. А ще у новому закладі можна посмакувати кавою, смачними паніні чи круасанами. У новому магазині SPAR діє програма лояльності DRUZI, що дозволяє покупцям відслідковувати накопичені та витрачені бонуси й економити на наступних покупках, бачити історію покупок та отримувати персональні пропозиції.

Мережа Пчілка маркет відкрила магазин у Боярці

Як повідомляє All Retail, це перший магазин мережі у Боярці, він працює за адресою вул. Бульварна, 2/50. Торгова площа об’єкта становить 304 кв. м, тут є дві лінійних каси та дві каси самообслуговування. Магазин працює з 8:00 до 22:00. В асортименті магазину: свіжі овочі та фрукти, бакалія, заморожені продукти, напівфабрикати. Для швидкого та зручного перекусу в магазині працює кафетерій з 15 смаками фірмової піци та кавою. Нагадаємо, мережа продуктових магазинів Пчілка маркет заснована у 2015 році та наразі налічує 33 магазини у Києві та Київській області, Чернігові, Житомирі.

Novus відкрив 1 липня свій перший новий магазин з початку війни

novus

Новий супермаркет Novus зустріне покупців за адресою: Київ, Керченська площа, 7. Площа магазину складає 4000 кв. м. У магазині можна буде знайти пекарню зі свіжими булочками і багетами, готові домашні страви кулінарії, охолоджене м’ясо власного виробництва, гідний вибір свіжої риби, гриль-продукцію, тістечка, торти, гарячу та охолоджену піцу, сезонні фрукти, овочі та інше. Покупців буде обслуговувати 20 лінійних кас, 2 інфо-каси та 6 кас самообслуговування.

Мережі з продажу розливного пива Hop Hey та виномаркетів OKWINE стали членами Асоціації рітейлерів України

Найбільша в Україні спеціалізована мережа з продажу розливного пива Море Пива (ребрендинг – Hop Hey) приєдналася до профільного об’єднання провідних компаній вітчизняного ринку роздрібної торгівлі. Компанія Море Пива існує з 2009 року. Працює у Дніпропетровській, Запорізькій, Київській, Кіровоградській, Одеській, Полтавській, Миколаївській, Харківській і Черкаській областях, та об’єднує майже 350 магазинів у 27 містах. Основа продажів – пиво власного виробництва. Другий власний пивзавод Fanatic був відкритий у 2018 році.

Рітейлер OKWINE – це українська мережа виномаркетів, заснована у 2012 році. Налічує 85 спеціалізованих магазинів у 13 містах – Київ, Вишневе, Буча, Харків, Черкаси, Чернігів, Дніпро, Одеса, Вінниця, Львів, Рівне, Івано-Франківськ, Луцьк. Концепція мережі – зручний виномаркет біля дому з професійними сомельє, асортимент містить близько 5000 позицій напоїв та супутніх товарів, включаючи унікальні товари власного імпорту. Має однойменний веб-маркет okwine.ua, який здійснює доставку по Україні та надає користувачам опцію самовивозу з будь-якого виномаркету OKWINE. В 2019 році зʼявилась компанія імпортер-дистрибʼютор Wine Hunters, яка досить швидко масштабувалась на українському ринку.

Українські супергерої: АТБ запустив нову гейміфіковану акцію з доповненою реальністю

З 28 червня в АТБ стартувала нова акція з доповненою реальністю “Брайти – народження українських супергероїв”. Весь прибуток від акції буде перерахований на будівництво дитячого відділення центру реабілітації “Незламні” у Львові. “Брайти” – це герої, які символізують українців, як непереможну силу та націю. Вже з 28 червня Джавеліна, Байрактар та Привид Києва можна завантажити у додатку “Брайти” на іOS та Android. Крім того, усі охочі можуть зібрати колекцію з 32 унікальних фішок “Брайтс”, придбавши їх у магазинах мережі за спеціальною ціною, та грати в доповненій реальності.  Нагадаємо, що першим проектом з доповненою реальністю від АТБ була акція “ATB Arena”. Три сезони активності отримали 1,8 млн завантажень мобільної гри, яка з перших днів акції очолила рейтинг мобільних застосунків в українських App Store і Play Market.

Читайте також –

Новини FMCG за три місяці війни: у АТБ знову більше 1000 магазинів, Україна без Lidl, повернення рітейлу в Бучу, нові Сільпо, Рукавичка, SPAR та інше

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  134
Усі новини ринку