Новини fashion-ритейлу: MustHave, Levi’s, Cher’17, H&M та інші

Новини fashion-ритейлу: MustHave, Levi’s, Cher’17, H&M та інші

19.02.2024 08:45
  1480
Валерія Байда

Мережа Famo йде в невеликі міста, у MustHave амбітні плани на 2024 рік, а також нові відкриття магазинів українських брендів та міжнародних, як-то: Cher’17, H&M, Levi’s та інші новини сегмента модного одягу.

Fashion-оператори в ТЦ Sakura park

Перший в Кам’янці-Подільському магазин Sinsay буде відкрито в ТЦ Sakura park на другому поверсі. Про це повідомляє УРТЦ. Нова торговельна точка площею 1400 кв. м буде однією з найбільших на заході України.

Також в цьому ТРЦ будуть представлені й інші оператори fashion сегменту – Goldi та Famo.

Нагадаємо, відкриття ТЦ Sakura park заплановано на 1 серпня 2024 року, а в кінці травня-червні орендарі вже зможуть почати оздоблювальні роботи в магазинах.

MustHave в ТРЦ Lubava (Черкаси)

14-й в українській мережі MustHave має з’явитися в березні 2024 року в ТРЦ Lubava. Його площа складатиме понад 76 кв. м. Відомо, що договір вже підписала девелоперська компанія Budhouse Group.

П’ятий в столиці магазин OneByOne

На початку лютого мережа українського бренду OneByOne повідомила, що відкрила магазин в столичному ТРЦ Blockbuster Mall. Нова торговельна точка стала п’ятою в Києві та сімнадцятою в мережі.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ONEBYONE • UKRAINIAN BRAND (@onebyoneua)

Levi’s в ТРЦ Lubava (Черкаси)

В лютому має відкритися новий магазин Levi’s на третьому поверсі ТРЦ Lubava (Черкаси). Нова торговельна точка займе площу 110 кв. м.

Новий Cher’17 в ТРЦ Ocean Plaza

На початку січня новий магазин українського бренду Cher’17 відкрився ТРЦ Ocean Plaza. Ця точка стала дев’ятою в мережі.

Нагадаємо, український мас-маркет-бренд Cher’17 заснували інфлюенсери та підприємці Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь в 2017 році.

Плюс два нових магазини Famo за два місяці

Наприкінці січня оновлений магазин Famo відкрився у вінницькому ТРЦ Sky Park на другому поверсі. А в лютому нова торговельна точка з’явилася в Летичиві Хмельницької області за адресою: Шевченка, 1 А

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Одяг та аксесуари FAMO (@famo.ua)

Нагадаємо, засновниця Famo Юлія Томусяк каже, що в мережі будуть тестуво відкриватися в маленьких містах України. 

Незабаром новий магазин H&M в ТРЦ Blockbuster Mall

З початком великої війни популярний шведський бренд H&M закрив всі свої магазини, а в листопаді 2023 року почав відновлювати роботу. А ще незабаром очікується відкриття нового магазину в столичному ТРЦ Blockbuster Mall – про це повідомила Forbes прес-служба H&M.

Українській бренд Spogad у паризькій галереї

Український бренд аксесуарів із переробленого пластику Spogad ексклюзивно представили у паризькій галереї Printemps Haussmann Paris. Про це пише УРТЦ. І це єдиний український бренд, який зміг потрапити до простору Fashion Green Room.

Плани мережі MustHave на 2024 рік

На 2024 рік MustHave має амбітні плани – досягти відмітки 20 магазинів по Україні. 

«20 магазинів – це наша стратегія розвитку на 2023-24 рік. Ми з командою усе прорахували, створили фінансову модель, вивели фінансові показники по рентабельності, собівартості продукції та зрозуміли, в який термін яка кількість магазинів допоможе нам вийти на бажаний результат», – повідомляє Анна Бец, співзасновниця бренду MustHave.

Наразі вже відомо, що наступні три магазині відкриються в лютому та березні у Львові, Черкасах та Дніпрі. Ідеї для ще чотирьох точок у розробці. Бренд у пошуку нових міст та цікавих локації. Бюджети на відкриття та ремонтні роботи трьох нових магазинів становили від 600 000 до 1,6 млн грн.

«Нові магазини ми відкриваємо в новому форматі з новим сучасним інтер’єром» – каже Анастасія Дзюба, співзасновниця бренду MustHave.

Нагадаємо, що MustHave має власне виробництво площею 1500 кв. м та 180 співробітників.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Торговельні мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, що входять до холдингу Retail Group, повідомили про свою участь у...
time icon  
  150
Усі новини ринку