Новини fashion-ритейлу: MustHave, Levi’s, Cher’17, H&M та інші

Новини fashion-ритейлу: MustHave, Levi’s, Cher’17, H&M та інші

19.02.2024 08:45
  1200
Валерія Байда

Мережа Famo йде в невеликі міста, у MustHave амбітні плани на 2024 рік, а також нові відкриття магазинів українських брендів та міжнародних, як-то: Cher’17, H&M, Levi’s та інші новини сегмента модного одягу.

Fashion-оператори в ТЦ Sakura park

Перший в Кам’янці-Подільському магазин Sinsay буде відкрито в ТЦ Sakura park на другому поверсі. Про це повідомляє УРТЦ. Нова торговельна точка площею 1400 кв. м буде однією з найбільших на заході України.

Також в цьому ТРЦ будуть представлені й інші оператори fashion сегменту – Goldi та Famo.

Нагадаємо, відкриття ТЦ Sakura park заплановано на 1 серпня 2024 року, а в кінці травня-червні орендарі вже зможуть почати оздоблювальні роботи в магазинах.

MustHave в ТРЦ Lubava (Черкаси)

14-й в українській мережі MustHave має з’явитися в березні 2024 року в ТРЦ Lubava. Його площа складатиме понад 76 кв. м. Відомо, що договір вже підписала девелоперська компанія Budhouse Group.

П’ятий в столиці магазин OneByOne

На початку лютого мережа українського бренду OneByOne повідомила, що відкрила магазин в столичному ТРЦ Blockbuster Mall. Нова торговельна точка стала п’ятою в Києві та сімнадцятою в мережі.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ONEBYONE • UKRAINIAN BRAND (@onebyoneua)

Levi’s в ТРЦ Lubava (Черкаси)

В лютому має відкритися новий магазин Levi’s на третьому поверсі ТРЦ Lubava (Черкаси). Нова торговельна точка займе площу 110 кв. м.

Новий Cher’17 в ТРЦ Ocean Plaza

На початку січня новий магазин українського бренду Cher’17 відкрився ТРЦ Ocean Plaza. Ця точка стала дев’ятою в мережі.

Нагадаємо, український мас-маркет-бренд Cher’17 заснували інфлюенсери та підприємці Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь в 2017 році.

Плюс два нових магазини Famo за два місяці

Наприкінці січня оновлений магазин Famo відкрився у вінницькому ТРЦ Sky Park на другому поверсі. А в лютому нова торговельна точка з’явилася в Летичиві Хмельницької області за адресою: Шевченка, 1 А

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Одяг та аксесуари FAMO (@famo.ua)

Нагадаємо, засновниця Famo Юлія Томусяк каже, що в мережі будуть тестуво відкриватися в маленьких містах України. 

Незабаром новий магазин H&M в ТРЦ Blockbuster Mall

З початком великої війни популярний шведський бренд H&M закрив всі свої магазини, а в листопаді 2023 року почав відновлювати роботу. А ще незабаром очікується відкриття нового магазину в столичному ТРЦ Blockbuster Mall – про це повідомила Forbes прес-служба H&M.

Українській бренд Spogad у паризькій галереї

Український бренд аксесуарів із переробленого пластику Spogad ексклюзивно представили у паризькій галереї Printemps Haussmann Paris. Про це пише УРТЦ. І це єдиний український бренд, який зміг потрапити до простору Fashion Green Room.

Плани мережі MustHave на 2024 рік

На 2024 рік MustHave має амбітні плани – досягти відмітки 20 магазинів по Україні. 

«20 магазинів – це наша стратегія розвитку на 2023-24 рік. Ми з командою усе прорахували, створили фінансову модель, вивели фінансові показники по рентабельності, собівартості продукції та зрозуміли, в який термін яка кількість магазинів допоможе нам вийти на бажаний результат», – повідомляє Анна Бец, співзасновниця бренду MustHave.

Наразі вже відомо, що наступні три магазині відкриються в лютому та березні у Львові, Черкасах та Дніпрі. Ідеї для ще чотирьох точок у розробці. Бренд у пошуку нових міст та цікавих локації. Бюджети на відкриття та ремонтні роботи трьох нових магазинів становили від 600 000 до 1,6 млн грн.

«Нові магазини ми відкриваємо в новому форматі з новим сучасним інтер’єром» – каже Анастасія Дзюба, співзасновниця бренду MustHave.

Нагадаємо, що MustHave має власне виробництво площею 1500 кв. м та 180 співробітників.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  100
Усі новини ринку