Як виглядає перший в Києві магазин MYplay в ТРЦ Smart Plaza Obolon (фотоогляд)

Як виглядає перший в Києві магазин MYplay в ТРЦ Smart Plaza Obolon (фотоогляд)

15.02.2019 04:00
  562
Микола Маранчак

Велика ігрова зона у панорамних вікон, лазерний тунель з двома “коридорами”, зони тестування і прокачування талантів — який новий досвід в рітейлі приніс перший у столиці MYplay і як виглядає торгово-ігровий простір.

Цей текст доступний також російською мовою

14 лютого в Києві на вул. Маршала Тимошенка, 21 розпочав роботу перший в столиці торгово-ігровий простір MYplay. Об’єкт площею 450 кв. м розмістився на щойно відкритому другому поверсі ТЦ Smart Plaza Obolon, в свою чергу запущеного кількома тижнями раніше – 25 січня. За словами засновника мережі дитячих магазинів MIKKI / MYplay Павла Овчиннікова, який виступить спікером  Третьої міжнародної виставки індустрій рітейлу і девелопменту Retail & Development Business Expo, 28-29 березня 2019 року в Києві в НСК “Олімпійський”, Smart Plaza Obolon вибрали серед інших нових торгових центрів через відсутність конкуренції серед рітейлерів дитячих товарів.

“Зараз стало модно представляти по кілька дитячих операторів в торговому центрі. Іноді конкуренція допомагає розвитку, але іноді заважає. Нас хочуть бачити в нових ТРЦ, але зайняли позицію “чим більше іграшкарів, тим краще”. Ми її поки не прийняли”, – поділився він.

Перший у Києві об’єкт MYplay розділений на декілька зон – VR-зона для тестування роботів і різних гаджетів, кава-зона для батьків, сухий басейн з кульками, в який можна стрибати і робити фотографії, ігрова, касова зона і стіл пакування подарунків. Також тут знаходиться secret plaсe, який вже став “фішкою” рітейлера: лазерний тунель, причому в новому магазині – з двома “коридорами” і збільшеною площею.

У кожній категорії товарів в магазині є іграшки, якими можна пограти прямо в просторі. Це дозволяє дитині зрозуміти, подобається їй товар чи ні. Тут можна знайти гаджети, смарт-годинники, роботів, портативні колонки, навушники, товари для активного відпочинку.

Особливою гордістю асортименту є розумна прально-сушильна машина Candy Bianca, яка говорить з дітьми на трьох мовах і виконує команди через мобільний додаток Simply-FI. За півтори-дві години вона може не тільки випрати, але також висушити і погладити наряд.

Кожні вихідні в магазині MYplay в ігровій формі “прокачують” дитячі таланти – дрібну моторику, логіку, товариськість, креатив та інше. Управління такими гаджетами, як машинка Candy Bianca також включили в “карту талантів” дитини.

У новому MYplay можна знайти також великий “планшет” – віртуальну полицю, за допомогою якої покупець може зробити покупку в інтернет-магазині товару, не представленого в конкретній торговій точці. Втім гаджет можна також переключити в інший режим і просто пограти.

Не можна не звернути увагу і на високі панорамні вікна в магазині. Ігрова зона зроблена спеціально біля них. У компанії очікують, що граючих дітей перехожі будуть бачити з вулиці і це буде залучати в ігровий простір все нових покупців.

“Інші пропозиції в Києві мережа поки серйозно не розглядає, – розповідає Павло Овчинніков. – Найближчий об’єкт MYplay з’явиться у Львові. На черзі – ще один регіон. В цілому на цей рік в планах запуск ще двох-чотирьох торгово-ігрових точок MYplay. Де вони перебуватимуть, розповімо найближчим часом. Формат тільки набирає обертів, і це не може не радувати”.

В Україні мережа МІККІ працює з 2000 року, вперше двері дитячого магазину відкрилися в Дніпрі. За 18 років рітейлер розширив географію до 14-ти магазинів. У 2018 році був проведений грандіозний реформат мережі, результатом якого стала поява торгово-ігрового простору MYplay. Так, наприклад, до 30% всього магазину виділяється під вільну ігрову зону для дітей.

Перші три об’єкти нової мережі почали роботу в другій половині 2018 року в Дніпрі. Тепер мережа налічує чотири магазини.

Читайте також –

СЕО MYplay Світлана Святченко: Хочемо допомогти дитині визначитися з роллю в житті


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку