Лабораторія талантів: як виглядає MYplay в ТРЦ Дафі (фоторепортаж)

Лабораторія талантів: як виглядає MYplay в ТРЦ Дафі (фоторепортаж)

06.11.2018 08:11
  2655
Микола Маранчак

“Карта талантів”, квести для прокачування навичок, 5-метрова горка і зона “без батьків” – який новий досвід для українського ринку пропонує магазин MYplay в ТРЦ Дафі в Дніпрі.

3 листопада на бульварі Зоряний, 1а, в Дніпрі відкрився другий в Україні торгово-ігровий простір для дітей MYplay. Магазин став якірним орендарем ТРЦ Дафі, який зараз займається розширенням площ під оренду. Торгова площа магазину склала близько 400 кв. м. Несподіваним бонусом стала прибудова з додатковою ігровою зоною і 5-метровою горкою, що спускається на перший поверх. Що принципово нове несе в собі для покупців і який новий досвід пропонує українському ринку іграшок другий магазин MYplay — у фоторепортажі RAU.

З самого початку команда Mikki ставила перед собою завдання не просто змінити усталену за 18 років концепцію мережі, а створити щось більше, ніж магазин. Процес розробки ідеї та впровадження тривав більше року, так з’явився простір з зонами для ігор, тестування, прокачування своїх навичок, лазерним тунелем і продавцями-аніматорами. Перший магазин мережі почав роботу в серпні 2018 року в Дніпрі на вулиці Воскресенській, 10, і, за словами керівника відділу маркетингу мережі Міккі Марини Фастовець, “не підкачав” – середній чек магазину зріс на 15% порівняно з магазином Mikki до реформата, а приріст кількості покупців склав 48%.

“У нас була ідея зробити реформат стріт-рітейла і реформат магазину в ТРЦ, і далі дивитися хто як розвивається, і ефективніше працює. Для другого магазину ми взяли всі самі круті фішки: лазерний тунель, дитячу зону, фотопримірювальну, зону VR, лабораторію талантів. Але нам здалося цього мало – в новому магазині змінилося наповнення, а також вперше з’явилася дитяча гірка”, – деталізує Марина.

Ідея горки з’явилася під час однієї зі стратегічних сесій і полягала в тому, щоб діти могли спускатися по ній прямо в магазині. Спочатку, за розповідями представника мережі, ніхто і не думав, що це в принципі можливо. Ігровий тунель був лише ще однією ідеєю мозкового штурму. Але в новому приміщенні стелі виявилися достатніми високими, щоб можна було побудувати прибудову. Здійснити задум допомогло також те, що ТРЦ Дафі якраз займається будівництвом нового крила. З результаті заради дитячої горки прямо у магазині добудували ще один поверх з окремою зоною, де дитина може відчути себе господарем на своїй території без дорослих і влаштувати собі екстремальний, але безпечний спуск з майже 5-метрової висоти.

З торгово-ігрового простору в секретну лабораторію з горкою дитина може потрапити через лазерний тунель. Тут він також може знайти зону тестування іграшок, зону перегляду мультфільмів і танцпол.

У магазині розширено асортимент іграшок, необхідний для розвитку дітей всіх вікових категорій. Серед обраних брендів – LEGO, Playmates, MGA, знавець, Mattel, KIDDILEND і багато інших. Можна знайти в MYplay також предмети для активного відпочинку, набори для творчості, конструктори, гаджети та багато іншого, здатне не тільки розважити малюка, але й спростити життя батьків.

Окремо представлено одяг фінського бренду Reima, який має більш ніж 70-річну історію і спеціалізується на випуску курток, комбінезонів та іншого верхнього одягу для дітей до 12 років. Одяг можна вибрати, скориставшись віртуальною полицею. Зона упаковки дозволяє покупки самостійно доупакувати.

Також в магазині запущено хаб “Лабораторія талантів”, в якому діти прокачують свої навички. Кожен з них, наприклад, логіка або креативність, пов’язаний з категоризацією відділів в магазині. Під ту чи іншу обдарованість дитини підв’язуються майстер-класи, ігри і квести прямо в магазині в супроводі аніматорів. Але талант також можна прокачати вдома, придбавши певну іграшку.

На кожну дитину заводиться “Карта талантів”, в якій вона може спостерігати свій прогрес. “Карта талантів” розподілена фахівцями за рівнями, – розповідає Марина Фастовець. – Щоб мотивувати дитину навчатися новому, за кожен пройдений рівень вона отримує наклейку до “карти талантів” і нагороду. Це постійний квест, в якому дитина безупинно прокачує себе і отримує ще більше подарунків”.

За її словами, це працює. Діти приходять повторно зі своєю “картою талантів”. “Ми почали це тому, що всі дитячі магазини в Україні однакові: один асортимент, одна ціна, робота з дорослими покупцями. Відрізняються тільки вивіски. Якісні іграшки – наша основа, але зараз додався простір, який став нашим новим продуктом. І тепер дитина, приходячи в дитячим магазин, думає: “Чому тут зі мною не грають? Чому мене не хвалять? Чому не дарують грамоту?”або “Чому тут немає горки”? Нам важливо, щоб дитина прийшла до нас, і залишилася з нами. Ми перші, хто створив серед рітейлерів програму лояльності для дитини», – додає вона.

Щоб консультанти успішно працювали з дітьми, була запущена Школа акторської майстерності. Проходив персонал й інші тренінги: базовий курс підготовки аніматорів, вивчення психотипів дітей, допомога дитині обрати саме ту іграшку, яка їй потрібна, та багато іншого. Якщо раніше, як і в будь-якому іншому магазині, продавці-консультанти запитують у клієнтів: “Чим ми можемо вам допомогти?”, то тепер вони налаштовані насамперед на комунікацію з дитиною.

“Коли батьки нам дякують за безмежну любов до дітей, починаєш розуміти, що це не про гроші. Це більше, ніж рітейл: є надзавдання, і ти зобов’язаний зробити так, щоб воно приносило дітям користь”, – говорить керівник відділу маркетингу мережі.

Магазини нового формату продовжать відрізнятися. Кожен з них буде містити свою ключову особливість: демонстраційні зони, зони інноваційних іграшок, унікальних для магазинів розваг.

“У нас великі плани на розвиток. Якщо раніше ми відкривали один-два магазини на рік, то тільки за останні три місяці ми запустили два торгово-ігрових об’єкти і ще один готується до відкриття. Стратегія, над якою ми працювали більше року, була налаштована не тільки на новий формат, який ми тепер раді всім демонструвати, але і на те, щоб швидко масштабуватися, – підводить підсумок керівник відділу маркетингу мережі Міккі Марина Фастовець.

Наступний MYplay буде відкритий вже на початку грудня в ще одному торгової центрі Дніпра. Але де він буде знаходитися і що стане його ключовою фішкою, поки що таємниця.

Читайте також

СЕО MYplay Світлана Святченко: Хочемо допомогти дитині визначитися з роллю в житті


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14