Муркотиковий супермаркет: мережа Сільпо відкрила новий концептуальний магазин у Києві

Муркотиковий супермаркет: мережа Сільпо відкрила новий концептуальний магазин у Києві

27.04.2020 04:00
  1963
rau

Для концепції нового дизайнерського супермаркету команда Сільпо представила який вигляд міг би мати дім велетенського кота.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, «муркотиковий супермаркет» площею 1713 кв. м відкрився на вул. Глибочицькій, 32 Б, у Києві. «Величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів замість колон, портрети хвостатих на стінах, відбитки лапок у торговельному залі, всюди можна досліджувати муркотиковий всесвіт. Магазин схожий на котячий рай, не вистачає тільки чотирилапих», — пояснює ідею маркетинг-директор Сільпо Катерина Огуряєва.

Із особливих зон Сільпо у магазині представлені власна пекарня зі свіжоспеченим хлібом, кулінарія із грилем на дровах, рибний відділ зі своїм копченням та продукцією власного засолу, власна кондитерська та Лавка традицій із продуктами маленьких господарств, зона із кавою власного обсмажування.

Під час відкриття було дотримано усіх санітарних норм та вимог: скасована святкова програма, відбувається контроль температури, захисних масок та кількості відвідувачів у торговельному залі. Кафетерій «Мяу Мррр» біля зони із кулінарією запуститься лише після закінчення карантину.

Це третій новий супермаркет у мережі Сільпо від початку 2020 року, у січні відкрився магазин у стилі міжгалактичний корабель у Дніпрі, а у лютому — супермаркет у стилі калейдоскоп в Києві.

Нагадаємо, мережа супермаркетів Сільпо від свого заснування експериментує з інтер’єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому компанія почала розробляти тематичні дизайни окремих супермаркетів. З 2018-го усі нові Сільпо мають індивідуальне оформлення, а наявні магазини оновлюються. В мережі є супермаркети в стилі Всесвіт Мавки, музичний, ямайський та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури тощо.

В 2019 році видання European Supermarket Magazine відзначило три дизайнерські супермаркети мережі: магазин із дирижаблем і стилем стімпанк; космічний, в якому написи зроблені клінгонською (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях»), та Сільпо, де можна було б знімати стрічки про ковбоїв із Дикого Заходу.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Була заснована в 1998 році. Станом на 26 квітня 2020-го нараховує 260 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників Лавка традицій, продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo.

Читайте також –

Сільпо запускає власну доставку в 45-ти містах України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку