МХП йде в роздріб: відкриває магазини трьох нових форматів
Найбільший в Україні і Європі виробник м’яса птиці експериментує з форматами “магазин біля дому”, “гастростудія” і “food to go”.
Цей матеріал доступний російською мовою
МХП – найбільший в Україні і Європі виробник м’яса птиці. Крім курятини, компанія виробляє і торгує зерном, соняшниковою та соєвою олією, м’ясними продуктами і напівфабрикатами. Крім того, компанія 17 років розвиває франчайзингову фірмову роздрібну мережу Наша Ряба, яка зараз налічує 1750 торгових точок (як брендованих лотків, так і повноцінних магазинів). За даними компанії, частка продажів через франчайзингову мережу становить 30%, а через весь роздріб реалізується 45% продукції МХП.
Як повідомляється в матеріалі порталу Liga.net, компанія планує відкрити більше 50-ти мясомаркетов, гастростудії й точки з сендвічами. RAU пропонує адаптовану версію цього матеріалу.
Мясомаркет біля дому
Мясомаркет – так називається новий проект МХП магазинів у форматі біля дому (convenient store). Зараз таких магазинів по Україні вже п’ять, але до кінця року їх має бути близько 50-ти.
Тут МХП буде продавати курятину й інше м’ясо, асортимент якого підбирається для кожного магазину окремо, а також супутні продукти – бакалію, овочі, молочну продукцію, хлібобулочні вироби, соуси, які дозволять приготувати повноцінну вечерю.
Як розповів керівник управління по роботі з франчайзі в МХП Дмитро Морозов, в розробку концепції мережі Мясомаркет компанія інвестувала вже більше 5 млн грн. Більшу частину грошей витратили на технологію, яка дозволяє визначити найбільш ефективну локацію для магазинів, виходячи з даних мобільних операторів; роботу команди з 10-ти осіб; а також на брендування торгових точок і рекламні матеріали.
У новий формат трансформують частину точок Наша Ряба. Розвивати нову мережу будуть за франчайзинговою схемою, а $25 000 – порогова сума входу в новий бізнес МХП.
Ресторанна подача
Другий новий проект МХП – гастростудія “Секрети Шефа”. Це мікс м’ясного магазину і ресторану. Їх МХП теж планує розвивати по франчайзингу. Вартість такої співпраці поки не розголошують, але вона буде вище, ніж в Мясомаркет через необхідність обладнати кухню. Асортимент ресторану не прив’язаний тільки до курятини – там будуть представлені й інші м’ясні позиції.
Перший такий магазин-ресторан вже працює в столиці на Позняках. До кінця року з’явиться ще дві гастростудії, розповідає Морозов.
Формат для перекусу
Третій формат МХП – магазини-сендвічні “ХО перекусити?”. Цей проект веде підрозділ з розвитку ТМ Бащинський – одного з брендів МХП. Поки працює тільки один пілотний заклад, щоб оцінити, наскільки затребуваний такий формат. Тут продають напівфабрикати ТМ Бащинський, а також запустили лінійку сендвічів і обладнали зону кафетерію.
Опитані виданням експерти відзначають, що гастростудії, монокухні, кав’ярні зі здоровими перекусами, в які намагається зайти МХП – це трендові напрямки в Європі. До того ж роздріб в світі і в Україні йде по шляху зручності для споживача: ближче до дому, ближче до ситуації споживання. І МХП “стовпить” за собою найбільш вигідні напрямки покупок і споживання за допомогою нових трьох роздрібних форматів.
Найбільш успішним експертам бачиться проект Мясомаркет, а також закусочні “ХО перекусити?”. А ось магазин-ресторан може «не злетіти”, як це вже було з фаст-фуд ресторанами Крила, які МХП запустив в 2011 році, але не отримав очікуваних результатів.
Джерело: Liga.net
Читайте також –
Від простого до складного і назад: як мережа М’ясторія змінює бізнес-модель