Metro Cash&Carry Ukraine відкриє у Тернополі новий ТЦ смарт-формату замість «Бери Вези»
ТЦ Metro смарт-формату відкриється 22 травня на вулиці Об’їзна, 32, в Тернополі.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Загальна площа ТЦ Metro в Тернополі становитиме 1346 кв. м, з яких 1111 кв. м буде відведено під торговельну залу. Смарт-ТЦ у Тернополі працюватиме згідно з оновленою концепцією торгівельних центрів малого формату Metro. Вона передбачає повноцінне обслуговування всіх груп клієнтів компанії, з посиленим фокусом на професійних – представників готельно-ресторанного бізнесу та роздрібної торгівлі.
«Глобальна місія компанії Metro – бути надійним партнером для приватних підприємців. Відкриваючи оновлений ТЦ смарт-формату у Тернополі, ми робимо ще один крок у реалізації стратегії підтримки галузі HoReCa в Україні, адже ми віримо, що навіть, не зважаючи на кризу, сфера гостинності в Україні має потужний потенціал», – коментує Олена Вдовиченко, генеральний директор Metro Cash&Carry Ukraine.
Асортимент у новому Metro буде сформовано у відповідності до потреб HoReCa-клієнтів: у магазині буде представлено понад 2700 найменувань товарів продовольчої та непродовольчої групи з фокусом на бакалійну групу товарів, продукцію власних торговельних марок та ексклюзивних позицій власного імпорту Metro. Водночас клієнти-трейдери та кінцеві покупці також матимуть змогу робити закупівлі для задоволення професійних та особистих потреб.
Для клієнтів HoReCa у Тернополі компанія пропонує безкоштовну послугу доставки: власники або менеджери місцевих готелів, ресторанів та кафе мають можливість робити попереднє замовлення будь-яких товарів з розширеного асортименту класичних ТЦ Metro та отримувати їх тричі на тиждень безпосередньо у свої заклади або самовивозом з ТЦ у Тернополі. Крім того, для всіх клієнтів у ТЦ Metro в Тернополі діє система оптових знижок (від 2-3 одиниць товару) на весь асортимент, оновлена програма лояльності, швидка реєстрація карток клієнтів, digital-рішення для HoReCa-клієнтів, відтермінування платежів за безготівковими контрактами, пропонується повний пакет документів та сертифікатів якості на всі товари.
«Протягом декількох місяців наша команда активно працювала для того, щоб зробити наш магазин у Тернополі більш зручним та комфортним для покупців, для цього довелося навіть перенести його на нове місце. Тож, сподіваємось, що мешканці та гості міста зможуть гідно оцінити нашу роботу», – додає Олена Вдовиченко.
Протягом 2021 року компанія планує оновити також два інші ТЦ малого формату у Луцьку та Чернігові під брендом Metro.
Довідка. Metro Cash&Carry Ukraine вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 – вересень 2020) склав 754 млн євро.
Metro – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Компанія представлена у 34 країнах. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро.
Читайте також
Генеральний директор Metro Cash&Carry Ukraine: Наш товарообіг зростає за рахунок кінцевих споживачів