Турецький флагман: LC Waikiki відкрив у Києві свій 1000-й магазин у світі і найбільший – в Україні (фоторепортаж)

Турецький флагман: LC Waikiki відкрив у Києві свій 1000-й магазин у світі і найбільший – в Україні (фоторепортаж)

15.02.2020 09:00
  1056
Микола Маранчак

Концептуальний shop-in-shop LCW Dream, інвестиції $1,2 млн, інтер’єр DP-B і два поверхи нових колекцій, – що запропонував покупцям і чим ще унікальний 1000-й магазин LC Waikiki.

Цей текст доступний також російською мовою

13 лютого в столичному торгово-розважальному центрі River Mall відбулося урочисте відкриття нового магазину турецького одежного бренду LC Waikiki. Для мережі, яка працює на трьох континентах в 47-ми країнах, подія більш, ніж значуща – київський об’єкт став 1000-м об’єктом рітейлера. Чим унікальна ця торгова точка, що в ній представлено і як пройшло відкриття – в репортажі RAU.

“Кожен має право добре одягатися” – саме під таким девізом відкрився двоповерховий магазин LC Waikiki на Дніпровській набережній, 12, в Києві. Компанія, яка успішно розвивається на світовому рівні, відкрила в столиці України свій тисячний торговий об’єкт, що став найбільшим в країні. Площа LC Waikiki в ТРЦ River Mal – 1950 кв. м, інвестиції у відкриття – $1,2 млн.

Церемонію відкриття флагмана LC Waikiki проводили голова правління LC Waikiki пан Вахап Кучук, генеральний директор LC Waikiki Берна Акюз Огут, а також надзвичайний і повноважний посол Республіки Туреччини Ягмур Ахмет Гульдере та інші гості.

Магазин LC Waikiki розташований на першому поверсі ТРЦ River Mall біля іншого fast-fashion гіганта – H&M. Стратегічне розміщення біля ескалатора, який веде як на другий поверх, так і вниз до супермаркету Сільпо в стилі яхт-клубу, свідчить, що місце вибрано не випадково, і рітейлер має намір стати одним з ключових операторів торгово-розважального центру. Таке розташування зможе забезпечувати додатковий трафік відвідувачів навіть у разі, якщо вони не приїхали спеціально на шопінг в магазин французько-турецького бренду.

Після урочистого розрізання стрічки гості, що прийшли на відкриття магазину, змогли ознайомитися з речами з нових колекцій, придбати вподобані, покуштувати частування і взяти участь у святкових активностях.

Зимово-весняні колекції бренду включають в себе як чоловічий і жіночий одяг, так і дитячий, а також речі для майбутніх матерів. Нові лінійки LC Waikiki відрізняються достатком різних стилів і дизайнерських експериментів. В асортименті можна знайти вбрання як casual або спортивного стилю, так і святкові, для ділових зустрічей, і на кожен день. Дизайнери мережі постійно стежать за модними новинками і випускають колекції кожні два місяці.

Чоловікам LC Waikiki пропонує широкий вибір класичного, спортивного та повсякденного одягу. В асортименті представлені піджаки, куртки, жилети та футболки з різними принтами. В окремих зонах можна знайти класичні та джинсові костюми, сорочки та взуття.

Дитячий одяг розділили на три вікові групи – для дітей до 5 років, від 4 до 14 років, а також підліткову колекцію. Для наймолодших в сім’ї традиційно представлені принти з яскравими і квітковими фарбами, стразами та іншим.

Дизайн магазину виконаний в концепції DP-B: великої кількості світла, білих стін, світлих підлог і відчуття простору. Колір торгового обладнання змінюється в залежності від відділу: сіро-коричневі стенди в зоні чоловічого одягу, кристально-білі – в дитячому відділі. В цілому інтер’єр магазину виглядає простим і відкритим, але помітно, що багато уваги приділено деталям. Партнером LC Waikiki з оформлення торгової точки в ТРЦ River Mall стала будівельна компанія SYNERGY CONSTRUCTION.

На першому та другому поверсі магазину розмістився концептуальний shop-in-shop LCW Dream, в якому представлені білизна, пляжні та купальні костюми.

LC Waikiki вже представлена 35-ма магазинами в 18-ти містах України. У 2020 році компанія планує досягти позначки 45 магазинів, 49 – в 2021 році, 56 – в 2022 році і 60 – в 2023-му.

Серед глобальних цілей компанії – розширити в 2020 мережу і бути представленим в 55-ти країнах на чотирьох континентах, а до 2023 року бути в трійці кращих європейських рітейлерів в індустрії моди.

Більше фотографій з ювілейного магазину турецького рітейлера, що відкрився в столичному ТРЦ River Mall – в нашому фоторепортажі.

Читайте також –

З видом на Дніпро: у Києві відкрився 5-рівневий ТРЦ River Mall (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  39
Усі новини ринку