Котячий рай: як виглядає новий дизайнерський магазин мережі Сільпо (фотоогляд)

Котячий рай: як виглядає новий дизайнерський магазин мережі Сільпо (фотоогляд)

02.05.2020 09:00
  1395
rau

Мережа супермаркетів Сільпо відкрила новий концептуальний магазин у Києві. Дизайнери магазину уявили, як міг би виглядати будинок величезного кота.

Цей матеріал доступний російською мовою

В компанії новий торговельний об’єкт, який відкрився на вул. Глибочицькій, 32 Б, у Києві, назвали «муркотиковим супермаркетом». Як розповіла маркетинг-директор Сільпо Катерина Огуряєва, в дизайні інтер’єру магазину використані величезні клубки ниток, “дряпалки для кігтів” замість колон, є “відбитки лапок” у торговельному залі, а на стінах розмістилися портрети хвостатих домашніх улюбленців. Як виглядає «муркотиковий супермаркет» – в фотоогляді RAU.

Із особливих зон Сільпо у магазині представлені власна кондитерська і пекарня зі свіжоспеченим хлібом, кулінарія із грилем на дровах, рибний відділ зі своїм копченням та продукцією власного засолу, а також зона із кавою власного обсмажування.

Традиційно для мережі Сільпо продукти маленьких українських господарств можна придбати у відділі Лавка традицій. Кафетерій «Мяу Мррр» біля зони із кулінарією запуститься лише після закінчення карантину.

Площа нового супермаркету Сільпо – більше 1700 кв. м. До речі, це вже третій новий супермаркет мережі від початку 2020 року: в січні відкрився магазин у стилі “міжгалактичний корабель” у Дніпрі, а в лютому — супермаркет у стилі “калейдоскоп” у Києві.

Нагадаємо, мережа супермаркетів Сільпо від свого заснування експериментує з інтер’єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому компанія почала розробляти тематичні дизайни окремих супермаркетів. З 2018-го усі нові Сільпо мають індивідуальне оформлення, а наявні магазини оновлюються.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Була заснована в 1998 році. Станом на 26 квітня 2020-го нараховує 260 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників Лавка традицій, продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo.

Читайте також –

Сільпо запускає власну доставку в 45-ти містах України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  124
Усі новини ринку