Підсумки 2017 року FMCG: поглинання, нові формати, відкриття, злети і падіння
Огляд головних подій року в FMCG: рітейлери купують торгівельні мережі, запускають нові формати, йдуть в преміум-сегмент, інвестують в онлайн і додають сервіси в традиційні магазини. Роздріб пішов на зростання У 2017 році показники роздрібної торгівлі продовжили зростати. Згідно з даними Держстату, товарообіг в січні-листопаді 2017 року збільшився на 8% у порівнянні з 2016, а виторг … Читати далі Підсумки 2017 року FMCG: поглинання, нові формати, відкриття, злети і падіння
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити