Fashion-рітейл після карантину: найбільший H&M, розширення LC Waikiki та перший аутлет All Stars
Шведський H&M відкрив найбільший магазин в Україні, рітейлер LC Waikiki запустив третій магазин в Дніпрі та планує відкриття в Харкові, мережа Intertop відзвітувала про зростання продажів взуття в травні, а також інші новини українського fashion-рітейлу.
Цей матеріал доступний російською мовою
LC Waikiki
На початку червня турецький бренд LC Waikiki відкрив двері нового магазину в дніпровському торгово-розважальному центрі Apollo. Як повідомили RAU в компанії, новий магазин відкрився в другій черзі ТРЦ Apollo і став 36-м в українській мережі рітейлера і вже четвертим для LC Waikiki в Дніпрі. Інші об’єкти бренду в місті працюють в торгових центрах Караван, МОСТ-Сіті та Наша Правда.
Площа нового магазину склала понад 1140 кв. м, а партнером LC Waikiki з оформлення торгової точки в ТРЦ Apollo стала будівельна компанія Synergy Construction. В асортименті магазину вже традиційно для бренду представлені не тільки жіночий та чоловічий одяг, а й колекції для дітей, спорту, взуття та аксесуари.
Крім цього, рітейлер підписав договір оренди приміщення для розміщення магазину в харківському ТРЦ Нікольський, який будується компанією Budhouse Group. Загальна площа нового торгового об’єкту компанії в Харкові складе 1629 кв. м. Він буде розташований на третьому поверсі ТРЦ Нікольський. Нагадаємо, що відкриття цього ТРЦ заплановано на березень 2021 року.
Vovk, U.S. Polo, Respect
Ціла низка нових fashion-операторів розпочала роботу у вінницькому ТРЦ Sky Park, яким керує інвестиційна компанія Dragon Capital. Зокрема, тут відкрився відомий український бренд одягу Vovk. Новий магазин торговельної мережі розташувався на першому поверсі ТРЦ і зайняв площу в 115 кв. м.
Ще одним новим орендарем торгово-розважального центру став американський бренд одягу і аксесуарів U.S. Polo Assn. Він зайняв площу близько 90 кв. м, представивши традиційний асортимент сорочок, светрів, блуз, спортивних курток і штанів «чінос».
Окрім того, в Sky Park розпочали роботу взуттєвий магазин Respect площею близько 120 кв. м і торгова точка українського бренду жіночого одягу Lipar, яка зайняла площу в 45 кв. м.
H&M
Шведський fashion-гігант H&M відкрив новий магазин у Києві. Він розмістився в ТРЦ Dream Town-1 з боку станції метро «Оболонь» – на локації, де раніше розташовувався супермаркет Novus. Магазин, який зайняв площу в 3100 кв. м, став найбільшим торговим об’єктом компанії в Україні.
Всі колекції чоловічого, жіночого та дитячого одягу в новому універмазі H&M розбиті на окремі зони. Крім одягу і аксесуарів тут також розташовано відділ з товарами для дому H&M Ноme з широким вибором посуду, кераміки, текстилю для спальні та кухні, кухонного приладдя, декору для дому, сувенірів тощо.
У компанії зазначили, що відкриття наступного магазину H&M також планується в одному з ТРЦ Києва. «H&M глобально відходить від концепції стріт-магазинів, тому що в ТРЦ знаходиться велика кількість конкурентів, що збільшує кількість крос-продажів. Ми повинні бути там, де найбільше шопінг-пакетів, а це якраз всередині ТРЦ. Стріт-магазини залишаються тільки в історичних будівлях, як іміджеві об’єкти, але з точки зору ефективності ТРЦ краще», – пояснила PR&Marketing Manager H&M в Україні Ольга Олійник.
All Stars
Крім нового H&M, в ТРЦ Dream Town також відкрився перший в Україні мультибрендовий магазин взуття та одягу All Stars у форматі аутлет. Він розпочав роботу 18 червня в другій частині ТРЦ Dream Town. Його площа – 353 кв. м, точка знаходиться на третьому поверсі ТРЦ в атріумі «Африка». В асортименті магазину представлено широкий вибір взуття, одягу і спортивних аксесуарів всесвітньо відомих sportswear брендів: Nike, Converse, Helly Hansen, Adidas, New Balance, Ellesse, Vans, Native, Puma, New Era, Easpak, Crep, Mr. Lacy, Mr. Tee, Carhartt WIP та інших.
Цікаво, що це вже другий магазин бренду в Dream Town. Ще одна точка All Stars вже три роки працює в першій частині ТРЦ. Раніше в прес-службі ТРЦ повідомляли, що в цьому році у другій частині Dream Town планують закінчити формування найбільшого в Україні спортивного хабу. Його загальна площа – більше 20 000 кв. м. Відкриття All Stars Оutlet – черговий крок у цьому напрямку. У цьому році на третьому поверсі ТРЦ вже відкрився найбільший на Оболоні спорткомплекс мережі Sport Life, Спортмастер Дисконт і магазини міжнародних спортивних брендів у форматі аутлет.
Intertop
В компанії Intertop Ukraine розповіли про останні результати продажів, зокрема – дитячого взуття. Як повідомили в прес-службі компанії, в травні 2020 року частка цієї категорії в обороті компанії зросла на 23% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склала майже 20% продажів. Найбільше зросли продажі спортивного взуття. Частка кросівок склала 43% і зросла на 72% в порівнянні з травнем-2019. У той час, як продажі туфель збільшилися всього на 1%.
«Очевидно, що в травні клієнти були схильні до покупки комфортного взуття, так як в період локдауну діти не відвідували дитячі садки і школи, перебуваючи більшу частину часу вдома і потреби в формальному взутті просто не було», – пояснюють в компанії.
При цьому в Intertop зазначають, що зростання підкатегорій черевиків і чоботів у продажах дитячого взуття склало майже 300%, вони досягли 8% і 0,5% відповідно, а сандалі й шльопанці впали на 45% і 50%. Це просідання викликане нетипово холодним для українських широт травнем. Незважаючи на це, частка продажів сандалій стала другою за величиною, а це – 29%.
Inditex
Один з найбільших у світі рітейлерів одягу – іспанська компанія Inditex – планує закрити 1000-1200 магазинів в Європі та Азії. Група, яка володіє брендами Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Uterque, Oysho і Massimo Dutti, має намір реалізувати ці плани за півтора роки. Як пише портал Liga з посиланням на The Guardian, реорганізація бізнесу передбачає скорочення числа точок продажів з 7412 до 6700-6900. У той же час, рітейлер планує відкрити близько 450 нових магазинів.
Inditex сильно постраждав через пандемію коронавірусу. В період з 1 лютого по 30 квітня продажі рітейлера впали на 44% – до 3,3 млрд євро. За даними компанії, чистий збиток за квартал склав 409 млн євро. Майже чверть магазинів залишалися закритими до 8 червня. При цьому, Inditex зазначає, що зростання продажів в інтернеті трохи компенсувало втрати в офлайні – за перший квартал онлайн-продажі зросли на 50%, в квітні – на 95%. Відзначимо, що у вересні 2019 року Zara відкрила онлайн-магазин і в Україні.
Lamoda
Один з найбільших українських онлайн-рітейлерів сегменту fashion – компанія Lamoda – стала ексклюзивним партнером Calzedonia Group, яка представляє в країні італійські бренди Calzedonia, Intimissimi, Tezenis і Falconeri. Завдяки цій співпраці в інтернет-магазині Lamoda.ua тепер можна придбати нижню білизну, купальники, піжами і домашній одяг брендів Calzedonia, Intimissimi та Tezenis.
В компанії уточнили, що Calzedonia Group приєдналася до інтернет-магазину Lamoda через платформу Маркетплейс. Клієнти зможуть отримати замовлення за 2-3 дні через сервіс доставки Нова пошта.
Читайте також –