
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Шведський H&M відкрив найбільший магазин в Україні, рітейлер LC Waikiki запустив третій магазин в Дніпрі та планує відкриття в Харкові, мережа Intertop відзвітувала про зростання продажів взуття в травні, а також інші новини українського fashion-рітейлу.
Цей матеріал доступний російською мовою
На початку червня турецький бренд LC Waikiki відкрив двері нового магазину в дніпровському торгово-розважальному центрі Apollo. Як повідомили RAU в компанії, новий магазин відкрився в другій черзі ТРЦ Apollo і став 36-м в українській мережі рітейлера і вже четвертим для LC Waikiki в Дніпрі. Інші об’єкти бренду в місті працюють в торгових центрах Караван, МОСТ-Сіті та Наша Правда.
Площа нового магазину склала понад 1140 кв. м, а партнером LC Waikiki з оформлення торгової точки в ТРЦ Apollo стала будівельна компанія Synergy Construction. В асортименті магазину вже традиційно для бренду представлені не тільки жіночий та чоловічий одяг, а й колекції для дітей, спорту, взуття та аксесуари.
Крім цього, рітейлер підписав договір оренди приміщення для розміщення магазину в харківському ТРЦ Нікольський, який будується компанією Budhouse Group. Загальна площа нового торгового об’єкту компанії в Харкові складе 1629 кв. м. Він буде розташований на третьому поверсі ТРЦ Нікольський. Нагадаємо, що відкриття цього ТРЦ заплановано на березень 2021 року.
Ціла низка нових fashion-операторів розпочала роботу у вінницькому ТРЦ Sky Park, яким керує інвестиційна компанія Dragon Capital. Зокрема, тут відкрився відомий український бренд одягу Vovk. Новий магазин торговельної мережі розташувався на першому поверсі ТРЦ і зайняв площу в 115 кв. м.
Ще одним новим орендарем торгово-розважального центру став американський бренд одягу і аксесуарів U.S. Polo Assn. Він зайняв площу близько 90 кв. м, представивши традиційний асортимент сорочок, светрів, блуз, спортивних курток і штанів «чінос».
Окрім того, в Sky Park розпочали роботу взуттєвий магазин Respect площею близько 120 кв. м і торгова точка українського бренду жіночого одягу Lipar, яка зайняла площу в 45 кв. м.
Шведський fashion-гігант H&M відкрив новий магазин у Києві. Він розмістився в ТРЦ Dream Town-1 з боку станції метро «Оболонь» – на локації, де раніше розташовувався супермаркет Novus. Магазин, який зайняв площу в 3100 кв. м, став найбільшим торговим об’єктом компанії в Україні.
Всі колекції чоловічого, жіночого та дитячого одягу в новому універмазі H&M розбиті на окремі зони. Крім одягу і аксесуарів тут також розташовано відділ з товарами для дому H&M Ноme з широким вибором посуду, кераміки, текстилю для спальні та кухні, кухонного приладдя, декору для дому, сувенірів тощо.
У компанії зазначили, що відкриття наступного магазину H&M також планується в одному з ТРЦ Києва. «H&M глобально відходить від концепції стріт-магазинів, тому що в ТРЦ знаходиться велика кількість конкурентів, що збільшує кількість крос-продажів. Ми повинні бути там, де найбільше шопінг-пакетів, а це якраз всередині ТРЦ. Стріт-магазини залишаються тільки в історичних будівлях, як іміджеві об’єкти, але з точки зору ефективності ТРЦ краще», – пояснила PR&Marketing Manager H&M в Україні Ольга Олійник.
Крім нового H&M, в ТРЦ Dream Town також відкрився перший в Україні мультибрендовий магазин взуття та одягу All Stars у форматі аутлет. Він розпочав роботу 18 червня в другій частині ТРЦ Dream Town. Його площа – 353 кв. м, точка знаходиться на третьому поверсі ТРЦ в атріумі «Африка». В асортименті магазину представлено широкий вибір взуття, одягу і спортивних аксесуарів всесвітньо відомих sportswear брендів: Nike, Converse, Helly Hansen, Adidas, New Balance, Ellesse, Vans, Native, Puma, New Era, Easpak, Crep, Mr. Lacy, Mr. Tee, Carhartt WIP та інших.
Цікаво, що це вже другий магазин бренду в Dream Town. Ще одна точка All Stars вже три роки працює в першій частині ТРЦ. Раніше в прес-службі ТРЦ повідомляли, що в цьому році у другій частині Dream Town планують закінчити формування найбільшого в Україні спортивного хабу. Його загальна площа – більше 20 000 кв. м. Відкриття All Stars Оutlet – черговий крок у цьому напрямку. У цьому році на третьому поверсі ТРЦ вже відкрився найбільший на Оболоні спорткомплекс мережі Sport Life, Спортмастер Дисконт і магазини міжнародних спортивних брендів у форматі аутлет.
В компанії Intertop Ukraine розповіли про останні результати продажів, зокрема – дитячого взуття. Як повідомили в прес-службі компанії, в травні 2020 року частка цієї категорії в обороті компанії зросла на 23% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склала майже 20% продажів. Найбільше зросли продажі спортивного взуття. Частка кросівок склала 43% і зросла на 72% в порівнянні з травнем-2019. У той час, як продажі туфель збільшилися всього на 1%.
«Очевидно, що в травні клієнти були схильні до покупки комфортного взуття, так як в період локдауну діти не відвідували дитячі садки і школи, перебуваючи більшу частину часу вдома і потреби в формальному взутті просто не було», – пояснюють в компанії.
При цьому в Intertop зазначають, що зростання підкатегорій черевиків і чоботів у продажах дитячого взуття склало майже 300%, вони досягли 8% і 0,5% відповідно, а сандалі й шльопанці впали на 45% і 50%. Це просідання викликане нетипово холодним для українських широт травнем. Незважаючи на це, частка продажів сандалій стала другою за величиною, а це – 29%.
Один з найбільших у світі рітейлерів одягу – іспанська компанія Inditex – планує закрити 1000-1200 магазинів в Європі та Азії. Група, яка володіє брендами Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Uterque, Oysho і Massimo Dutti, має намір реалізувати ці плани за півтора роки. Як пише портал Liga з посиланням на The Guardian, реорганізація бізнесу передбачає скорочення числа точок продажів з 7412 до 6700-6900. У той же час, рітейлер планує відкрити близько 450 нових магазинів.
Inditex сильно постраждав через пандемію коронавірусу. В період з 1 лютого по 30 квітня продажі рітейлера впали на 44% – до 3,3 млрд євро. За даними компанії, чистий збиток за квартал склав 409 млн євро. Майже чверть магазинів залишалися закритими до 8 червня. При цьому, Inditex зазначає, що зростання продажів в інтернеті трохи компенсувало втрати в офлайні – за перший квартал онлайн-продажі зросли на 50%, в квітні – на 95%. Відзначимо, що у вересні 2019 року Zara відкрила онлайн-магазин і в Україні.
Один з найбільших українських онлайн-рітейлерів сегменту fashion – компанія Lamoda – стала ексклюзивним партнером Calzedonia Group, яка представляє в країні італійські бренди Calzedonia, Intimissimi, Tezenis і Falconeri. Завдяки цій співпраці в інтернет-магазині Lamoda.ua тепер можна придбати нижню білизну, купальники, піжами і домашній одяг брендів Calzedonia, Intimissimi та Tezenis.
В компанії уточнили, що Calzedonia Group приєдналася до інтернет-магазину Lamoda через платформу Маркетплейс. Клієнти зможуть отримати замовлення за 2-3 дні через сервіс доставки Нова пошта.
Читайте також –