Головна > E-commerce > Інна Бачуріна, Rechi.ua: З Rozetka конкурувати реально
Інна Бачуріна, Rechi.ua: З Rozetka конкурувати реально

Інна Бачуріна, Rechi.ua: З Rozetka конкурувати реально

Арт-директор і співвласниця інтернет-магазину Rechi.Ua Інна Бачуріна про роботу з партнерами, конкуренцію з Rozetka, тренди в e-commerce і плани компанії.

Цей текст доступний також російською мовою

Проект Rechi.Ua стартував у 2007 році під назвою Цікаві Речі. Його придумала Інна Бачуріна, на той момент аспірантка університету. У 2013 році компанія провела ребрендинг, почавши продавати товари категорії fashion, і тепер це онлайн-магазин брендових сумок, взуття, прикрас і годинників. В інтерв’ю онлайн-платформі HUBBER Інна розповіла про свій бізнес, роботу з партнерами і про тренди ринку. RAU вибрала з інтерв’ю найцікавіше.

Про маркетплейси

Ринок вже сповнений маркетплейсами, і вільними залишилися тільки вузькі ніші, в яких успішно можуть розвиватися виключно компанії з серйозною експертизою і такими ж інвестиціями.

Я, як власник маркетплейсу, не думаю про те, де взяти товари – я продаю товари сторонніх продавців. Мені потрібно залучити продавців на таких умовах, щоб сформувати для клієнтів цікаву пропозицію, без якої ніякий маркетинг нічого не дасть. Крім цього, мені треба відбудувати технологічну частину взаємодії з продавцями. Наприклад, в Rechi у продавців є особистий кабінет, де вони можуть бачити свої замовлення, повернення і їх статуси (кожні 5 хвилин обмінюємося даними з Нова пошта).

Про роботу з партнерами

Нам треба забезпечити достовірність даних про наявність товарів, а для цього ми інтегруємося (кожен раз по-різному) зі всілякими обліковими системами наших партнерів. А для тих, у кого немає такої можливості, ми організовуємо інтерфейс, який дозволяє їм легко управляти даними. Але у когось це все одно не виходить і у нас є штатні контент-редактори, робота яких – заливати на сайт таблички Excel.

Плюс ми часто робимо самі фотоконтент. У нашому преміальному і люксовому сегменті, де великих залишків ніхто не тримає, ми можемо фотографувати і описувати сумку, яку наш партнер сам продасть в своєму магазині ще до того, як ми її вивантажимо на сайт.

Робота з партнерами вимагає окремих фахівців навіть для підтримки співпраці, не кажучи вже про пошук нових. Якщо звичайний інтернет-магазин стурбований тільки залученням і утриманням покупців, то у нас робота подвоюється – нам треба залучати ще й продавців.

Про маркетинг

Ми використовуємо всі-всі існуючі канали за винятком СРА-платформ. Наша внутрішня система аналітики, яка збирає набагато більше даних, ніж Google Analytics, показує, що 70% конверсій з цього каналу ми б мали і без нього.

Про вибір постачальників

У Rechi є чіткий концепт, тому у нас гостро питання вибору не стоїть: в Україні не так багато рітейлерів і дистриб’юторів, які можуть бути у нас представлені. При заповненні категорій ми орієнтуємося насамперед на бренди-лідери для нашого сегмента в цій категорії. Є ще якісь сезонні гостромодні тренди, які ми намагаємося підтримувати (наприклад, зараз ми в пошуку хороших преміальних ланцюжків для окулярів), але це більше історія про імідж, а не про гроші.

Rechi – технологічна платформа, тому маржа – один з параметрів, який впливає на кількість трафіку, який ми віддаємо кожному окремому товару.

Про те, чи реально конкурувати з Rozetka

Реально, але тільки в ніші, яка недостатньо велика для того, щоб великі маркетплейси її глибоко опрацьовували. Ну, і якщо ми говоримо про преміальні та люксові бренди, потрібна особлива експертиза і довіра аудиторії, яка напрацьовується роками. І якщо я досі зустрічаю на Rozetka ось таке, наш сегмент для них залишається закритим.

Про тренди в e-commerce

Ключовий тренд – люди втомилися від величезної кількості маркетингових комунікацій, тому в голові у покупця на кожну товарну категорію залишається 1-3 магазини або маркетплейси, куди вони йдуть в першу чергу. Тому бренд набуває величезного значення і це головний напрямок для інвестицій.

З урахуванням специфіки маркетплейсів (максимально широкий асортимент без можливості сформувати концепт і ідею), нам набагато складніше боротися за лояльність. Тому стратегічне завдання у нас не “продати зараз за всяку ціну”, а зробити незамінний сервіс для клієнта.

Про плани компанії

Ми добираємо зараз нові категорії (на зразок меблів, ювелірних прикрас і т.д.), що дозволить нам сформувати зрозумілий клієнту концепт: “Все найкрутіше в одному місці”.

Крім того ми пішли в напрямку ресейла, цей сегмент в ринку люкса зараз самий швидкозростаючий. Тут ми пропонуємо клієнтам не просто майданчик для перепродажу своїх речей, а й даємо можливість оплатити покупку в Rechi своєї люксової сумкою. Для цього проекту ми придбали єдиний у світі пристрій Entrupy, який на основі дуууже big data і штучного інтелекту здатний об’єктивно визначити, чи оригінальна сумка.

Читайте також

Інна Бачуріна, Rechi.ua: Як йти в ногу з часом і спокійно прощатися з ілюзіями

Про автора