З новими концептами: як Епіцентр переформатував торговельний центр в Бучі (+фото)

З новими концептами: як Епіцентр переформатував торговельний центр в Бучі (+фото)

10.07.2020 12:05
  358
rau

Національна мережа Епіцентр відкрила після реконструкції інноваційний ТЦ у Бучі Київської області, розширивши торгівельний об’єкт на 6000 кв. м і представивши магазини та торгові зони в нових концепціях.

Цей матеріал доступний російською мовою

«З метою збільшення асортименту товарів та кращого їхнього представлення, а також підвищення якості обслуговування покупців, було прийнято рішення про переформатування та проведення масштабної реконструкції будівельного гіпермаркету Нова Лінія в Бучі та його подальшу роботу під брендом Епіцентр», — прокоментував заступник генерального директора, директор із роздрібної торгівлі Епіцентр К Володимир Гончаров.

Після реконструкції, яка тривала шість місяців, у ТЦ Епіцентр в Бучі з`явилися нові відділи та магазини, було вдосконалено зонування та внутрішню навігацію, а для зручності та комфорту покупців у торгових залах встановлені зручні лавки. Площа торговельного центру збільшена на 6000 кв. м – до 23 000 кв. м.

Оновлена галерея Деко на площі майже 900 кв. м представлена в новому концепті, який покликаний зробити покупки зручними та швидкими. Так, мережа відмовилася від яскравого оформлення, усі зали та обладнання галерей Деко виконані в чорному кольорі. Крім того, була збільшена висота стелажів та глибина полиць, що дало змогу розмістити в залі більше товарів, які покупці можуть обрати самостійно без необхідності очікувати консультанта. А зручне зонування та навігація дозволяють покупцям оглянути весь асортимент галереї та швидко зорієнтуватися.

У ТЦ в Бучі в новій концепції запрацював і магазин дитячих товарів та одягу Епік, а також магазин косметики та парфумерії Mon Chéri, де можна підібрати декоративну косметику, парфумерію, засоби для догляду за тілом та обличчям.

Також в новому форматі запрацює секція Кріплення, де повністю змінилося візуальне оформлення стелажів і з’явилися інформаційні таблички з QR-кодами, що спрощують самостійний вибір кріплень, а нове обладнання дало змогу майже вдвічі розширити асортимент секції. Ще одна новинка для мережі Епіцентр – Дім води, де покупці можуть обрати будь які рішення для очищення води від відомих виробників.

В торговельному центрі також облаштовано переформатований Центр меблів площею 1000 кв. м. У ньому було значно збільшено вибір товарів, з`явилися унікальні інтер’єрні пропозиції, а також можливість замовити кухню за індивідуальним проектом. Крім того, на території Центру меблів розташувався салон килимів, які сьогодні повертають свої позиції в інтер’єрі.

Оновлений Центр кераміки (630 кв. м) із салонами плитки та сантехніки запропонує покупцям максимально широкий асортимент товарів для облаштування ванних кімнат: у шоурумі представлені як готові дизайнерські рішення з комбінацією різних матеріалів і фактур, так й індивідуальні пропозиції.

Суттєвої трансформації зазнала викладка паркету та ламінату — завдяки використанню професійного світла та додаткових інформаційних блоків покриття для підлоги сприймається зовсім інакше.

Потішить Епіцентр і професійних спортсменів та прихильників активного дозвілля, для яких у торговельному центрі відкриють окремий мультибрендовий спортивний магазин мережі Intersport, де можна буде придбати як одяг і взуття, так і тренажери, спортивну екіпіровку та атрибутику.

Серед найбільших відділів ТЦ — Сад і город (3262 кв. м) із широким вибором рослин та аксесуарів для садівництва та Будівельні матеріали (1823 кв. м). Загалом, у торговельному центрі представлено понад 110 000 артикулів товарів.

У ТЦ також розміститься Центр видачі замовлень інтернет-магазину epicentrk.ua та численні додаткові послуги для покупців, зокрема, форматно-розкрійна дільниця, пересадка рослин, тонування фарб, пошиття штор, оверлок, сервісний центр, виготовлення ключів, кафе, відділення банку. Потурбувалися і про автолюбителів — для них у торговельному центрі запрацює відділ Автомол та облаштовано паркінг на більш ніж 400 місць.

Довідка. Епіцентр К — лідер на українському ринку роздрібної торгівлі сегменту товарів для будівництва та ремонту з повністю вітчизняними інвестиціями, який налічує 60 діючих торговельних центрів у різних регіонах України, починаючи від столиці, закінчуючи райцентрами. В торгових центрах мережі, сумарна торгова площа яких перевищує 1,5 млн кв. м, представлено більше 550 000 найменувань товарів від більш ніж 5500 постачальників.

Читайте також –

Епіцентр відкриє в київському ТРЦ Retroville відразу 4 магазини: Intersport, Деко і два нові бренди


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку