Colin’s Україна запускає інтернет-магазин в травні, а до кінця року відкриє ще 7 магазинів
Крім онлайн-каналу, Colin’s Україна продовжує розширювати і роздрібну мережу – ще на 7 магазинів в поточному році.
Під час виступу на сесії “Міжнародний досвід в українських реаліях ринку” на RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO 2018 повідомив директор з продажу Colin’s Україна, Волкан Пекер.
В середньому кожен день турецький рітейлер відкриває два магазини по всьому світу. Український підрозділ міжнародного бренду розпочало роботу в Україні в 1996-му році і до 2018 року розширив мережу до 65-ти магазинів. Як розповів Волкан Пекер, в 2018 році компанія вийде в онлайн і продовжить розширювати мережу.
Покупки в інтернеті одягу бренду Colin’s стануть доступні в травні – за словами Волкана, технічна частина магазину вже тестується, але запуск відбудеться в травні-червні цього року. Інтернет-магазин буде працювати на загальній платформі міжнародної компанії, до якої підключать і Україну.
“Він буде зручний для наших покупців, оскільки ми використовуємо досвід роботи наших онлайн-магазинів в інших країнах. Зовсім недавно ми запустили онлайн-канал в Росії, тепер дійшла черга і до українських покупців”, – прокоментував Пекер новину про запуск.
До його словами, компанія очікує від онлайн-каналу в Україні отримувати обсяг продажів більший, ніж у найуспішнішоъ роздрібної точки рітейлера. В середньому по компанії, в світі онлайн генерує 6-7% продажів турецького рітейлера. Хоча, як уточнив Пекер, в Європі відсоток покупок через інтернет доходить до 10-15.
Крім онлайн-каналу, українська команда збільшує і фізичну присутність компанії: на найближчі два роки заплановано відкриття 10 роздрібних магазинів, 7 з них відкриються вже в цьому році. У планах Colin’s Україна стоїть завдання збільшити мережу до 75 магазинів до 2020 року.
Одне з цих відкриттів вже відбулося – в київському Рітейл парк Петрівка. У ньому компанія змогла представити один з найширших асортиментів свого бренду на українському ринку, включаючи преміальний сегмент. Магазин розмістився в самому початку пішохідного проспекту ритейл парку.
Як виглядає магазин Colin’s Україна в Рітейл парк Петрівка можна побачити у фоторепортажі RAU з нового торгового об’єкту.
Наступний магазин відкриється в одному з харківських ТРЦ. Також компанія працює і з внутрішніми бізнес-процесами – в цьому році буде перезапущено СRM – це внутрішня розробка компанії. За словами Волкана, ритейлер хоче піти від пластикових карток, і зробити обслуговування кожного клієнта “більш індивідуальним”.
Читайте також –
Перші два магазини в Україні Koton відкриє в травні, а до 2020-го мережа виросте до 15 об’єктів