Відкрився перший у Львові Brocard Niche Bar, на черзі – Дніпро та Харків (+фото)

Відкрився перший у Львові Brocard Niche Bar, на черзі – Дніпро та Харків (+фото)

11.02.2019 12:45
  251
Ukrainian Retail Association

Перший концептуальний бутик нішевих ароматів Brocard Niche Bar у Львові відкрився 9 лютого в торгово-розважальному центрі Forum Lviv.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії Брокард-Україна, торгова точка зайняла 152 кв. м. У компанії нагадують, що мережа Brocard розвиває напрямок нішевої парфумерії в форматі окремих бутиків з 2017 року. Львівський Brocard Niche Bar став третім нішевим простором мережі – після київського бутика в ТЦ Леонардо і одеського в ТРЦ Європа.

Цей формат відрізняє особливий підхід до формування портфоліо марок, експертний рівень консультацій та інноваційний дизайн. «Магазини оформлені в стилі лофт – мінімалізм, візуальна легкість і точкове освітлення задають правильний естетичний фон і створюють особливий настрій бутиків», – уточнюють у прес-службі мережі.

У портфоліо Brocard Niche Bar більше 70 брендів і колекцій з усього світу: Tom Ford, LM Parfums, Tiziana Terenzi, Boadicea The Victorious, Penhaligon’s, Montale, Gritti, Ciro, Linari, Miya Shinma, Zarkoperfume, The Beautiful Mind, Maison Lancome, Atelier Flou, Franck Boclet, Escentric Molecules, Onyrico, Histoires De Parfums, L’Artisan Parfumeur, The Different Company, Maison Margiela, Rance, Mancera, Esteban, Lengling Parfums Munich, V Canto, Laboratorio Olfattivo, Herve Gambs і багато інших.

У компанії також повідомили, що в 2019 році концепцію Brocard Niche Bar чекає активний розвиток – до кінця року відкриття бутиків нішевої парфумерії також заплановано в Дніпрі та Харкові.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в 2019 році Брокард-Україна планує відкрити 5-7 магазинів Brocard в Києві, Львові та Запоріжжі. Один з найбільших магазинів мережі повинен відкритися в споруджуваному в Києві ТРЦ Blockbuster Mall.

Довідка. Брокард-Україна – оператор парфюмерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди Brocard, Kiehl’s і М.А.С., інтернет-магазин Letu.ua). У компанії 96 магазинів в 25 містах України, 1 670 співробітників і 1 400 000 постійних клієнтів. У магазинах мережі представлено 350 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів і більше 70 нішевих парфумерних домів. У 2018 році загальний товарообіг мережі склав більше 4 млрд грн.

Читайте також –

Керуючий бізнесом Brocard: Постійні знижки – це глухий кут для рітейлера


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку