Головна > Досвід > Нові формати > Все в одному: Ultra Group запускає новий мультибрендовий формат – магазин Ultrashop
Все в одному: Ultra Group запускає новий мультибрендовий формат – магазин Ultrashop

Все в одному: Ultra Group запускає новий мультибрендовий формат – магазин Ultrashop

Великий український fashion-рітейлер Ultra Group планує відкрити в столичному ТРЦ Retroville перший мультибрендовий магазин Ultrashop.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це RAU повідомила консалтингова компанія Retail&Development Advisor, яка виступила брокером при підписанні договору оренди приміщення в ТРЦ. За інформацією RDA, в магазині будуть представлені всі шість брендів з портфелю Ultra Group: Levis, Guess, Hugo, SuperDry, Karl Lagerfeld і Baldinini.

В компанії також уточнили, що новий торговий об’єкт Ultra Group займатиме 420 кв. м площі на першому поверсі ТРЦ Retroville. Відкриття мультибрендового магазину заплановано вже у вересні поточного року. Зараз Ultra Group об’єднує близько 90 монобрендових торгових точок в Україні.

Нагадаємо, перша черга дворівневого багатофункціонального комплексу Retroville відкрилася в столичному житловому масиві Виноградар ще 30 травня цього року. Тоді в об’єкті розпочали роботу такі торгові оператори як Novus, Leroy Merlin, магазини техніки та електроніки Eldorado, Фокстрот та інші. Запуск другої черги ТРЦ заплановано на 1 серпня.

Як повідомляв RAU, серед fashion-якорів другої черги будуть шведський рітейлер H&M, який займатиме площу близько 2400 кв. м, найбільший магазин українських брендів Всі.Свої площею понад 1600 кв. м, група MTI, в обоймі якої будуть магазини Intertop, Ecco, Skechers, Timberland, а також DeFacto, LC Waikiki, LPP, Colin’s та багато інших.

Читайте також – 

Сімейна справа: Родинна ковбаска відкриває новий напрям бізнесу – Родинна пекарня

Про автора