Україна увійшла до десятки країн з найбільшим зростанням e-сommerce

Україна увійшла до десятки країн з найбільшим зростанням e-сommerce

19.01.2021 04:00
  554
Дарія Осіїк

Українські оператори електронної комерції завдяки пандемії та карантинним обмеженням змогли значна наростити свої прибутки. Завдяки цьому Україна увійшла до топ-10 країн з найбільшими темпами зростання прибутків інтернет-магазинів.

Читати російською

Про це йдеться у звіті Payoneer’s Global Seller Index, який охоплює II та III квартали 2020 року. Наша країна посіла шосту позицію в рейтингу, випередивши В’єтнам, Ізраїль, Індію та Японію, але поступившись Китаю, США, Гонконгу, Південній Кореї та Великобританії.

У дослідженні відзначається, що в усьому світі кількість відвідувань онлайн-маркетплейсів збільшилася на 37% – з 16 млрд в січні 2020 року до 22 млрд в червні. У другому кварталі 2020 року глобальні обсяги продажів збільшилися на 81% у річному вимірі, що майже втричі перевищує зростання у другому кварталі 2019 року. У третьому кварталі 2020 року також спостерігається зростання на 81% в річному вимірі у порівнянні з 36% в ІІІ кварталі 2019 року. Аналітики Payoneer прогнозують, що четвертий квартал стане рекордним з точки зору світових обсягів продажів.

На початку пандемії продавці відчували деякі труднощі, пов’язані з загальними проблемами на глобальних ринках (зменшення виробництва, збої постачання та інше), але ті, хто виявив винахідливість та швидко зорієнтувався у нових реаліях, змогли оперативно відновитися та збільшити прибуток в рази.

«Продавці на маркетплейсах традиційно вважалися новаторами, які вміють визначати нові можливості та використовувати їх у потрібний час, – коментує результати дослідження віце-президент з маркетингу Payoneer Джоні Стіл. – Саме ця комбінація якостей, яка об’єднує маркетплейси та продавців, зробила 2020-й дійсно революційним роком для індустрії e-commerce та її довгострокової траєкторії розвитку».

На тлі росту глобальної індустрії e-commerce, підприємці використовують можливість вийти на різноманітні зовнішні ринки, щоб залучити нових клієнтів і розширити свій бізнес. І опитування міжнародних продавців, проведене Payoneer, підтверджує це – 76% продавців розмірковують про вихід на нові ринки для подальшого розвитку свого бізнесу. Найбільший інтерес представляють Європа (17%), США та Азія (по 15%).

Довідка. Платіжна платформа Payoneer оптимізує глобальну торгівлю для мільйонів малих підприємств, торгових майданчиків і бізнесів в більш ніж 200 країнах світу. Payoneer надає набір послуг, який включає міжнародні платежі, оборотний капітал, податкові рішення, торгові сервіси та управління ризиками, використовуючи надійні технології, нормативно-правову базу, операційну та банківську інфраструктури.

Читайте також –

Повне перезавантаження: підсумки українського e-commerce і логістики за 2020 рік


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Вже в цьому році в західному регіоні України відкриються три нових ТРЦ та розпочнеться будівництво ще трьох ТРЦ

Вже в цьому році в західному регіоні України відкриються три нових ТРЦ та розпочнеться будівництво ще трьох ТРЦ

На різних стадіях реалізації на заході країни знаходяться одразу шість проєктів нових торгово-розважальних центрів...
time icon  
  150
Усі новини ринку