Українські бренди заробляють на купонах: кількість покупок за новим трендом зросла на 17%

Українські бренди заробляють на купонах: кількість покупок за новим трендом зросла на 17%

07.10.2024 08:30
  1136
rau

Використання купонів у всьому світі зростає з кожним роком. За даними партнерської мережі Admitad Україна, кількість онлайн-покупок з використанням купонів зросла на 20% у 2023 році та на 17% у першій половині 2024-го. Українські покупці дотримуються тієї ж тенденції. І цього року вони застосовували купони на 10% частіше і збільшили суму таких покупок на 8%. 

Середня вартість покупки з використанням купонів у 2024 році становить $55,8 у світі, в Україні вона трохи менша – близько $54,8  або близько 2400 грн. Топ-3 міста за активністю використання купонів та вартістю цих покупок – Київ, Дніпро та Львів.

Товари, які найчастіше купують з використанням купонів

Справжніми віртуозами у використанні купонів є маркетплейси. На них припадає левова частка таких замовлень. Для інших брендів це велика точка росту, адже в останні роки наявність вигідного купона або промокоду стала не просто закликом до дії, а фактором, який визначає, де клієнт зробить замовлення. Користувачі зараз часто опиняються в ситуації, коли у них є кілька купонів, і вони вибирають найбільш вигідний і цільовий, і навіть не витрачають час на пошук інших варіантів.

Товари, які найчастіше купують з використанням купонів в Україні за підрахунками Admitad Україна:

  • Електроніка – 23,7%
  • Одяг, взуття та аксесуари – 23,3%
  • Дім і сад – 16,2%
  • Іграшки та хобі – 6,3%
  • Краса та здоров’я – 6,2%
  • Спорт та розваги – 5,3%
  • Автомобілі, запчастини та аксесуари – 4,9%
  • Інструменти – 4,3%
  • Інше – 9,8%.

Серед категорій електронної комерції, які демонструють значне зростання продажів з використання купонів у 2024 році – іграшки, одяг та товари для дому.

Окрім цього, є ще кілька основних тенденцій в купонній індустрії, які значною мірою сприяють її росту.

Зростання популярності купонів в онлайн-сервісах та іграх

Хоча купони вже стали звичним явищем для електронної комерції, вони все ще менш популярні в індустрії онлайн-сервісів, і їх використання тільки починає набирати обертів.

Наприклад, продажі ігор з використанням промокодів та купонів в Україні у 2024 році зросли більш ніж удвічі. Купівля електронних книг та освітніх онлайн-курсів за допомогою купонів продемонструвала схожі темпи зростання. Стрімінгові сервіси для перегляду фільмів і музики збільшили використання купонів більш ніж на 40%.

Автоматизація та залучення афіліатів

Купонний трафік – одне з найефективніших джерел продажів в індустрії партнерського маркетингу, і популярність цього інструменту продовжує зростати.

Бум продажів купонів позитивно позначається на доходах купонних сайтів – у 2024 році їхній партнерський прибуток в Україні зріс більш ніж на 15%.

Бренди не тільки активно співпрацюють з видавцями купонів, а й працюють над підвищенням ефективності власних купонів. У цьому їм допомагають автоматизація та партнерські мережі. Наприклад, одним з найбільш затребуваних інструментів у 2024 році серед клієнтів Admitad є опція coupon redemption, яка дозволяє брендам автоматизувати розподіл купонів і промокодів між видавцями з точним відстеженням результатів для кожного партнера.

Мобільні інструменти – основна точка зростання

Одним із потужних світових трендів, який стимулює продажі на ринку України, є мобільні купони. Світові бренди активно використовують цей інструмент, спираючись на статистику все більшого проникнення смартфонів у наше життя.

У 2024 році понад 30% усіх світових продажів з використанням купонів буде через мобільні пристрої – і їхня частка продовжує зростати.

Україна фактично очолює цей тренд. Цього року понад 50% замовлень купонів та промокодів було зроблено зі смартфонів. Зростаючий рівень діджиталізації в країні не залишає сумнівів – бренди, які першими використають потенціал інструментів мобільного маркетингу, зароблять найбільше на сучасних тенденціях.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку