Зміни в поведінці: де українці купують товари і на що звертають увагу – дослідження Nielsen

Зміни в поведінці: де українці купують товари і на що звертають увагу – дослідження Nielsen

10.05.2022 08:00
  1993
Костянтин Симоненко

Українські споживачі найчастіше купують продукти у великих магазинах. Однак такі клієнти часто змінюють точки покупки через привабливі акції. Понад 80% покупців є так званими “мисливцями за знижками”.

Такі дані наводить All Retail з посиланням на результати дослідження компанії Nielsen IQ. Зокрема, на найбільші канали продажу (гіпер та супермаркети) припадає понад 60% обсягу реалізації продуктів харчування. Їхня доля стала ще більшою за останній рік. Дещо інша ситуація з непродовольчими товарами, де на гіпер- та супермаркети припадає 38,8% обсягу продажу. Схожий результат зафіксовано у відділах парфумерії. Частка інших каналів значно нижча.

Українці все більше купують в Інтернеті

З-поміж опитаних у третьому кварталі 2021 року 59% заявили, що протягом останнього місяця здійснювали покупки в Інтернеті. 73% опитаних не планували зменшувати частоту покупок онлайн. Очевидно, це пов’язано з динамічним розвитком сервісів для онлайн-покупок і збільшенням частки штучного інтелекту в торгівлі.

25% покупців надають перевагу новинкам, що підтверджують дані про продажі. Саме покупки нових товарів зробили найбільший внесок у зростання продажів товарів FMCG на місцевому ринку у 2021 році (15,9 млрд грн, при цьому весь ринок зріс на 21,5 млрд). У харчових продуктах найшвидша динаміка була в категоріях снеків та шоколаду, а у непродовольчих переважали пральні засоби, підгузки та шампуні.

Полювання за знижками

Українські споживачі також активно шукають знижки. Про це заявили 81% клієнтів. За останні роки значно зріс відсоток людей, які кажуть, що змінили магазин для покупок за критерієм більш привабливих акцій. У 2019 році таких споживачів було 10%, а через рік — 30%.

Зростає і значення власних торгових марок. За два роки, з січня 2020 року по січень 2022 року, їхнє значення зросло на 18% у секторі продуктів харчування і на 11% в непродовольчому асортименті.

Читайте також –

На шляху до відновлення: 23% підприємств збільшили обсяг робіт за два тижні квітня – дослідження Advanter Group


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку