У стилі неофолк: як виглядає новий дизайнерський Сільпо у Львові (фотоогляд)

У стилі неофолк: як виглядає новий дизайнерський Сільпо у Львові (фотоогляд)

16.09.2023 09:00
  3683
Микола Маранчак

Мотанки, свищики, вишивки з різних регіонів України та орнаментальна символіка – чим особливий 20-й Сільпо у Львові, який відкрився 15 вересня у ТЦ Sodova, та що в ньому можна знайти.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, торговельна площа супермаркету на вул. Садова, 2а становить 1219 кв. м. Новий Сільпо виконаний у стилі неофолк. “Під час шопінгу у покупців є можливість отримати чітке усвідомлення свого коріння, ідентичності та прив’язаності до Батьківщини. Над концепцією дизайну магазину працював митець та технологічний художник Roman Chizz. Він досліджує українську візуальну спадщину, тому його творчість – це симбіоз орнаментики та штучного інтелекту”, – розповіли в компанії.

Ті, хто вже відвідав цей Сільпо, отримали можливість розширити горизонти розуміння орнаментальної символіки та більше дізнатися про свищики, ружі, мотанки, а також про Бродівське письмо.

“Тільки пройшовши складні випробування, багато з нас змогли усвідомити та спіймати емоційний зв’язок, що охоплює серце людини, коли йдеться про її Батьківщину — місце, де вона народилася і виросла. Це відчуття пронизує душу, викликаючи почуття прив’язаності, патріотизму та незалежності”, – ділиться враженнями Roman Chizz.

Між рядами страв з кулінарії простягаються піксельні вишивки з різних регіонів України. “Ляльки-мотанки оберігають процеси випікання найзапашнішого хліба. А свищики контролюють процеси купівлі товарів на касах”, – кажуть в Сільпо.

З 8:00 до 22:00 покупців обслуговує 8 звичайних кас та 5 самокас.

  

    

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на вересень 2023-го нараховує понад 305 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  120
Усі новини ринку