Як новому ТРЦ закріпитися на ринку в епоху пандемії – досвід Cherry Mall

Як новому ТРЦ закріпитися на ринку в епоху пандемії – досвід Cherry Mall

14.01.2021 08:15
  1152
Дарія Осіїк

Про успішний досвід відкриття і роботи ТРЦ Cherry Mall в умовах пандемії коронавірусу.

 Читати російською

П’ятирівневий ТРЦ Cherry Mall в Вишневому відкрився в складний час – напередодні світової пандемії коронавірусу. Однак, незважаючи на турбулентність на ринку в 2020 році, керуючій компанії ТРЦ вдається успішно розвивати проект і покращувати ключові показники його роботи.

Як розповіла RAU маркетинг-директор ТРЦ Cherry Mall Лариса Гайдай, в 2020 році девелопер сконцентрувався на посиленні tenant-mix комплексу відповідно до затвердженої раніше концепції «вертикального молу». Ця стратегія базується на принципі рівномірного вертикального наповнення кожного з поверхів, що дозволяє розподілити потоки відвідувачів і гарантує всім орендарям високу відвідуваність і товарообіги.

Грамотна концепція дозволила ТРЦ вже на старті роботи залучити в проект багатьох відомих рітейлерів, а також операторів розваг і фуд-корту. Зокрема, на першому поверсі був сформований якісний кластер магазинів імпульсної покупки. Крім супермаркету Фора в збільшеному форматі з площею в 1500 кв. м, тут вже працюють ювелірні бутіки Aurum і Срібна країна, магазин електроніки омніканального рітейлера Алло, заклад міжнародної ресторанної мережі KFC і інші.

На другому поверсі ТРЦ розмістилися магазини дитячих товарів Будинок Іграшок і Антошка, супермаркет побутової техніки та електроніки Фокстрот, білизняний ритейлер Anabel Arto і невеликі точки fashion-операторів, де можна купити одяг, взуття та аксесуари. При цьому вже в 2021 році керуюча компанія має намір значно посилити галерею брендових бутіків. Тут планується відкриття нових операторів, які дозволять залучити додаткову аудиторію відвідувачів не тільки з Вишневого, а й інших населених пунктів.

На третьому поверсі розташовані зона фуд-корту і великі заклади громадського харчування. У тому числі концептуальний ресторан NYSP і бургерна BEEF Burger. Крім того, тут працює інноваційна зона віртуальної реальності Injoy. За підсумками проведених в ТРЦ маркетингових досліджень також була виявлена потреба відвідувачів і в інших розважальних закладах. Для її забезпечення девелопер має намір відкрити на поверсі караоке-бар.

«Наше цільове охоплення досить широке, а наше завдання – стати улюбленим місцем покупки і відпочинку для всіх жителів прилеглих населених пунктів: Вишневого, Софіївської Борщагівки, Боярки, Крюківщини, Гатне, Святопетровського, Білогородки, Бобровиці, Чайки та багатьох інших. Ми знаємо, яких орендарів хочуть бачити покупці в нашому ТРЦ, адже перебуваємо з ними в постійному діалозі. Зрозуміло, в період пандемії і карантинних обмежень на перший план вийшли онлайн-канали комунікації з відвідувачами», – говорить Лариса Гайдай.

Зокрема, в 2020 році керуюча компанія ТРЦ оновила сайт і набагато активніше працювала з Google і соціальними мережами (Facebook, Instagram), а також запустила власний Telegram-канал. Останній допомагає девелоперу в онлайн-режимі отримувати відгуки, пропозиції, побажання та скарги клієнтів, а також інформувати відвідувачів про новинки, знижки, акції, анонси фільмів, меню ресторанів і т.д.

Втім, не забувають в ТРЦ і про офлайн-івенти, спрямовані на збільшення відвідуваності і час перебування в торговому центрі. При цьому особлива увага під час їх проведення приділяється дотриманню вимог карантину і норм безпеки. Щоб допомогти орендарям поінформувати покупців про свої активності, новинки та акції, в 2020 році керуюча компанія ТРЦ приділяла багато часу рекламно-навігаційним бордам та іншим обладнаним в комплексі рекламним носіям.

Четвертий поверх ТРЦ відведено під зону фітнесу, здоров’я та краси. Його якірним оператором виступає найбільша в Україні мережа фітнес-центрів Sport Life.

У ТРЦ Cherry Mall компанія зайняла 3500 кв. м площі і реалізувала сучасний клуб з повним спектром фітнес-послуг, повноформатної аквазоною і окремим повноцінним premium-залом з панорамним видом на басейн.

Для відвідувачів Sport Life доступний новітній тренажерний зал, кілька студій для групових занять, 25-тиметровий басейн на чотири доріжки, басейн для дітей і немовлят, банний комплекс з трьома банями, масажні кабінети і солярій. У структурі комплексу також функціонує дитяча фітнес-академія «Спортлайфік» з секціями єдиноборств, плавання, творчих занять, танців, художньої гімнастики, акробатики і іншими.

На п’ятому поверсі розмістилися оператори дозвілля і розваг для всієї родини, в тому числі – єдиний в Вишневому шестизальний кінотеатр мережі Лінія кіно. Всі зали оснащені найкращим кінопроекційним і звуковим обладнанням провідних європейських виробників. Один із залів обладнаний сучасним лазерним проектором, який забезпечує «живе» і контрастне 3D-зображення. А для найбільш вимогливих глядачів обладнаний VIP-зал з кріслами-реклайнерами, які забезпечують найвищий рівень комфорту кінопоказу. Поруч з кінотеатром працює дитячий розважальний центр Play Jump kids park, який втілює новий формат сучасного культурно-розважального простору для активного і творчого розвитку дітей. А в 2021 році ТРЦ Cherry Mall планує ще більше посилити розважальну складову, відкривши lego-центр, а також вело і скейт-парки.

«На кожному з поверхів ТРЦ Cherry Mall вже працюють сильні якірні оператори, які є магнітами для відвідувачів. Однак на цей рік у нас ще амбітніші завдання. Наша мета до кінця 2021-го – досягти нульової вакантності і створити гідну альтернативу київським молам за рахунок формування tenant-mix з брендовими бутиками по всіх категоріях покупки для всієї родини », – ділиться планами маркетинг-директор Cherry Mall.

За її словами, керуюча компанія усвідомлює складність ситуації, в яку потрапили багато ритейлерів у зв’язку з пандемією коронавирусу і жорсткими карантинними обмеженнями в країні, тому готова йти назустріч новим орендарям. У тому числі – пропонувати дуже лояльні умови співпраці і надавати орендні канікули до кінця літа 2021 року, аби у нових рітейлерів в Cherry Mall було достатньо часу на розвиток і залучення клієнтури в свої магазини.

«Експлуатація та маркетинг – це ті обов’язкові внески, які необхідно оплачувати для підтримки і розвитку ТРЦ. А про прибуток думатимемо пізніше, коли ситуація в Україні стабілізується, а торгівля зможе спокійно працювати без будь-яких обмежень. Ми розуміємо, що знаходимося з орендарями в одному човні. Тому в такий складний для всієї галузі час готові і повинні максимально співпрацювати, розвивати бізнес і залучати покупців», – повідомив керуючий директор ТРЦ Cherry Mall Олександр Богдан.

Нагадаємо, ТРЦ Cherry Mall почав роботу в грудні 2019 року на вулиці Київська, 2 Л у Вишневому. Загальна площа об’єкта становить 18 000 кв. м, з яких близько 15 000 кв. м відведено під оренду. Девелопер проекту – компанія Edelburg Development.

Читайте также – 

Андрій Іоанно, ТРЦ Оазис: Слабкий шукає виправдання, сильний – можливості


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  149
Усі новини ринку