Рекламна пауза: які тренди в ТВ-рекламі в III кварталі 2020 року і хто з рітейлерів найбільше рекламувався

Рекламна пауза: які тренди в ТВ-рекламі в III кварталі 2020 року і хто з рітейлерів найбільше рекламувався

25.11.2020 03:00
  365
rau

Vodafone, Samsung, Mcdonald’s і АТБ – серед найбільш активних рекламодавців на ТБ. Що відбувається з рекламою на телебаченні в період карантину – розповідає директор медіаагентства Sigma Євген Левченко.

Цей текст доступний також російською мовою

Карантин і епідемія коронавірусу внесли свої коригування в рекламні кампанії брендів на українському телебаченні. Так, в третьому кварталі 2020 на ТБ повернувся цілий ряд компаній, які на початку 2020 відмовилися від розміщення рекламних роликів на ТБ, перенісши цю промо активність в інтернет. Директор медіаагентства Sigma Євген Левченко аналізує, як рітейл та інші сегменти бізнесу рекламуються на ТБ під час карантину.

Якщо взяти дані за цілий рік, то “ефект карантину” найкраще спрацював на 10-19 тижні (березень-початок травня), коли всі українці були змушені піти на тотальний локдаун. У III кварталі, після карантинного зростання, перегляд ТБ продовжив вже звичну тенденцію до зниження. Це показник того, що українські споживачі поступово повертаються до звичного ритму життя.

Якщо говорити про завантаженість рекламних блоків, то тотальний локдаун практично не позначився на кількості проданих рейтингів (дані без політики, соціальної реклами і телепродажів). Так, в III кварталі 2020-го, в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року, середнє падіння проданих eqTRP склало 1%. Враховуючи адаптивний карантин і скорочення доходів українців – це небагато.

При цьому, топ рекламних категорій, змогли не тільки зберегти свої позиції, а й посилити свою присутність. Як і раніше в лідерах прямої реклами на ТБ “Фарма», «Продукти харчування», «Гігієна», «Косметика», “Торгівля”. Цікаво, що рекламодавці категорій «Гігієна», «Косметика» і «Торгівля» в III кварталі 2020-го закупили рейтингів навіть більше, ніж в III кварталі 2019 року.

Значно посилили медіаактивність, порівняно з II кварталом 2020-го, такі категорії:

  • Ремонт
  • Туризм
  • Парфумерія
  • Фінанси

Значне зростання (+56%) показали Reckitt Benckiser, PepciCo (+51%) і мережа супермаркетів АТБ (+875%). Ці компанії в третьому кварталі 2020 року змогли перевищити показники і другого, і першого кварталів за медіаактивностями.

Також, хочеться відзначити активність бренду Moneyveo – він не увійшов в топ-15 по зміні в абсолютах, але якщо збереже динаміку закупівель телевізійних рейтингів, то зможе серйозно посунути колег в IV кварталі.

В цілому, дані III кварталу показують, що після локдауну, медіаринок поступово відновлюється. Враховуючи наближення новорічних свят і пов’язану з ними активність рекламодавців, аналітики прогнозують серйозне зростання активностей в кінці року. Це, в свою чергу призведе до зростання ринку.

Читайте також

Великдень vs. карантин: ТВ-стратегії українських рітейлерів у квітні

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку