
Ринок складської нерухомості Києва показав високу динаміку в 2024 році


Вигляд сайту має великий вплив на покупця. Щоб створити сайт, який буде залучати, радувати і інформувати покупців фахівці WhatsTheHost створили інфографіку з трендами дизайну в ecommerce, які збільшать конверсію і побудують бренд в 2018 році. Портал MMR підготував огляд цих трендів.
1. Скролінг фото продуктів
Завдяки скролінгу потенційні покупці зможуть швидше оцінити продукт і зробити покупку.
2. Елементи, що перекрещуються
Накладення контрастних елементів, таких як текст, фотографії та вектори додає візуальної динаміки і допомагає сторінкам з продуктами досягти гармонії.
3. Реальна фотографія
Фотографії повинні бути цікавими і привабливими, але досить простими, щоб продукт залишався в центрі. Замість неживих продуктів краще показати їх у дії. Тоді у сайту з’явиться “родзинка”.
Відео мають ряд переваг, по-перше можуть показати певні характеристики товару, такі як унікальні механізми або безперервність, які не зможе передати фотографія. По-друге, вміле редагування дозволить передати величезну кількість інформації за короткий час і в зручному форматі. По-третє, відео – залучає формат. Але вбудовані відео відрізняються від традиційних відео форматів інтернету. Вони об’єднують в себі його кращі елементи – гіфки з короткою інформацією відеофайлу. В результаті, продукт оживає на екрані.
Іноді щоб виділити продукт, необхідно вийти за рамки стандартних розмірів фото. Величезні фото продуктів надають велике враження.
Перше взаємодія користувача з сайтом визначить подальшу його поведінку. Щоб привернути увагу на самому початку, багато e-commerce сайтів в 2018 році використовують початкові сторінки з фокусом на продукті. Лендінгова сторінка продукту об’єднує цікаву фотографію, стильний дизайн і рекламний текст, щоб передати велику інформацію. Подумайте про лендінгову сторінцу як про короткий і привабливий підсумок всього, що робить ваш продукт унікальним.
У 2018 році всі більше e-commerce сайтів використовують потенціал цих сторінок, застосовуючи до них динамічний дизайн. Завдяки вбудованим відео, невеликий анімації і сміливим шрифтам, сторінки категорій стають чимось більшим, ніж просто довідкової сторінкою.
Джерело: Портал MMR
Читайте також
Тренди-2017/18 в SMM від українських експертів: історії провалів, меми, влоги, stories та інше
Залишені кошики, пошукова оптимізація та боротьба за увагу користувачів в морі однакових продуктів – лише частина труднощів, з якими сьогодні стикаються e-commerce рітейлери.