1. Скролінг фото продуктів
Завдяки скролінгу потенційні покупці зможуть швидше оцінити продукт і зробити покупку.
2. Елементи, що перекрещуються
Накладення контрастних елементів, таких як текст, фотографії та вектори додає візуальної динаміки і допомагає сторінкам з продуктами досягти гармонії.
3. Реальна фотографія
Фотографії повинні бути цікавими і привабливими, але досить простими, щоб продукт залишався в центрі. Замість неживих продуктів краще показати їх у дії. Тоді у сайту з’явиться “родзинка”.
4. Вбудовані відео
Відео мають ряд переваг, по-перше можуть показати певні характеристики товару, такі як унікальні механізми або безперервність, які не зможе передати фотографія. По-друге, вміле редагування дозволить передати величезну кількість інформації за короткий час і в зручному форматі. По-третє, відео – залучає формат. Але вбудовані відео відрізняються від традиційних відео форматів інтернету. Вони об’єднують в себі його кращі елементи – гіфки з короткою інформацією відеофайлу. В результаті, продукт оживає на екрані.
5. Нетипове фото на сторінці продукту
Іноді щоб виділити продукт, необхідно вийти за рамки стандартних розмірів фото. Величезні фото продуктів надають велике враження.
6. Початкова сторінка продукту
Перше взаємодія користувача з сайтом визначить подальшу його поведінку. Щоб привернути увагу на самому початку, багато e-commerce сайтів в 2018 році використовують початкові сторінки з фокусом на продукті. Лендінгова сторінка продукту об’єднує цікаву фотографію, стильний дизайн і рекламний текст, щоб передати велику інформацію. Подумайте про лендінгову сторінцу як про короткий і привабливий підсумок всього, що робить ваш продукт унікальним.
7. Креативні сторінки категорій
У 2018 році всі більше e-commerce сайтів використовують потенціал цих сторінок, застосовуючи до них динамічний дизайн. Завдяки вбудованим відео, невеликий анімації і сміливим шрифтам, сторінки категорій стають чимось більшим, ніж просто довідкової сторінкою.
Джерело: Портал MMR
Читайте також
Тренди-2017/18 в SMM від українських експертів: історії провалів, меми, влоги, stories та інше
Залишені кошики, пошукова оптимізація та боротьба за увагу користувачів в морі однакових продуктів – лише частина труднощів, з якими сьогодні стикаються e-commerce рітейлери.