
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Згідно з даними Держстату, серед підприємств роздрібної та оптової торгівлі найменше збиткових компаній.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як випливає з нещодавно оприлюдненої Держстатом статистики за перше півріччя 2019-го, великі і середні українські підприємства торгівлі заробили 31,4 млрд грн чистого прибутку. Більше показники тільки у промпідприємств, які одержали майже 70 млрд грн чистого прибутку.
При цьому 81,7% торгових компаній спрацювали в плюс, а у промисловців – тільки 72,2% підприємств. У великих і середніх аграріїв взагалі в прибуток вийшов лише кожен другий. Найвищий відсоток прибуткових бізнесів – в сфері телекомунікацій – 84% всіх підприємств. При середніх показниках по країні в 74,4%.
Середній рівень операційної рентабельності українських підприємств в першому півріччі 2019-го перебував на рівні 9,4%, а загальної рентабельності – не перевищував 7%.
У той же час підприємства торгівлі показували одні з кращих результатів. Так операційна рентабельність в сфері оптових і роздрібних продажів досягала 26,4%, а загальна рентабельність була на рівні 16,6%. Ці показники можна порівняти з телекомунікаційним і ресторанно-готельним бізнесом.
Вигідніше тільки операції з нерухомістю, де середня операційна рентабельність сягає майже 48%, а загальна прибутковість бізнесу – 28,4%.
Читайте також –