
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Літньо-відпускне затишшя не привело до змін в рейтингу UANet за липень: піднявся в лише Aliexpress.com, інші потроху збільшують охоплення, але не змінюють своїх позицій.
Про це свідчать дані desktop дослідження Kantar TNS CMeter за июль. Як і в червні, Aliexpress.com став єдиним гравцем українського e-commerce, у якого вийшло збільшити охоплення і піднятися на декілька позицій в липневому рейтингу Kantar TNS CMeter. Aliexpress.com перемістився з 15 на 13 позицію, збільшивши показник охоплення незначно – з 19,68 до 20,96.
Частки інших гравців UANet не змінилися – в п’ятірці Olx знаходиться на 4 місці, хоча і збільшив частку майже на 2% – до 50,22, Prom.ua знаходиться на 7 місці, також на 1% збільшивши охоплення. Rozetka продовжує зростати – вона збільшила показник охоплення більш ніж на 1,5% – але цього виявилося недостатньо, щоб піднятися в рейтингу вище.
Єдиним учасником топ-25, який погіршив свою позицію, стала Нова пошта: вона змістилася з 20-го на 23-е місце, причому показник її долі майже не змінився: 16,97 на 16,95.
Читайте також –
Рейтинг UANet за червень: прорив Aliexpress.com і падіння охватів лідерів українського e-commerce