![Найбільш вражаючі: як виглядають Сільпо, які потрапили до списку Europe’s Finest Store 2024 (фотоогляд)](https://i0.wp.com/rau.ua/wp-content/uploads/2024/07/vrazhajuchi-silpo.jpg?resize=400%2C210&ssl=1)
Найбільш вражаючі: як виглядають Сільпо, які потрапили до списку Europe’s Finest Store 2024 (фотоогляд)
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Літньо-відпускне затишшя не привело до змін в рейтингу UANet за липень: піднявся в лише Aliexpress.com, інші потроху збільшують охоплення, але не змінюють своїх позицій.
Про це свідчать дані desktop дослідження Kantar TNS CMeter за июль. Як і в червні, Aliexpress.com став єдиним гравцем українського e-commerce, у якого вийшло збільшити охоплення і піднятися на декілька позицій в липневому рейтингу Kantar TNS CMeter. Aliexpress.com перемістився з 15 на 13 позицію, збільшивши показник охоплення незначно – з 19,68 до 20,96.
Частки інших гравців UANet не змінилися – в п’ятірці Olx знаходиться на 4 місці, хоча і збільшив частку майже на 2% – до 50,22, Prom.ua знаходиться на 7 місці, також на 1% збільшивши охоплення. Rozetka продовжує зростати – вона збільшила показник охоплення більш ніж на 1,5% – але цього виявилося недостатньо, щоб піднятися в рейтингу вище.
Єдиним учасником топ-25, який погіршив свою позицію, стала Нова пошта: вона змістилася з 20-го на 23-е місце, причому показник її долі майже не змінився: 16,97 на 16,95.
Читайте також –
Рейтинг UANet за червень: прорив Aliexpress.com і падіння охватів лідерів українського e-commerce