Кращі магазини 2017: ТОП-25 рітейл-дизайнів у Великобританії

Кращі магазини 2017: ТОП-25 рітейл-дизайнів у Великобританії

02.12.2017 09:30
  2063
Дарья Златьева

Рейтинг кращих ритейл-дизайнів 2017 року Великобританії очолив флагманський магазин Apple на Regent Street в Лондоні. У трійці лідерів – Selfridges і Topshop.

За останні 12 місяців в роздрібній торгівлі відбулося багато подій, які спричинили зміни в рейтингу Retail Week “ТОП-25 кращих магазинів Великобританії по дизайну”.

Лідером став Apple і його флагманський магазин на Regent Street, відкритий після тривалого ремонту.

Варто зазначити, що з 25 магазинів, які потрапили в рейтинг цього року, 12 є новачками. Це свідчить про те, що багато хто з рітейлерів зайняті переоснащенням своїх магазинів або розвитком на нових ринках.

Засновники рейтингу також звертають увагу на те, що рітейлери, які вже були в списку і піднялися вище в рейтингу, такі як Liberty, зробили це за рахунок повного оновлення інтер’єру магазину.

Повний список 25 кращих ритейл-дизайнів Великобританії 2017 року за версією Retail Week виглядає так:

рейтинг магазинов

Результати рейтингу прокоментував головний редактор Retail Week Джордж Макдональд. На його думку, в той час як роздрібна торгівля стала більш складною, ніж будь-коли, а ефективний розвиток технологій грає все більш важливу роль, роздрібний магазин залишається в центрі галузі. Навіть такий технологічний гігант як Apple приділяє велику увагу офлайну, який використовує в тому числі для своїх новаторських нововведень. Apple досліджує, як люди купують нові послуги і смартфони, як реагують на нові стандарти в магазині і інші особливості поведінки. Це далеко не єдиний технологічний лідер, який бачить цінність в офлайн-магазинах. Для підтвердження цього можна згадати хоча б нещодавнє придбання Amazon мережі Whole Foods. Точно так само як технологічні гіганти використовують роздріб на додаток до свого основного бізнесу, так і традиційні роздрібні торговці будуть все частіше використовувати технологічні можливості для розвитку своїх магазинів.

1. Apple, Regent Street

Магазини каліфорнійського постачальника технологій завжди виглядають відмінно. Флагманський магазин не став винятком.

Відновлений в минулому році, флагман Apple займає значну площу у великій будівлі на Regent Street. Він уособлює концепцію міського скверу зі стільцями, великою кількістю дерев’яних елементів в інтер’єрі з рослинами та деревами. Після тривалого ремонту магазин був повністю перероблений і заслуговує перше місце в рейтингу.

2. Selfridges, Oxford Street

Гламур, інновації, емоції – все це і багато іншого є причиною того, що Selfridges знову стає одним з кращих магазинів у Великобританії.

Будь-то вікна, присвячені святкуванню 400-річчя Шекспіра або нещодавнє надходження сумок і аксесуарів, завжди є щось, що зробить повторний візит корисним. Ймовірно, це і є причина того, що Selfridges залишається магнітом для місцевих жителів і туристів в Лондоні.

3. Topshop, Oxford Circus

“Fashion central”, як каже модна тусовка, являє собою багатоповерховий будинок з підвалом, в якому кожен з поверхів виглядає абсолютно по-різному.

4. Harrods, Brompton Road

Harrods – найбільший універмаг в Європі, ікона рітейлу та історична пам’ятка Лондона.

Будівля в стилі французької неокласики і бароко часів королеви Анни безперервно оновлюється, оскільки йде в ногу з мінливим виглядом роздрібної торгівлі.

Для покупців магазин часто занадто великий, щоб його можна було обійти за один візит.

5. John Lewis, Oxford

Це перший «experience store». За допомогою experience desk на верхньому поверсі покупці можуть організувати свій день: замовити beauty-процедури, воркшопи, консультацію від співробітників Джона Льюїса і т.д. Саме тому вони готові витрачати набагато більше в магазині.

Тематичний візуальний мерчандайзинг робить магазин цікавим для відвідування і надає характер кожному з трьох поверхів.

6. Liberty, Great Marlborough Street, London

Відкритий в 19 столітті, Liberty залишається символом роздрібної торгівлі та визнання на міжнародному рівні.

За останнє десятиліття його розмір змінювався, він втратив фасад на Regent Street, але вже підтвердив своє чільне становище в якості маяка універмагу Arts and Crafts в Лондоні.

7. Harvey Nichols, Найтсбридж

Флагман мережі універмагів luxury-брендів тільки виграв від ряду змін, а відділ чоловічого одягу в підвальному приміщенні і прекрасний перший поверх стали яскравим прикладом цих змін.

8. H&M, Oxford Circus

Його місце розташування відразу ж додає флагманський статус цьому багаторівневому магазину H&M. Його “родзинка” – картинки в вікнах, що постійно змінюються і використовуються для просування модного контенту.

Часто використовується дизайнерами для старту, цей магазин витримує серйозну конкуренцію з боку Topshop, який знаходиться прямо через дорогу.

Завдяки своєму дизайну цей магазин єдиний у своєму роді на Oxford Street.

9. Uniqlo, Oxford Street

Закрийте магазин на рік, додайте два додаткових поверха і створіть два окремих магазини під одним дахом, і у вас є Uniqlo на Oxford Street.

Це європейський флагман японської моди. На двох верхніх поверхах є простір в стилі мансарди, який дасть відчути, що ви увійшли в інший магазин, хоча товари залишаються ті ж.

10. Arket, Long Acre

Arket в Covent Garden фактично був другим магазином, який H&M вирішив відкрити через два тижні після глобального запуску магазину на Regent Street.

Сам магазин розміщений в будівлі в стилі ар-деко на Long Acre, прості вікна якого з чорним металевим каркасом надають скромний вигляд магазину, втілюючи ідею, яка вреалізується, коли покупець входить до магазину.

11. Primark, Tottenham Court Road

Це другий флагман роздрібного дискаунтера на Oxford Street.

Розташований навпроти станції метро Tottenham Court Road, цей магазин вражає продуманим поєднанням широкоформатної графіки, масивного відеоекрану на першому поверсі і великою кількістю природного денного світла на кожному рівні.

12. Tesco, Llansamlet

Цей великий магазин розташований в невеликому районі Суонсі.

Такі відділи як м’ясо, риба і хлібобулочні вироби знаходяться в центрі магазину, а не вздовж лінії задньої стіни, що робить гіпермаркет більш цікавим і динамічним у порівнянні з будь-яким іншим в Великобританії.

Також у нього проста і інтуїтивно зрозуміла система покажчиків, яка сильно спрощує пошук потрібного товару.

13. Missguided, Bluewater

Зробити ривок від інтернет-магазину одягу до фізичного магазину складно, але Missguided в Bluewater – це показовий приклад того, як це зробити.

Магазин виглядає, як жива веб-сторінка. Він дарує нові враження за допомогою музики, яскраво освітлених боксів від підлоги до стелі в передній частині магазину і товарів, які вимагають, щоб їх торкнулися.

14. Jigsaw, King’s Cross

Перебуваючи на перетині потоків від метро King’s Cross і St. Pancras, цей магазин виграє від високого трафіку.

У торговій точці дуже гнучкий інтер’єр, в якому використовуються кольорові будівельні ліси і білі неонові трубки.

15. Waitrose, King’s Cross

Приміщення супермаркету площею 24 000 кв. футів в центрі Лондона виглядає незвично, з огляду на обмежені витрати і віддачу від інвестицій. Побудована в вікторіанську епоху, будівля залізничного депо робить магазин Waitrose унікальним в Лондоні.

У магазині виділено винний бар і безліч прилавків, які роблять упор на бажання клієнта перекусити. Торгова точка орієнтована на пішохідного покупця – поруч з нею немає парковки для автомобілів.

16. Hamleys, Regent Street

Hamleys існує вже понад два століття, це магазин іграшок, який є одним з лідерів для своєї категорії у всьому світі. Тут багато інтерактивних зон, а в більшості відділів відвідувачів чекають “живі” іграшки.

17. Lush, Oxford Street

Відкритий навесні 2015 року, триповерховий флагман бренду LUSH відомий своїми “бомбами” для ванн.

Його основна мета його – створити місце зустрічі, в якому відвідувачам пропонують різноманітні враження від спа-процедур в підвалі до пінної вечірки на першому поверсі.

18. Habitat, Tottenham Court Road

Це один з трьох, що залишилися автономних магазинів Habitat. Завдяки проведеним в останні кілька років змінам, торговий об’єкт виглядає сучасно і невимушено.

19. Berry Bros & Rudd, St James’s

Найстаріший винний торговець Лондона в цьому році переїхав в більш велике приміщення. Його стеля зроблена з розібраних французьких винних бочок. Персонал рекомендує вино на дерев’яному дисплейному обладнанні зі стриманим підходом до мерчандайзингу.

Для заможних покупців в задній частині магазину є кімната з особливим асортиментом і контрольованим кліматом. Але в цілому цей магазин призначений для того, щоб зробити вино доступним для всіх.

20. Debenhams, Stevenage

У магазині два поверхи і центральний атріум, в якому представлені кольорові скульптури з неонової трубки. В цьому привабливому середовищі відчувається не показна розкіш.

Розроблений власними силами, магазин дає уявлення про майбутній напрямок групи універмагів. Він також успішно поєднує дозвілля з роздрібною торгівлею.

21. Smeg, Regent Street

Smeg – один з лідерів з продажу побутових товарів(white goods), і цей магазин служить підтвердженням цієї позиції.

Флагман розташовується на трьох поверхах і є втіленням чистого мистецтва. Це відображається в усьому, починаючи з фасаду, перетвореного в морозильні камери, до віконного дисплея для вертикальних морозильників, розписаних Dolce & Gabbana, і лекційного центру в підвалі, де проходять уроки кулінарії і демонстрації технологій Smeg.

22. Clarks, Manchester

У дизайні флагманського магазина в Манчестері використовували яскраво освітлені бокси, екрани з рекламним відео по периметру і підсвічені ззаду каси. Це дуже сучасний магазин, але за задумом дизайнерів покупці повинні відчувати себе в ньому спокійно і затишно.

23. Rapha, Brewer Street

Це оригінальний магазин-кафе для любителів велосипедів від популярного бренду Rapha. Коли він відкрився, то був розділений приблизно 50/50 між роздрібною торгівлею і кафе. В останньому відвідувачі могли розслабитися за кавою і тістечком або, в крайньому випадку, з пивом.

Що стосується дизайну, інтер’єр був змодельований навколо потреб велосипедиста. Це означало наявність вертикальної стійки для велосипедів в дверях, особливі стелажі для товарів, а ззаду – вінтажний фургон Citroen.

24. John Bell & Croyden, London

Магазин був відремонтований і реконструйований близько 18 місяців тому, і в результаті з’явився концепт, який спонукає знаходити в аптеці щось приємне, а не робити звичайну покупку через занедужання.

25. Paperchase, Glasgow

ритейл-дизайнов

Stationer Paperchase відкрила свій магазин в верхній частині Buchanan Street в Глазго в 2013 році. Це двоповерхове приміщення, і хоча його площа 15 000 кв. футів, воно набагато менше, ніж найбільший магазин мережі. Незважаючи на це в ньому є всі атрибути, які покупці очікують побачити.

Paperchase – це торгове місце № 1 у Великобританії для покупки інноваційних канцелярських товарів.

Джерело:  retail-week.com

Читайте також – 

ТОП-20 найдорожчих рітейл-брендів України

 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку