Новий гравець: колишній топ-менеджер Епіцентр запускає мережу магазинів SET UP
Перший торговий об’єкт мережі SET UP розпочав роботу в Києві. До кінця року засновники компанії планують відкриття 15-20 магазинів в столиці, а в довгостроковій перспективі – до 500 торгових точок по Україні.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в департаменті маркетингу компанії ЛЕССЕЛ, яка буде управляти новоствореною мережею, бізнес очолив його мажоритарний співвласник Олександр Галай. В минулому він займав керуючі посади в таких відомих рітейлерах, як Нова Лінія, Епіцентр, Червоний маркет та інших. Зокрема, в Епіцентр К Галай більше двох років (2013-2015 рр.) обіймав посаду комерційного директора, а в мережі Нова лінія він чотири роки (2008-2012 рр.) працював начальником управління продажів південного регіону.
Тепер топ-менеджер зважився на відкриття власного бізнесу. За його словами, це рішення назрівало протягом останніх декількох років, а 8 серпня цього року в Києві відкрився перший магазин компанії, який розмістився на вулиці Теодора Драйзера, 8. Як розповів RAU Олександр Галай, він працює в форматі компактного, але зручного для покупців універсального магазину.
В асортименті першого SET UP представлені товари першої необхідності: косметика, парфуми, білизна, іграшки, канцелярія, товари для оселі, та різноманітні трендові товари, в тому числі – IT-девайси. «Set up означає встановити, заснувати, налаштувати. Ми налаштовуємо свою унікальну мережу, з особливими програмою лояльності, пропозиціями. Головне – це підхід до створення атмосфери магазину в цілому (від ціни, асортименту, якості до музики в залі та дизайну)», – пояснив вибір назви для мережі Олександр Галай.
Торгова площа першого магазину мережі – близько 100 кв. м. Проте в подальшому компанія має намір розширювати асортимент і відкривати торговельні об’єкти більшої площі – від 150 до 300 кв. м. При цьому рітейлер розглядає можливості для масштабування мережі не лише в стріт-рітейлі, а й в рамках ТРЦ.
Стосовно подальших планів розвитку Олександр Галай відзначив, що вже найближчим часом компанія планує відкрити ще декілька магазинів у столиці, а до кінця року може об’єднувати від 15 до 20 торговельних точок в Києві. В той же час, подальші плани розвитку будуть залежати від того, наскільки успішними будуть результати роботи перших маркетів.
В перспективі бізнесмен вважає реальним розширити мережу до 500 магазинів в Україні. За словами керівника SET UP, його рітейл-концепція та цінова політика дозволяють розраховувати на успіх не лише в межах найбільших міст країни, але й в обласних та районних центрах.
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Читайте також –
Гудвайн на районі: як колишній топ-менеджер HTC заснував мережу делікатес-маркетів HolovaNogа