Новий гравець: колишній топ-менеджер Епіцентр запускає мережу магазинів SET UP

Новий гравець: колишній топ-менеджер Епіцентр запускає мережу магазинів SET UP

09.08.2019 04:00
  779
Виктор Нагорский

Перший торговий об’єкт мережі SET UP розпочав роботу в Києві. До кінця року засновники компанії планують відкриття 15-20 магазинів в столиці, а в довгостроковій перспективі – до 500 торгових точок по Україні.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в департаменті маркетингу компанії ЛЕССЕЛ, яка буде управляти новоствореною мережею, бізнес очолив його мажоритарний співвласник Олександр Галай. В минулому він займав керуючі посади в таких відомих рітейлерах, як Нова Лінія, Епіцентр, Червоний маркет та інших. Зокрема, в Епіцентр К Галай більше двох років (2013-2015 рр.) обіймав посаду комерційного директора, а в мережі Нова лінія він чотири роки (2008-2012 рр.) працював начальником управління продажів південного регіону.

Тепер топ-менеджер зважився на відкриття власного бізнесу. За його словами, це рішення назрівало протягом останніх декількох років, а 8 серпня цього року в Києві відкрився перший магазин компанії, який розмістився на вулиці Теодора Драйзера, 8. Як розповів RAU Олександр Галай, він працює в форматі компактного, але зручного для покупців універсального магазину.

В асортименті першого SET UP представлені товари першої необхідності: косметика, парфуми, білизна, іграшки, канцелярія, товари для оселі, та різноманітні трендові товари, в тому числі – IT-девайси. «Set up означає встановити, заснувати, налаштувати. Ми налаштовуємо свою унікальну мережу, з особливими програмою лояльності, пропозиціями. Головне – це підхід до створення атмосфери магазину в цілому (від ціни, асортименту, якості до музики в залі та дизайну)», – пояснив вибір назви для мережі Олександр Галай.

Торгова площа першого магазину мережі – близько 100 кв. м. Проте в подальшому компанія має намір розширювати асортимент і відкривати торговельні об’єкти більшої площі – від 150 до 300 кв. м. При цьому рітейлер розглядає можливості для масштабування мережі не лише в стріт-рітейлі, а й в рамках ТРЦ.

Стосовно подальших планів розвитку Олександр Галай відзначив, що вже найближчим часом компанія планує відкрити ще декілька магазинів у столиці, а до кінця року може об’єднувати від 15 до 20 торговельних точок в Києві. В той же час, подальші плани розвитку будуть залежати від того, наскільки успішними будуть результати роботи перших маркетів.

В перспективі бізнесмен вважає реальним розширити мережу до 500 магазинів в Україні. За словами керівника SET UP, його рітейл-концепція та цінова політика дозволяють розраховувати на успіх не лише в межах найбільших міст країни, але й в обласних та районних центрах.

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також – 

Гудвайн на районі: як колишній топ-менеджер HTC заснував мережу делікатес-маркетів HolovaNogа


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  367
Усі новини ринку