Топ-6 трендів роздрібної торгівлі в 2019 році

Топ-6 трендів роздрібної торгівлі в 2019 році

14.02.2019 08:20
  858
Ukrainian Retail Association

Екологічність і товари на пробу, підвищення операційних витрат через доставки та повернення, а також розвиток мінімаркетів та інші тренди рітейлу, які будуть актуальними в 2019 році.

Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою

Команда британського порталу RetailDive.сom сформувала свої прогнози на наступний рік – починаючи з нових концепцій офлайн-магазинів і закінчуючи витратами в сфері електронної комерції. Редакція RAU пропонує читачам ознайомитися з матеріалом, переклад якого опубліковано на порталі ЕVO.business.

Програми лояльності «відв’яжуть» від дисконтних або бонусних карт

Кілька великих рітейлерів в 2018 році зробили кроки щодо зміни або оновлення програм лояльності. Наприклад, Macy’s закрив програму Plenti і представив нову, якою можуть користуватися клієнти без дисконтної карти магазину. У березні 2018-го Target зробила аналогічне розширення аудиторії для пілотної програми лояльності.

J.Crew запустив програму лояльності зовсім без карток, а Nordstrom представив The Nordy Club, який також відкрив шлях для покупців без дисконтних карт магазину.

Власні торговельні марки рітейлерів будуть розвиватися в онлайні

За останні два роки рітейлери подвоїли продажі лінійок private labels. За даними дослідження CB Insights, динаміка зростання продажів продукції під власними торговими марками рітейлерів зараз в три рази вища, ніж зростання продажів товарів незалежних брендів.

З 2019 року роздрібні продавці почнуть оптимізувати private labels для торгівлі онлайн, а також активізують просування своїх брендів в інтернеті.

Частіше даватимуть товари на пробу

Зростання e-commerce призвіло до появи декількох хвиль інтернет-бізнесу, які дають покупцям пряму можливість пробувати товар і повернути, якщо він не підійшов. Спираючись на успіх Bonobos у виробництві чоловічого одягу та Warby Parker в окулярах, бренди DTC (direct-to-consumer) стали швидко освоювати такий сервіс майже у всіх категоріях торгівлі: Casper у виробництві матраців, Away – в дорожніх сумках, Glossier – в індустрії краси і Allbirds – у взутті.

Завдяки партнерським відносинам і поглинанням традиційні рітейлери, такі як Walmart, Target, IKEA, Serta Simmons і багато інших, визнали перспективу моделі DTC.

Екологічність – новий пріоритет рітейлу

Sustainability, підтримання стабільності всіх сфер життя планети і людства, стало важливою частиною суспільного діалогу в усьому світі. У 2018 році низка великих роздрібних мереж розширили свої зусилля в цій області.

Так, в 2018 році REI (торговельна мережа і виробник екіпіровки для туризму) спонсорувала озеленити п’яти американських міст.

У минулому ж році North Face (найбільший в світі виробник і рітейлер екіпіровки для туризму) почав приймати пошкоджений одяг і взуття свого бренду, а також продавати їх у відновленому вигляді – для скорочення кількості відходів в світі.

Перевірка, як реагують покупці на компанії, які не думають про sustainability, теж сталася в 2018 році, коли з’ясувалося, що Burberry спалює свої товари, які не продаються. Бурхливий гнів соціуму призвів до зміни рітейл-політики – Burberry тепер приступила і до переробки непроданих позицій, і до прийняття своїх товарів на ремонт з подальшим продажем для повторного використання.

Масова увага рітейлерів до проблем екології і мінімізації обсягів відходів очікується і в 2019 році.

Нові концепції офлайн-магазинів

Все більше роздрібних мереж використовують фізичний простір для експериментів з технологіями, розмірами приміщень або обслуговуванням клієнтів.

CVS (онлайн-магазин косметики, товарів для здоров’я, медикаментів) анонсував дві концепції магазинів, в одному з яких будуть надаватися медичні послуги, а в іншому – косметичні послуги.

Casper оголосив про плани відкрити 200 магазинів у формі багатокімнатної квартири або приватного будинку – в цьому випадку власникам домогосподарств легше вивчати матраци цього виробника, кожен вид яких буде лежати на ліжку в окремій обставленій кімнаті «дому».

Б’юті-стартап Glossier представив в листопаді минулого року магазин, він же салон макіяжу-візажу, що відрізняється інтер’єрами з «високою інстаграмностью». Такі інтер’єри для негайного фотографування результату роботи б’юті-майстрів – помітний тренд, який збережеться і в 2019 році.

Нарешті, IKEA, Barnes & Noble і Nike анонсували, крім відкриття нових супермаркетів, також і плани відкриття міні-маркетів: формату, який раніше не розвивали.

Витрати онлайн-рітейлу підвищаться через безкоштовну доставку

Компанії ще вирішили не всі проблеми, пов’язані зі зростанням кількості повернення товарів. Як сказала RetailDive аналітик Наталі Берг, засновниця NBK Retail, проблема резервування коштів під повернення при швидкому масштабуванні онлайн-бізнесу – «бомба уповільненої дії» для рітейлерів.

Крім цього, більшість онлайн-покупців більш лояльні до компаній, які пропонують безкоштовну доставку.

Виходячи з цього, вже в 2018 році деякі аналітики переглядали свої очікування щодо прибутку роздрібних продавців, з огляду на зростання витрат на безкоштовну доставку і резервування коштів під повернення. Такі побоювання зберігаються і в 2019 році.

Джерело: RetailDive.com

Переклад: ЕVO.business

Читайте також –

Топ-10 глобальних трендів інтернет-торгівлі 2019 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку