АТБ, Сільпо, Фокстрот та інші: найуспішніші українські бренди в рітейлі за версією “Власть денег”

АТБ, Сільпо, Фокстрот та інші: найуспішніші українські бренди в рітейлі за версією “Власть денег”

25.02.2020 08:05
  1143
Микола Маранчак

У топ-25 найуспішніших брендів України за версією видання «Власть денег» увійшли АТБ, Intertop, Сільпо, Фокстрот і ще ряд компаній.

Цей текст доступний також російською мовою

Видання «Власть денег» представило свій традиційний рейтинг “Топ-25 найуспішніших українських брендів”. Як наголошується в матеріалі, це бренди українських компаній, які зуміли увійти в число лідерів у своїх галузях і знайти популярність по всій Україні. Кожному з них вдалося по-своєму знайти ключик до споживача – оригінальністю своєї продукції, високою якістю, демократичною ціновою політикою, нестандартними маркетинговими ходами – і завдяки цьому їх бренди зараз у всіх на вустах. RAU вибрала зі списку компанії, прямо або опосередковано пов’язаних з роздрібною торгівлею і комерційною нерухомістю.

АТБ

Корпорація АТБ працює в таких сферах як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах корпорації АТБ працюють понад 64 000 співробітників. Найбільші активи корпорації – мережа дискаунтерів АТБ-Маркет (налічує вже 1082 магазини в 275 населених пунктах), м’ясна фабрика Фаворит Плюс і кондитерська фабрика Квітень. У 2019 році корпорація АТБ встановила власний рекорд зі сплати податків і зборів до бюджетів різних рівнів: 12,6 млрд грн, що на 34% більше, ніж у 2018 році.

VOVK

Один з лідерів серед українських брендів одягу за темпами зростання і довіри клієнтів. Бренд удостоєний престижних премій, володар нагороди “Вибір року” в 2016, 2017, 2018 і 2019 роках, переможець конкурсу “Бренд року” в 2018 і 2019 роках. Всеукраїнська мережа об’єднує 38 студій жіночого одягу в 19-ти містах, три студії аксесуарів в Києві, а також інтернет-магазин. Основна мета команди – донести всьому світу, що made in Ukraine – це якісно, доступно і зроблено зі смаком.

Intertop

Intertop за 25 років роботи на українському ринку накопичила багатий досвід у торгівлі якісним закордонним та українським взуттям та одягом. Зараз під управлінням Intertop Ukraine знаходяться 136 магазинів в 27-ми містах України. Це 14 мульти – і монобрендових мереж взуття та одягу: Intertop, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’polo, Napapijri, Skechers, Timberland, дитяча мережа Intertop kids, аутлети Intertop outlet і Birka, культовий американський outdoor-бренд The North Face. Нарощує продажі сайт intertop. ua.

В портфелі Intertop Ukraine більше 200 провідних світових брендів. Є у компанії і власна торгова марка Braska, що користується великою популярністю. Також Intertop активно співпрацює з українськими виробниками взуття.

Сільпо

Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. Торгова мережа налічує вже 259 супермаркетів, включаючи чотири делікатес-маркети Le Silpo.

Зараз Сільпо – один з небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного нового магазину. Крім того, діє програма оновлення дизайну і концепції вже наявних магазинів. У 2019 році три дизайнерських супермаркети Сільпо увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 кращих інноваційних дизайнів європейських магазинів (за версією European Supermarket Magazine). Першим у 2020 році відкрився новий Сільпо в Дніпрі в стилі “міжгалактичний корабель”.

Фокстрот

Бренд Фокстрот (офлайн і онлайн торгові майданчики) – один з найдосвідченіших в Україні. У 2019 році компанія відзначила 25 років роботи на ринку України і запустила трирічну програму оновлення мережі. Заснована українськими підприємцями Геннадієм Виходцевим і Валерієм Маковецьким у 1993 році. Фокстрот розвиває найбільшу в країні омніканальну мережу за кількістю магазинів (162 роздрібні торгові точки загальною торговою площею 153 000 кв. м та інтернет-магазин foxtrot.ua) та обсягом продажів електроніки та побутової техніки. Бренд представлений в 90-та обласних і районних центрах України.

Учасниками програми лояльності “Фокс клуб” стали вже 9,5 млн українців. У компанії працює понад 4500 співробітників. Мережа має власний контакт-центр, який працює сім днів на тиждень, з 9 ранку до 9 вечора. Є учасником Euronics – найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, що працює в 35 країнах Європи.

Джерело: сайт Деловая столица

Читайте также –

Зроблено в Україні: топ-11 вітчизняних рітейлерів, які побудували свій бізнес з нуля


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  492
Усі новини ринку