АТБ, Сільпо, Фокстрот та інші: найуспішніші українські бренди в рітейлі за версією “Власть денег”

АТБ, Сільпо, Фокстрот та інші: найуспішніші українські бренди в рітейлі за версією “Власть денег”

25.02.2020 08:05
  788
Микола Маранчак

У топ-25 найуспішніших брендів України за версією видання «Власть денег» увійшли АТБ, Intertop, Сільпо, Фокстрот і ще ряд компаній.

Цей текст доступний також російською мовою

Видання «Власть денег» представило свій традиційний рейтинг “Топ-25 найуспішніших українських брендів”. Як наголошується в матеріалі, це бренди українських компаній, які зуміли увійти в число лідерів у своїх галузях і знайти популярність по всій Україні. Кожному з них вдалося по-своєму знайти ключик до споживача – оригінальністю своєї продукції, високою якістю, демократичною ціновою політикою, нестандартними маркетинговими ходами – і завдяки цьому їх бренди зараз у всіх на вустах. RAU вибрала зі списку компанії, прямо або опосередковано пов’язаних з роздрібною торгівлею і комерційною нерухомістю.

АТБ

Корпорація АТБ працює в таких сферах як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах корпорації АТБ працюють понад 64 000 співробітників. Найбільші активи корпорації – мережа дискаунтерів АТБ-Маркет (налічує вже 1082 магазини в 275 населених пунктах), м’ясна фабрика Фаворит Плюс і кондитерська фабрика Квітень. У 2019 році корпорація АТБ встановила власний рекорд зі сплати податків і зборів до бюджетів різних рівнів: 12,6 млрд грн, що на 34% більше, ніж у 2018 році.

VOVK

Один з лідерів серед українських брендів одягу за темпами зростання і довіри клієнтів. Бренд удостоєний престижних премій, володар нагороди “Вибір року” в 2016, 2017, 2018 і 2019 роках, переможець конкурсу “Бренд року” в 2018 і 2019 роках. Всеукраїнська мережа об’єднує 38 студій жіночого одягу в 19-ти містах, три студії аксесуарів в Києві, а також інтернет-магазин. Основна мета команди – донести всьому світу, що made in Ukraine – це якісно, доступно і зроблено зі смаком.

Intertop

Intertop за 25 років роботи на українському ринку накопичила багатий досвід у торгівлі якісним закордонним та українським взуттям та одягом. Зараз під управлінням Intertop Ukraine знаходяться 136 магазинів в 27-ми містах України. Це 14 мульти – і монобрендових мереж взуття та одягу: Intertop, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’polo, Napapijri, Skechers, Timberland, дитяча мережа Intertop kids, аутлети Intertop outlet і Birka, культовий американський outdoor-бренд The North Face. Нарощує продажі сайт intertop. ua.

В портфелі Intertop Ukraine більше 200 провідних світових брендів. Є у компанії і власна торгова марка Braska, що користується великою популярністю. Також Intertop активно співпрацює з українськими виробниками взуття.

Сільпо

Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. Торгова мережа налічує вже 259 супермаркетів, включаючи чотири делікатес-маркети Le Silpo.

Зараз Сільпо – один з небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного нового магазину. Крім того, діє програма оновлення дизайну і концепції вже наявних магазинів. У 2019 році три дизайнерських супермаркети Сільпо увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 кращих інноваційних дизайнів європейських магазинів (за версією European Supermarket Magazine). Першим у 2020 році відкрився новий Сільпо в Дніпрі в стилі “міжгалактичний корабель”.

Фокстрот

Бренд Фокстрот (офлайн і онлайн торгові майданчики) – один з найдосвідченіших в Україні. У 2019 році компанія відзначила 25 років роботи на ринку України і запустила трирічну програму оновлення мережі. Заснована українськими підприємцями Геннадієм Виходцевим і Валерієм Маковецьким у 1993 році. Фокстрот розвиває найбільшу в країні омніканальну мережу за кількістю магазинів (162 роздрібні торгові точки загальною торговою площею 153 000 кв. м та інтернет-магазин foxtrot.ua) та обсягом продажів електроніки та побутової техніки. Бренд представлений в 90-та обласних і районних центрах України.

Учасниками програми лояльності “Фокс клуб” стали вже 9,5 млн українців. У компанії працює понад 4500 співробітників. Мережа має власний контакт-центр, який працює сім днів на тиждень, з 9 ранку до 9 вечора. Є учасником Euronics – найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, що працює в 35 країнах Європи.

Джерело: сайт Деловая столица

Читайте также –

Зроблено в Україні: топ-11 вітчизняних рітейлерів, які побудували свій бізнес з нуля


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку