
Ролики тижня: Ukrnafta, Нова пошта, АЗК WOG, Епіцентр, Skvot


Чим приваблюють споживачів магазини техніки на даному етапі розвитку ринку та чого чекати від рітейлу побутової техніки та електроніки в нинішньому році.
Ринок побутової техніки в Україні демонструє стабільне зростання четвертий рік поспіль. У 2019-му сумарні продажі по ринку досягли нового рекордного значення, перевищивши позначку в 100 мільярдів гривень. Три чверті покупок техніки в Україні клієнти здійснюють в фізичних магазинах, що свідчить про любов українців відвідувати торгові точки, оцінювати товари «вживу», а не тільки обмежуватися зображеннями на екранах смартфонів і ноутбуків.
Покупці прагнуть дізнатися про переваги товару, який цікавить, спершу вивчивши відгуки та коментарі онлайн, а потім перевірити ще раз в експертів у магазині. Торгові мережі також прагнуть зробити покупки якысними та комфортними, інвестуючи в створення барвистих майданчиків, де можна приємно провести час, оцінити останні технічні новинки, показати всім «нове плаття і улюбленого мопса». Тому не проходить жодного місяця без новин про нові магазинах і відкриттях реформованих: три найбільші мережі техніки й електроніки України в 2019-му оголосили про запровадження нових форматів торгових точок або про намір їх впровадження.
«Щороку, відвідуючи безліч магазинів побутової техніки та електроніки по всьому світу, ми переконуємося, що магазини техніки в Україні – одні з кращих. Вони красиві, зрозумілі та зручні для покупця», – переконаний директор мережі Фокстрот Олексій Зозуля.
Наприклад, оновлені магазини Фокстрот відрізняються святковою атмосферою та яскравим дизайном, Eldorado – контрастами і практичністю, Comfy – «майже домашнім» затишком. Мережа будівельних гіпермаркетів Епіцентр виділяє величезні площі під спеціалізовані центри техніки. Навіть найбільший онлайн-гравець Rozetka вирішив розвивати свою мережу офлайн-магазинів. Об’єднує всіх рітейлерів поставлена мета: максимально задовольнити запити найвимогливіших покупців.
Основними трендами 2020 року стануть:
«За останні роки рітейл побутової техніки та електроніки в Україні зробив величезний якісний стрибок, запровадивши кращі практики з усього світу, – відзначили в Асоціації рітейлерів України. – Якщо кілька років тому українські компанії запрошували фахівців з-за кордону для створення нового формату, то тепер фахівці з України вкрай затребувані в Європі, країнах СНД і Близького Сходу».
Читайте також –
Новини магазинів техніки: Фокстрот, Алло, Rozetka, Київстар, Apple та інші