Головна > Новини > Відкриття > Новини магазинів техніки: Фокстрот, Алло, Rozetka, Київстар, Apple та інші
Новини магазинів техніки: Фокстрот, Алло, Rozetka, Київстар, Apple та інші

Новини магазинів техніки: Фокстрот, Алло, Rozetka, Київстар, Apple та інші

Оновлення Фокстрот, розширення Алло і Київстар, дві нові точки видачі Rozetka в Києві, закриття всіх представництв Apple в Китаї та інше.

Розширення Алло

Мережа магазинів гаджетів та електроніки Алло розширилася до 340 магазинів. Нова торгова точка розпочала свою роботу в Хмельницькому за підтримки консалтингової компанії Retail & Development Advisor, і стала четвертою для всеукраїнської мережі в цьому місті. Об’єкт розташований на вул.Проскурівській, 2. Раніше неподалік працювала невелика торгова точка компанії в старому форматі.

За словами директора з розвитку і форматів Алло Миколи Астапова, в цьому році компанія продовжить активно оновлювати мережу і відкривати флагманські магазини по всій країні.

Сеть магазинов гаджетов и электроники Алло расширилась до 340 магазинов

Оновлення Фокстрот

21-23 лютого Фокстрот відкриває три оновлених магазини техніки – в ТРЦ Dream Town (Київ), новий континент (Дніпро) і GlobalUA (Житомир). Як повідомила RAU прес-служба компанії, одна з головних змін в Dream Town – збільшення площі торгового залу, яка становить понад 1000 кв. м. За рахунок цього змінено і оптимізовано зонування, яке полегшує вибір необхідного товару.

Всього в I кварталі 2020 року Фокстрот планує оновлення 11 магазинів мережі. Про це RAU розповів керівник управління продажів компанії Олексій Зозуля. “У середньому обсяг інвестицій на один об’єкт становить 3-6 млн грн. Але частина інвестицій не прив’язана до конкретної торгової точки: це інвестиції в нові технології і сервіси, швидкість доставки і видачі, доступ до «віртуальної полиці» (товару від постачальника, наприклад). Тому правильніше говорити про інвестиції в комплексі”, – поділився він.

На лютий 2020 року в мережі Фокстрот 162 магазини. За останній рік в рамках ребрендингу з меседжем “Оновлюйся!” компанія провела реформат 19 торгових точок.

Киев, Днепр и Житомир: Фокстрот открывает сразу три обновленных магазина

Розвиток центрів техніки ЦЕ ТЕ

За даними GFK, ЦЕ ТЕ стала найбільш зростаючою мережею за динамікою продажів у 2019 році. ТЦ Епіцентр здійснив переформатування в ЦЕ ТЕ 17 відділів побутової техніки протягом року. Останні відкриття в минулому році відбулися наприкінці року в Тернополі, Рівному та Борисполі. А вже у лютому 2020 року новий Центр Техніки ЦЕ ТЕ запрацював у Вінниці. Найближчим часом також з’явиться в Одесі другий та найбільший за площею ЦЕ ТЕ – 2500 кв.м. Середня площа Центрів техніки ЦЕ ТЕ близько 1000 кв. м.

Як відзначає керівник напрямку побутової техніки мережі Епіцентр Олександр Величко, завдяки зміні формату продажі Центри техніки ЦЕ ТЕ демонструють вдвічі вищу динаміку, аніж непереформатовані відділи побутової техніки та значно вищу, ніж ринок в цілому. Найпопулярнішими групами товарів у грошовому вираженні є холодильники, телевізори й вбудована побутова техніка. Найбільшу динаміку зростання мають категорії персональної електроніки, смартфони, ігрові приставки, а також телевізори з діагоналлю понад 55”.

В планах Центрів техніки ЦЕ ТЕ на 2020 рік – збільшитися у кількості до понад 40 магазинів за рахунок переформатування ще 26 відділів побутової техніки.

Дві нові точки видачі Rozetka

Марктеплейс Rozetka дві нові точки видачі товарів в Києві – на проспекті Оболонському, 10, і в ТЦ Оазис, що розташований над станцією метро Героїв Дніпра. Як повідомляється на сайті сервісу, в них можна не тільки отримати своє замовлення, але і приміряти одяг або взуття.

Згідно з інформацією на сайті, зараз у Rozetka працює сумарно 13 магазинів і точок видачі (дев’ять в Києві, одна в Броварах і три в Одесі), а також п’ять мобільних точок видачі в столиці.

Київстар завершив 2019 рік з 487 магазинів

У 2019 році роздрібна мережа фірмових магазинів Київстар поповнилася 53-ма новими торговими точками і тепер налічує 487 магазинів. Як повідомили в компанії, минулого року торгові точки Київстар обслужили 14 млн абонентів, що на 1 млн більше, ніж у 2018 році.

«У 2020 році ми плануємо відкрити ще 100 магазинів у малих населених пунктах», – розповів RAU керівник дирекції роздрібних продажів Київстар Ольга Смисленова.

Vodafone Україна випустив єврооблігації на суму $500 млн

Компанія Vodafone Україна, що входить в NEQSOL Holding, офіційно оголосила про свою першу емісію єврооблігацій на міжнародних ринках капіталу обсягом $500 млн з прибутковістю 6,20% і терміном погашення до 11 лютого 2025 року. Емітентом цінних паперів виступила VFU Funding PLC з метою подальшого фінансування Vodafone Україна, – повідомляється на сайті компанії.

Євробонди будуть включені в список котирувань ірландської фондової біржі Euronext Dublin (Global Exchange Market). Очікується, що облігації отримають рейтинг B від S&P і B від Fitch (відповідно до корпоративних рейтингів Vodafone Україна). Прибутковість єврооблігацій становить 6,20% річних, що згідно наданої інформації відображає премію в розмірі 95 базисних пунктів до рівня прибутковості суверенних облігацій України і найнижчу ставку прибутковості в доларах США, коли-небудь досягнутої українськими корпоративними емітентами. Крім того, розмір випуску єврооблігацій дорівнює найбільшому дебютному траншу, здійсненому українським корпоративним емітентом.

Продажі техніки в Україні в 2019 році досягли 101,4 млрд грн

Загальний обсяг продажів побутової техніки та електроніки в Україні в 2019 році перевищив 101,4 млрд грн. Але при цьому зростання рік до року склало лише 6,3% – трохи більше 5 млрд грн. За інформацію дослідницької компанії GfK Україна, найбільше зростання в минулому році продемонстрували сегменти малої побутової техніки (10,6 млрд грн, +12,5%) і побутової електроніки (12,5 млрд грн, +11,3%), а єдиним сектором з негативною динамікою в річному вимірі став сегмент IT, який скоротився на 0,7% — до 19,7 млрд грн.

Відзначимо, що в 2018 році темпи зростання ринку побутової техніки та електроніки в Україні були значно більшими. Тоді продажі техніки в країні зросли на 25% — до 95,8 млрд грн.

Apple закрила всі свої представництва в Китаї

Американська компанія Apple тимчасово закрила всі свої магазини і офіси на материковому Китаї до 9 лютого. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на УНН. «Ми думаємо про людей, які найбільше постраждали від коронавірусу, і про тих, хто працює цілодобово, щоб вивчати і стримувати його. Через високий рівень обережності і на підставі останніх рекомендацій провідних експертів в галузі охорони здоров’я, ми закриваємо всі наші корпоративні офіси, магазини та контактні центри на материковому Китаї до 9 лютого», – йдеться в повідомленні. У той же час продовжить роботу китайський інтернет-магазин Apple.

Читайте також

Новини магазинів техніки: Фокстрот, Eldorado, Samsung, Комп’ютерний Всесвіт та інші

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора