Чого хоче споживач. Топ-5 світових купівельних трендів 2019 року
Покупці більше довіряють думці друзів і знайомих про товар, цінують попередній клієнтський досвід і шукають інформацію в соціальних мережах – на що варто звернути увагу маркетологам при розробці стратегій взаємодій з аудиторією.
Цей матеріал доступний російською мовою
На початку 2019 року HubSpot Research разом з SurveyMonkey провели дослідження, щоб дізнатися бажання користувачів в соціальних мережах і які в них купівельні переваги. Дослідження охопило більше 2700 покупців в Колумбії, Франції, Німеччини, Мексиці, Іспанії, Великобританії і США.
Нижче наведені основні висновки глобального дослідження купівельних переваг.
Покупці люблять ділитися продуктами, які їм подобаються
Більше половини покупців розповідають своїм друзям і рідним про улюблені продукти хоча б раз на тиждень або частіше. Споживачі в Латинській Америці роблять це більш охоче – 78% покупців в Колумбії і Мексиці розповідають про улюблені продукти раз на тиждень, а 23% – кожен день.
Покупці довіряють сарафанному радіо
Друзі, члени сім’ї та Google – серед топ-джерел інформації про нові продукти або послуги. У Латинській Америці про продукти дізнаються з онлайн-каналів, включаючи Google, Twitter, YouTube і Instagram.
Друзям і членам сім’ї найбільше довіряють, коли мова йде про нові продукти та послуги. Покупці воліють почути інформацію від людей, яких вони знають і які отримали реальний досвід.
Для покупців важливий хороший досвід взаємодії з брендом
Брендам слід фокусуватися на тому, щоб радувати покупців якісними продуктами і послугами. Виявляється, тільки деякі вірять тому, що чують, коли компанія вирішила якесь питання заради покупця. У покупців низькі очікування, коли мова заходить про купівельний досвід, тому бренди можуть виділитися серед конкурентів, надавши хороший досвід клієнтам.
Соціальні мережі – основне джерело інформації про нові продукти для молодих споживачів
Для покоління Z, мілленіалів та покоління X такі соціальні медіа, як YouTube і Twitter, залишаються топ-каналами, де вони дізнаються про нові продукти. Користувачі від 18 до 29 років у вісім разів більше схильні дізнаватися про новинки через Instagram у порівнянні з іншими покупцями.
Відео та сайт дуже важливі для залучення бренду
Відео все ще той контент, який споживачі хочуть бачити від компанії. Покупці також вважають за краще дізнаватися про бренд на сайті. Тому важливо, щоб сайт був зручним для навігації і містив оновлену інформацію. Переконайтеся, щоб сайт доносив цінності бренду і ясні кроки, як зв’язатися з продавцем або здійснити покупку.
Джерело MMR
Читайте також –
Клієнти чекають більшого: основні тренди клієнтського досвіду у 2019 році