Топ-5 найбільш впливових українок зі сфери рітейлу

Топ-5 найбільш впливових українок зі сфери рітейлу

24.10.2018 08:20
  740
Іван Зайцев

Журнал Фокус презентував свій черговий щорічний рейтинг. На цей раз: найвпливовіших жінок України. Серед політиків і громадських діячів є і бізнес-леді з рітейлу. Щоправда, мало.

Рейтинг Фокус “100 найвпливовіших жінок України” в цьому році виходить уже 13-й раз. Редакційна колегія видання опитала експертів в сфері політики, економіки, суспільних процесів і культури. Їх думка враховувалася на умовах анонімності. Претенденток оцінювали за п’ятьма критеріями: можливість впливати на прийняття державних рішень і на громадську думку, бізнес-вплив, особиста популярність і родинні зв’язки.

На жаль, в рейтингу, як і раніше, замало бізнес-леді. Напевно, це відлуння гендерного стереотипу про чільну роль чоловіка в забезпеченні сімейного благополуччя, який довгий час переважав в суспільній свідомості. Та й в цілому жінок серед українських парламентаріїв і чиновників вищої ланки значно менше, ніж чоловіків.

RAU вибрала з топ-100 найвпливовіших жінок України представниць прекрасної статі, так чи інакше пов’язаних з рітейлом.

Галина Герега

Місце в рейтингу: 20

Вік: 59 років
Хто вона: співвласниця мереж Епіцентр К і Нова Лінія
Родинні зв’язки: заміжня, син
Хобі: бігові лижі
Формула успіху: «В будь-яку справу, за яку берешся, вкладай душу, віру і повагу до людей»

Сімейний бізнес, яким Галина Герега займається разом з чоловіком Олександром, активно розвивається. У 2017-му товарообіг Епіцентр і Нова Лінія склав 42 млрд грн. Цього року Епіцентр почав активну фазу зміни формату своїх магазинів. Відкрилися чотири нові торгові центри: в Одесі, Миколаєві, Старокостянтинові та Києві. “До кінця року почне працювати ТЦ в Славуті, а також в оновленому форматі запуститься наш флагманський торговий центр в столиці на вулиці Братиславській”, – ділиться планами Галина Герега.

Сім’я Герег продовжує активно розвивати і аграрний напрямок. Компанія наростила земельний банк до 112 000 Га. За останні три роки, без урахування витрат на збільшення земельних активів, в аграрний напрямок вони вклали понад 1 млрд грн. Для створення успішного агропроекту подружжя також придбало нафтобазу в Вінницькій області.

Але головну подію в цьому році Галина Герега пов’язує не з успіхами в бізнесі, а з соціальною діяльністю. За її підтримки здійснений інформаційно-просвітницький проект “Стоп шкільний терор” щодо протидії буллінгу в освітніх установах.

Ганна Луковкіна

Місце в рейтингу: 67

Вік: 34 роки
Хто вона: авторка проекту Всі.Свої
Родинні зв’язки: заміжня, дві дочки
Хобі: відвідування концертів
Формула успіху: «Немає нічого неможливого»

Всім, хто цікавиться продукцією, створеною в Україні, знайоме ім’я Ганни Луковкіної. Завдяки їй сотні українських дизайнерів отримали можливість заявити про себе, та вийти з маленьких ательє на український ринок. Заснувавши мультибрендовий магазин Всі.Свої, Луковкіна вдихнула в українців нову хвилю патріотизму, запропонувавши їм купувати одяг, створений руками співвітчизників. Хоча сама вона каже, що завдання бренду – щоб люди купували речі не тому, що вони українські, а тому, що вони якісні.

Всі.Свої – не тільки магазин, але й маркети, ярмарки, фестивалі та розпродажі. У вересні цього року в центрі столиці Луковкіна відкрила магазин зі спеціалізацією на товарах для дому та декору. 150 українських брендів розмістили свої товари на трьох поверхах загальною площею 1500 кв. м. Тут покупці можуть придбати світильники, килими, текстиль, домашній одяг, посуд, меблі та багато іншого з биркою “зроблено в Україні”.

Юлія Савостіна

Місце в рейтингу: 72

Вік: 40 років
Хто вона: ідеолог і керівник проекту Made in Ukraine
Родинні зв’язки: заміжня, дочка
Хобі: подорожі
Формула успіху: «Будь-яку ідею перекладати в Excel з довгостроковим планом і розумінням, як це буде масштабироваться та рости»

П’ять років тому журналістка і блогер Юлія Савостіна в рамках експерименту прожила рік, використовуючи тільки український одяг, взуття, предмети гігієни, побутову хімію і взагалі все, що потрібно для життя. Тоді вона зрозуміла, що українських товарів відмінної якості дуже багато. Правда, про них мало хто знає.

Підсумком експерименту стала книга “У пошуках made in Ukraine”, що вийшла в 2014 році, та фестиваль Made in Ukraine українських виробників, який розрісся до великого регулярного заходи в Києві та регіонах. У 2018 року книжка “В пошуках made in Ukraine” переведена на англійську, німецьку та французьку мови. За 9 місяців цього року продано 7000 примірників.

Наступний крок Савостіної – видання п’яти путівників: по Україні в цілому, по Києву, Одесі, Львову і Карпатам. У них, крім звичайних карт і довідкової інформації, зберуть кращі знахідки “made in Ukraine”.

Ірина Данилевська

Місце в рейтингу: 78

Вік: 54 роки
Посада: співзасновник, голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week
Родинні зв’язки: заміжня, дочка, троє онуків
Хобі: ініціювати та реалізовувати проекти, які сприяють розвитку української fashion-індустрії і зміцнюють авторитет України в світі
Формула успіху: «Працювати в команді однодумців і шукати партнерів, які відповідають формулі “професіоналізм + порядність”»

Мало які проекти в Україні можуть похвалитися тим, що тривають понад два десятиліття. Національний модний тиждень Ukrainian Fashion Week – один з них. У 2017-му проект переступив 20-річний рубіж, і весь цей час його беззмінним ідеологом, організатором і двигуном залишається Ірина Данилевська. За роки незалежності українська мода стала яскравим і виразним культурним продуктом.

Саме цю її властивість і використовувала Данилевська, запустивши в нинішньому році два міжнародні проекти, покликаних сприяти інтеграції України в світове модне співтовариство. Так, UFW стала організатором першого в Східній і Центральній Європі International Young Designers Contest – міжнародного конкурсу молодих дизайнерів, який пройшов в Києві в липні цього року. Крім цього, український тиждень моди провіві масштабні презентації українських дизайнерів в Нью-Йорку та Токіо – там представили не тільки моду, а й інші креативні індустрії України.

Оксана Кавицька

Місце в рейтингу: 84

Вік: 52 року
Хто вона: співвласниця та генеральний директор Helen Marlen Group
Родинні зв’язки: заміжня, син Олексій, дочка Марія
Хобі: подорожі з сім’єю
Формула успіху: «Об’єднання сімейних зусиль в бізнесі»

Сімейний бізнес Оксани і Михайла Кавицького – Helen Marlen Group – заснований 24 роки тому. Сьогодні налічує 13 магазинів, в яких представлені більше 190 брендів. Останнім часом компанія з багаторічною історією вирішила приділити більше уваги digital-напрямку. Його курирує компанія Samsonika, яку створив син засновників Helen Marlen, Олександр Кавицький. Мета – перенести сервіс бутиків з центру міста додому до кожного покупця.

«Я щаслива, що в цьому році моя дочка Марія відкриває в новому форматі свій магазин одягу BASEMNT. А син Олексій стрімко розвиває онлайн-департамент Helen Marlen Group з впровадженням новітніх технологій і згідно з останніми світовими тенденціями», – розповідає Оксана Кавицького.

Читайте також –

Топ-10: найвпливовіші рітейлери та девелопери України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку