
У Бершаді відкрився перший у Вінницькій області Файно Маркет


Тренд «робимо все з мобільного» набирає обертів. Покупки з мобільного телефону стають повсякденною реальністю. Які мобільні додатки для шопінгу найзручніше використовувати?
За допомогою мобільного додатка користувачі викликають таксі, замовляють доставку їжі, купують одяг, взуття та аксесуари. Додатки для Android або iOS мають функціонал не гірше, ніж звичайні онлайн-версії сайтів інтернет-магазинів і маркетплейсов, а найчастіше дають користувачеві додаткові зручні опції.
Evo.business протестувало кілька популярних додатків для покупки і продажу одягу з точки зору зручності для покупця, з огляду також на функціонал для продавця. RAU публікує скорочену версію матеріалу.
Із тестованих додатків – найстаріший. Реліз був здійснений ще в 2013 році, додаток постійно оновлюється. Є як Android, так і iOS версія. У додатку середній рейтинг 4,4. Авторизація доступна за допомогою фейсбук або e-mail. Виріс маркетплейс з «дошки оголошень», і тому більшість оголошень тут – від приватних осіб. Можна знайти як нові, так і б/у товари.
Продавцем на майданчику може стати будь-який користувач, однак доведеться підтвердити свій аккаунт прив’язкою до номеру мобільного телефону і врахувати деякі обмеження.
З плюсів:
Мінуси:
Для покупців з плюсів варто відзначити:
З мінусів:
Мобільний додаток Shafa.ua – повноцінна мобільна версія одного з найбільш активних з розвитку маркетплейсів України. Встановивши безкоштовну мобільну пропозицію, можна легко купити і продати одяг та взуття онлайн.
Плюси для покупця:
З мінусів варто відзначити, що тут багато б/у речей, а уявлення про “ідеальний стан” може сильно відрізнятися у продавця і покупця.
Плюси для продавців:
З мінусів:
Повноцінний мобільний додаток онлайн-ресурсу, який можна використовувати як для продажу, так і покупки товарів. Додаток вийшов в березні 2016 року, постійно оновлюється і доопрацьовується.
Порадував приємний інтерфейс, продумане меню і безліч фільтрів сервісу. Продавці оцінять, що товар в каталог можна додати з можливістю розмістити до 15 фото.
Для продавця серед плюсів використання:
Серед мінусів – порівняно невелика аудиторія ресурсу.
Покупцеві додаток Клубок сподобається простим і зрозумілим інтерфейсом. Порадували можливість скопіювати посилання на товар, а також опція «поділитися» в картці товару, що сподобався.
Ще один досить популярний в Україні сервіс покупки і продажу одягу, взуття та аксесуарів – маркетплейс Клумба – не порадував повноцінним мобільним додатком.
Встановивши його, зареєстрований користувач лише отримує повідомлення про своєму профілі: функціонал обмежується настроюванням повідомлень про події. У нього не можна додавати товар на продаж, а також переглядати оголошення про інших авторів.
Єдиний плюс як для продавця, так і покупця: приходять повідомлення про замовлення і нові повідомлення, їх можна переглянути, не виконуючт вхід на сайт.
Цей мобільний додаток дозволяє повністю управляти своїм акаунтом сервісу, прямо з мобільного продавати і купувати одяг.
Для продавця головні плюси:
З мінусів:
Для покупця основні переваги:
KidStaff не входить в п’ятірку топових, оскільки, незважаючи на популярність онлайн-ресурсу, у нього відсутній повноцінний мобільний додаток. Додаток було випущено в квітні 2017 го, і його вкрай низький рейтинг говорить про те, що користувачі не в захваті. По суті, мобільний додаток ресурсу – це тільки можливість отримувати повідомлення про нові відгуках, повідомленнях, замовленнях.
Для продавців (за умови активного використання десктоп-версії сервісу), цілком можливо, це просто ще один інструмент, щоб бути завжди на зв’язку і не пропустити повідомлення потенційного покупця. Для покупця додаток має мало користі- за допомогою мобільного додатку можна бачити каталог, переглядати товари та здійснювати покупки.
АТБ, Сільпо, Таврія В та інші: топ мобільних додатків українських ритейлерів