
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


У червні українці продовжили цікавитися покупками техніки та гаджетів, товарів для дому й будівництва на найбільших e-commerce майданчиках України.
Про це свідчать дані дослідження Kantar CMeter. Rozetka.com.ua, Olx.ua та Prom.ua закріпили свої позиції в першій вісімці популярних сайтів. Epicentrk.ua піднявся на 13-ту сходинку в рейтингу, а Hotline.ua (22-е місце) та Allo.ua (24-е місце) знову потрапили до нього.
У червні українці менше переглядали новини та прагнули відпочити за переглядом фільмів або спортивних змагань. Відтак до топ-25 знову потрапили Rezka.ag (16-та сходинка) та Parimatch.com (25-та сходинка). Серед новинних сайтів зберегли популярність Pravda.com.ua, Tsn.ua, Unian.net та News.obozrevatel.com.
Літо – традиційний сезон для відпусток. Попри війну українці поновили перегляди Booking.com – охоплення сайту збільшилося вдвічі, що дозволило потрапити йому в топ-100. Двійка незмінних лідерів: Google та Youtube.
Читайте також