
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Тріумф ювелірних брендів та масові перестановки серед ТРЦ – хто з українських роздрібних гравців і ТРЦ входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Instagram.
Цей текст доступний також російською мовою
З одного боку немає сенсу оцінювати ефективність Instagram-сторінок рітейлерів за кількістю фоловерів, адже куди важливіше формула Engagement Rate – ступінь залученості аудиторії. З іншого – навіть в історії з ER може бути безліч нюансів. Тому залишимо це тим, хто за службовим обов’язком стежить за успіхами і провалами конкурентів, і вкотре оцінимо тих, хто прагне до красивої цифри в профілі біля слова “followers”.
Нагадаємо, RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості. Якщо ваша сторінка не потрапив у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua, і ми додамо її в наш рейтинг.
Всього за один місяць Instagram-сторінка Kochut виросла більш ніж на 100 000 шанувальників і перемістилася на перше місце рейтингу, потіснивши тим самим EVA. Важко сказати, як і навіщо був здійснено такий “квантовий стрибок”, залишимо чесність і нюанси перемоги на совісті ювелірів.
На два рядки вгору підтягнувся Instagram ювелірного бренду SOVA, для якого це стало першим значним просуванням з весни. Позаду залишилися Brocard і Золотий Вік, а попереду – 2000 нових фанів і віртуальна медаль п’ятого українського рітейлера в Instagram, який потрапив у клуб сторінок 200 000-ників. Втім, це якщо все ті ж Brocard або Золотий Вік його не випередять.
Відразу двох конкурентів – Kachorovska і O bag Ukraine – обійшла Instagram-сторінка JYSK, тим самим закріпившись на 10-й сходинці рейтингу. Якщо просуватися в такому ж темпі ще 3-4 місяці, є шанс підтягнутися до Comfy.
Трохи нижче LAPTI відновили позиції, втрачені наприкінці літа, і досягли першої сотні тисяч фоловерів. Ще трохи і цей же психологічний бар’єр подолають Всі.Свої. На 20-й сходинці топа METRO на третину скоротив дистанцію з Yves Rocher, втім косметичний рітейлер своїх темпів зростання не знижує.
У рейтингу торгових центрів в Instagram теж неспокійно, свої позиції змінили дві третини ТРЦ, причому далеко не кожен в кращу сторону. Почнемо з першої п’ятірки – тут показала себе Lavina Mall, хоч втім її різниця в фоловерах з ТРЦ Французький бульвар прямо-таки кричала про швидкі зміни у розстановці сил між цими двома.
Далі “гаряче” стає вже в другій десятці рейтингу: Lubava на 200 фоловерів обійшла Злата Плазу, рівно на 1000 – Мануфактура Суми, і порівнялася з FontanSky. Ще більше посунуло вниз сумчан аутлет-містечко Мануфактура. Ось так Мануфактура Мануфактуру обійшла.
Попереду відразу двох конкурентів опинився ТРЦ Караван Дніпро і закріпився на 16-му рядку “інстаграмної” двадцятки. City Center Одеса примудрився з 16-го місця опуститься на дно топа і тепер навряд чи залишиться в 20-ці. З початку вересня одеський ТРЦ примудрився розгубити 3700 фоловерів, судячи з усього, безповоротно.
Трохи вгору підтяглися сторінки ТРЦ SkyMall і DreamTown, але це швидше завдяки невдачам конкурентів, ніж особистим успіхам у нарощуванні Instagram-фанів. Втім, не всім же гнатися за підсумковою цифрою.
Читайте також
Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ в Facebook у жовтні 2019