Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2018-го

Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2018-го

25.01.2019 08:15
  4729
Микола Маранчак

Хто з українських роздрібних гравців входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Instagram. 

Цей текст доступний також російською мовою

Україна потрапила в топ-50 самих “інстаграмних” країн світу 2018 року. Правда, це стосується лише активності користувачів. Успіхи вітчизняних брендів набагато скромніші. І все ж вони є. Хто з українських рітейлерів є лідером в Instagram, в чому відмінність їхніх творчих досягнень в Facebook та які сегменти торгівлі активніше за інших розвиваються в цій соцмережі, – розбираємо в першому рейтингу Instagram-сторінок роздрібних гравців від RAU.

З одного боку, в Україні в Instagram розвивається багато брендів, яких правда лають за вибір малозатратного і безпечного шляху розвитку в соцмережах. З іншого – багато хто з тих, хто починав свій шлях з Instagram, за останні пару років успішно обзавелись фізичними магазинами. В той же час безліч компаній так і не змогли освоїтися в Instagram, а їх сторінки іноді виглядають непрезентабельно і не виконують своєї основної функції: барвистого шоу і продажу товарів. Не всі розуміють, що контент п’ять-десять років тому і сьогодні – не одне і теж, як і те, що способи зацікавити активну аудиторію 18-35 років все-таки є.

Очолили рейтинг drogerie-гравці – EVA і Watsons, які успішно закріпилися в трійці лідерів за кількістю фоловерів і в Facebook. Але на цьому спільне з Facebook-рейтингом закінчується. За ними розмістилися ювелірний бренд Kochut і Rozetka, яка хоч десь поступилася несподіваним конкурентам. Далі перша десятка виглядає абсолютно непередбачувано (принаймні для тих, хто не стежить за розвитком рітейлу в Instagram): місця віддані на відкуп українським виробникам Kachorovska, MustHave, LAPTI, VOVK і Всі.Свої, потіснити яких з офлайн-гігантів зміг хіба що Золотий Вік.

Тільки в другу десятку змогли потрапити три рітейлера електроніки – Цитрус, Алло і Comfy. Несподівано було виявити в чарті 925.ua, SOVA і Obag Ukraine, яких немає серед топ-сторінок в Facebook.

А ось чимало успішних в Facebook компаній, в Instagram нічого не змогли протиставити місцевим лідерам. Серед відстаючих: Антошка, Marc & Andre Ukraine, АТБ, Епіцентр К, Космо і деякі інші бренди. Цікаво, що до 20-ки в Instagram трохи не дотягли Intertop і Roshen, які йдуть ніс до носа з різницею в сотню фоловерів.

Краще за інших працювати з Instagram навчилися fashion-рітейлери, ювеліри, продавці електроніки, а також drogerie. Позаду всіх – FMCG, DIY, і, як не дивно, дитячі мережі. Хоча, здавалося б, для останніх соцмережа, орієнтована на фото – сприятливий плацдарм для продажів.

Можна припустити, що роздрібні гравці як і раніше недооцінюють Instagram, як повноцінний канал продажів. Що й не дивно – прямого активного посилання без промо в пост не поставиш, а формат “пишіть в приват” далеко не кожному підходить. Але щомісяця в цій соціальній мережі з’являються різноманітні Shopping Tags, вкладки «Магазин»,«Колекції», оновлення для продажів в Stories і багато іншого. Користуйся – не хочу. З якоїсь причини все це залишається поза увагою частини інтернет-маркетологів. Наприклад, лише одиниці освоїли сервіс IGTV і Highlights Stories («особливі історії», які закріплюються в профілі), запущені Instagram ще в минулому році і без яких профіль сторінки тепер просто виглядає порожнім. Серед найбільш просунутих в цьому напрямку з представленого топа виявилися EVA, Rozetka, SOVA і всі fashion-бренди, які відносяться до категорії made in Ukraine.

В цілому, рейтинг Instagram показує, що в розумінні цього інструменту просування серед брендів зяюча прірва – між лідером і замикаючим двадцятку різниця в добрі 180 тисяч фоловерів. При цьому не можна сказати, що якийсь бренд кращий за інший – кожен є в тій чи іншій мірі лідером. Різниця – лише в розумінні ключових можливостей Instagram і ставки або її відсутності на цей канал просування. У соцмереж взагалі дивна роль в розвитку української роздрібної торгівлі, але ігнорувати її все-таки не можна.

Читайте також –

Рейтинг року: кращі Facebook-сторінки українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  994
Усі новини ринку