Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2018-го

Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2018-го

25.01.2019 08:15
  3641
Микола Маранчак

Хто з українських роздрібних гравців входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Instagram. 

Цей текст доступний також російською мовою

Україна потрапила в топ-50 самих “інстаграмних” країн світу 2018 року. Правда, це стосується лише активності користувачів. Успіхи вітчизняних брендів набагато скромніші. І все ж вони є. Хто з українських рітейлерів є лідером в Instagram, в чому відмінність їхніх творчих досягнень в Facebook та які сегменти торгівлі активніше за інших розвиваються в цій соцмережі, – розбираємо в першому рейтингу Instagram-сторінок роздрібних гравців від RAU.

З одного боку, в Україні в Instagram розвивається багато брендів, яких правда лають за вибір малозатратного і безпечного шляху розвитку в соцмережах. З іншого – багато хто з тих, хто починав свій шлях з Instagram, за останні пару років успішно обзавелись фізичними магазинами. В той же час безліч компаній так і не змогли освоїтися в Instagram, а їх сторінки іноді виглядають непрезентабельно і не виконують своєї основної функції: барвистого шоу і продажу товарів. Не всі розуміють, що контент п’ять-десять років тому і сьогодні – не одне і теж, як і те, що способи зацікавити активну аудиторію 18-35 років все-таки є.

Очолили рейтинг drogerie-гравці – EVA і Watsons, які успішно закріпилися в трійці лідерів за кількістю фоловерів і в Facebook. Але на цьому спільне з Facebook-рейтингом закінчується. За ними розмістилися ювелірний бренд Kochut і Rozetka, яка хоч десь поступилася несподіваним конкурентам. Далі перша десятка виглядає абсолютно непередбачувано (принаймні для тих, хто не стежить за розвитком рітейлу в Instagram): місця віддані на відкуп українським виробникам Kachorovska, MustHave, LAPTI, VOVK і Всі.Свої, потіснити яких з офлайн-гігантів зміг хіба що Золотий Вік.

Тільки в другу десятку змогли потрапити три рітейлера електроніки – Цитрус, Алло і Comfy. Несподівано було виявити в чарті 925.ua, SOVA і Obag Ukraine, яких немає серед топ-сторінок в Facebook.

А ось чимало успішних в Facebook компаній, в Instagram нічого не змогли протиставити місцевим лідерам. Серед відстаючих: Антошка, Marc & Andre Ukraine, АТБ, Епіцентр К, Космо і деякі інші бренди. Цікаво, що до 20-ки в Instagram трохи не дотягли Intertop і Roshen, які йдуть ніс до носа з різницею в сотню фоловерів.

Краще за інших працювати з Instagram навчилися fashion-рітейлери, ювеліри, продавці електроніки, а також drogerie. Позаду всіх – FMCG, DIY, і, як не дивно, дитячі мережі. Хоча, здавалося б, для останніх соцмережа, орієнтована на фото – сприятливий плацдарм для продажів.

Можна припустити, що роздрібні гравці як і раніше недооцінюють Instagram, як повноцінний канал продажів. Що й не дивно – прямого активного посилання без промо в пост не поставиш, а формат “пишіть в приват” далеко не кожному підходить. Але щомісяця в цій соціальній мережі з’являються різноманітні Shopping Tags, вкладки «Магазин»,«Колекції», оновлення для продажів в Stories і багато іншого. Користуйся – не хочу. З якоїсь причини все це залишається поза увагою частини інтернет-маркетологів. Наприклад, лише одиниці освоїли сервіс IGTV і Highlights Stories («особливі історії», які закріплюються в профілі), запущені Instagram ще в минулому році і без яких профіль сторінки тепер просто виглядає порожнім. Серед найбільш просунутих в цьому напрямку з представленого топа виявилися EVA, Rozetka, SOVA і всі fashion-бренди, які відносяться до категорії made in Ukraine.

В цілому, рейтинг Instagram показує, що в розумінні цього інструменту просування серед брендів зяюча прірва – між лідером і замикаючим двадцятку різниця в добрі 180 тисяч фоловерів. При цьому не можна сказати, що якийсь бренд кращий за інший – кожен є в тій чи іншій мірі лідером. Різниця – лише в розумінні ключових можливостей Instagram і ставки або її відсутності на цей канал просування. У соцмереж взагалі дивна роль в розвитку української роздрібної торгівлі, але ігнорувати її все-таки не можна.

Читайте також –

Рейтинг року: кращі Facebook-сторінки українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку