Топ-20 сторінок українських рітейлерів у Facebook та Instagram
Зміна абсолютного лідера у Facebook, грандіозних рекорд ювелірного бренда в Instagram, домінування книжкового рітейлера та інше: як змінилися позиції рітейлерів у Facebook та Instagram за жовтень.
Цей текст доступний також російською мовою
Представляємо традиційний рейтинг рітейлерів за кількістю фоловерів у соцмережах. RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в топ-1000 сторінок Facebook згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.
Це сталося! Схоже, що епоха домінування drogerie-рітейлу у Facebook закінчилася. Rozetka раптово обійшла сторінку Watsons і стала новим номером один серед усього рітейлу в цій соцмережі. Вітаємо!
Також EVA наблизилася до Watsons і тепер, цілком ймовірно, що протистояння двох drogerie-гігантів продовжиться за другое місце. За ними вишикувалися сторінки інших сегментів рітейлу – Антошка, Алло, Kochut: всі в межах 300-400 тисяч фоловерів.
Свою висоту у третю сотню тисяч взяв Епіцентр. Всього в 10 000 “фанах” від нього – Intertop, який, в свою чергу, претендує на новий рекорд у Facebook серед українського fashion.
У другій десятці найбільшу зміну позицій влаштувала книжкова мережа Yakaboo. З початку осені рітейлер піднявся з 17-го місця на 14-те, залишивши позаду Marc & André Ukraine і двох вічних “дуелянтів” – MOYO та Citrus. Те відчуття, коли книжки стають в країні популярніші за гаджети.
Щодо Instagram, то тут не менш “гаряче” – Kochut став першим українським брендом, який подолав відмітку в 1 млн фоловерів у соцмережах. Орієнтир на SMM, як основний канал продажів, та активна міжнародна експансія зробили свою справу. Вітаємо!
Ще один ювелірний рітейлер – SOVA – наблизився впритул до найближчого конкурента за рейтингом – сторінки Watsons. Дивлячись на динаміку зростання першого, стає зрозуміло – у сьомого місця топу скоро може бути новий володар.
Подолав рубіж у 200 000 фоловерів Comfy, і тепер готовий посперечатися із Intertop за дев’яту сходинку рейтингу. Дистанція між обома – всього 1000 “фанів”. Вдвоє зменшилася відстань між Цитрус і VOVK – їх розділяє, в свою чергу, 2000 шанувальників.
Yakaboo додали ще 6000 фанів до своєї книжкової мережі в Instagram, що дозволило обійти сторінку бренду Obag. У підсумку – 17-та сходинка з 20-ки кращих з кращих серед рітейлерів в інсті. І тут книжковий рітейл домінує.
METRO C&C Ukraine обійшов MustHave і тепер всього в тисячі фоловерів від Obag. Усе ще перший і, з великим відривом від інших FMCG-рітейлерів, єдиний у топі бренд продуктової мережі.
Читайте також
Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах, які з’явилися у вересні