Топ-10 інструментів для відстеження трендів в e-commerce

Топ-10 інструментів для відстеження трендів в e-commerce

12.07.2019 08:07
  5271
rau

На яких ресурсах відстежувати міжнародні тренди і як це робити найкраще.

Цей текст доступний також російською мовою

Розширення асортименту — важлива частина розвитку будь-якого інтернет-магазину.  Де знайти актуальну і правдиву інформацію, нові тренди для нових продуктів – з’ясував Shopify.com. Переклав та адаптував EVO.BUSINESS. RAU публікує скорочену версію матеріалу.

  1. Інтернет-публікації про тенденції

Профільні ресурси – відмінне місце, щоб почати пошук ідей продукту. Самі топові публікації про популярні тенденції і продукти на ринку допоможуть зрозуміти, що зараз модно продавати і модно купувати. На таких сайтах можна зустріти огляди новинок, які незабаром стануть musthave сезону.

Рекомендовані сайти:

    • TrendWatching — незалежна трендова фірма, яка сканує ринки всього світу і виявляє найбільш перспективні споживчі тенденції та ідеї. Представництва компанії працюють і збирають інформацію в Лондоні, Нью-Йорку, Сан-Паулу, Сінгапурі, Сіднеї і Лагосі.
    • Trend Hunter — найбільше і популярне в світі співтовариство трендів. Має всесвітню мережу з 137 000 учасників і 3 млн шанувальників спільноти.
    • PSFK — платформа бізнес-аналітики, яка створена для натхнення творчих підприємців на розробку нових продуктів, послуг і досвіду в роздрібній торгівлі, рекламі і дизайні.

 

  1. Лідери галузі

Щоб зайняти нову нішу, проаналізуйте її потенціал. Для цього користуйтеся наступними онлайн-інструментами: FollowerWonk (допомагає знайти топових блогерів з Твіттера) і Alltop (шукає популярні блоги за тематикою).

  1. Продукт і сайти виявлення тенденцій

Сайти, які публікують огляди та презентації продуктів також можуть бути відмінним джерелом ідей для продуктів інтернет-бізнесу.

Корисні блоги: Uncrate, AHALife, Bless This Stuff, Cool Material, Gear Moose, Werd, HiConsumption, Firebox

  1. Вузькопрофільні сайти

Нішеві сайти з безліччю зображень і великою кількістю шанувальників містять добірки цікавих, трендових компаній і товарів.

Деякі великі інтернет-магазини, які можуть стати натхненням для нішевих бізнес-ідей:

    • Fancy — магазин запчастин, журнал і список побажань.
    • Wanelo – всесвітня спільнота для шопінгу, що об’єднує продукти і магазини у форматі публікацій, схожих на Pinterest.
    • Wishlistr  — це спосіб збирати, систематизувати і відстежувати потрібні продукти, а також ділитися цим списком з іншими.
  1. Оптові торгові майданчики B2B

Оптові сайти і сайти компаній-виробників підказують тисячі потенційних ідей продуктів.

  • Alibaba — одна з найбільших у світі компаній електронної комерції. Платформа пов’язує споживачів у всьому світі з оптовиками і виробниками з Азії.
  • Oberlo — торгова площадка, де можна купити продукти для продажу на Shopify у постачальників.

Ще кілька майданчиків В2В: TradeKey, Global Sources, Made-in-China, Wholesale Central.

  1. Інтернет-магазини споживчих товарів

Іншим невичерпним джерелом ідей про продукти є онлайн-майданчики для споживачів. Тут головне не загубитися в різниці ціни, якості, знижок і кількості пропозицій.

  • eBay — найбільший інтернет-сайт споживчого аукціону.
  • Amazon — найбільший інтернет-рітейлер.
  • Kickstarter — найбільший краудфандинговий сайт.
  • Etsy —магазин предметів ручної роботи.
  • AliExpress це споживчий оптовий ринок Alibaba, який дозволяє робити замовлення в менших кількостях. AliExpress Popular показує самі купуються товари.
  • Jet — ще один інтернет-магазин, популярність якого продовжує зростати. Кожна категорія продуктів має свій власний список бестселерів, наприклад, для оптових і цей для книг і ЗМІ.

  1. Соціальні мережі

Є кілька способів використовувати соціальні мережі для пошуку продуктів і нішевих ідей.

Облікові записи продуктів. В Instagram є багато облікових записів, в яких публікується вміст продуктів.

Аналіз аудиторії. Якщо у компанії вже є бізнес-сторінка на одній або декількох платформах соціальних мереж, можна використовувати дані своєї аудиторії для пошуку бізнес-ідей для електронної комерції. Розуміти, які сторінки, хобі, інтереси та інші характеристики у них загальні і проводити мозковий штурми на основі цих ідей.

  1. Відгуки клієнтів

Досвідчені підприємці завжди враховують рекомендації клієнтів, їх мотиви і реагують на ті чи інші відгуки швидко і чітко.

Якщо у компанії немає власних оглядів, можна вивчити відгуки компаній і продуктів в ніші бізнесу. Потрібно виявляти спільні риси, звертаючи особливу увагу на скарги клієнтів на певний товар, і визначати, як можна створити продукт, який вирішить проблеми з цим товаром. Amazon — це відмінне місце, де можна знайти чесні відгуки клієнтів.

  1. SEO аналітика

Пошукова оптимізація (SEO) дозволяє зрозуміти, що відбувається з пошуком у глобальному масштабі або орієнтована на конкретні географічні розташування. У Google є ряд безкоштовних і платних інструментів, які можна використовувати

  • Google Trends — можна моніторити, що в тренді на глобальному та регіональному рівні, і вибирати конкретні теми, такі як бізнес, охорона здоров’я або наука/техніка. Можна переглянути новини, щоб побачити, що є найпопулярнішим.
  • Google Keyword Planner — планувальник ключових слів допоможе знайти середній обсяг пошуку і пов’язані ключові слова для вибраних вами фраз.
  • Google Analytics — допомагає дізнатися, які слова користувачі пишуть для пошуку сайту компанії.
  1. Конкуренти

Вчіться на успіхах конкурентів і підприємств-лідерів в обраній галузі. Крім продуктів конкурентів, вивчіть їх співтовариство. Хто їх аудиторія і чому вони люблять ці продукти? Подивіться, що бренд говорить споживачам, а також як клієнти взаємодіють з ними в Інтернеті. Визначте прогалини в товарних пропозиціях конкурентів і знайдіть способи заповнити ці прогалини вашим новим продуктом.

Джерело: EVO.BUSINESS 

Читайте також –

Дослідження eMarketer: Темпи зростання електронної комерції знижуються


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14