
Eva у 2024 році: виторг 27 млрд грн, майже відновили кількість магазинів до довоєнної


На яких ресурсах відстежувати міжнародні тренди і як це робити найкраще.
Цей текст доступний також російською мовою
Розширення асортименту — важлива частина розвитку будь-якого інтернет-магазину. Де знайти актуальну і правдиву інформацію, нові тренди для нових продуктів – з’ясував Shopify.com. Переклав та адаптував EVO.BUSINESS. RAU публікує скорочену версію матеріалу.
Профільні ресурси – відмінне місце, щоб почати пошук ідей продукту. Самі топові публікації про популярні тенденції і продукти на ринку допоможуть зрозуміти, що зараз модно продавати і модно купувати. На таких сайтах можна зустріти огляди новинок, які незабаром стануть musthave сезону.
Рекомендовані сайти:
Щоб зайняти нову нішу, проаналізуйте її потенціал. Для цього користуйтеся наступними онлайн-інструментами: FollowerWonk (допомагає знайти топових блогерів з Твіттера) і Alltop (шукає популярні блоги за тематикою).
Сайти, які публікують огляди та презентації продуктів також можуть бути відмінним джерелом ідей для продуктів інтернет-бізнесу.
Корисні блоги: Uncrate, AHALife, Bless This Stuff, Cool Material, Gear Moose, Werd, HiConsumption, Firebox
Нішеві сайти з безліччю зображень і великою кількістю шанувальників містять добірки цікавих, трендових компаній і товарів.
Деякі великі інтернет-магазини, які можуть стати натхненням для нішевих бізнес-ідей:
Оптові сайти і сайти компаній-виробників підказують тисячі потенційних ідей продуктів.
Ще кілька майданчиків В2В: TradeKey, Global Sources, Made-in-China, Wholesale Central.
Іншим невичерпним джерелом ідей про продукти є онлайн-майданчики для споживачів. Тут головне не загубитися в різниці ціни, якості, знижок і кількості пропозицій.
Є кілька способів використовувати соціальні мережі для пошуку продуктів і нішевих ідей.
Облікові записи продуктів. В Instagram є багато облікових записів, в яких публікується вміст продуктів.
Аналіз аудиторії. Якщо у компанії вже є бізнес-сторінка на одній або декількох платформах соціальних мереж, можна використовувати дані своєї аудиторії для пошуку бізнес-ідей для електронної комерції. Розуміти, які сторінки, хобі, інтереси та інші характеристики у них загальні і проводити мозковий штурми на основі цих ідей.
Досвідчені підприємці завжди враховують рекомендації клієнтів, їх мотиви і реагують на ті чи інші відгуки швидко і чітко.
Якщо у компанії немає власних оглядів, можна вивчити відгуки компаній і продуктів в ніші бізнесу. Потрібно виявляти спільні риси, звертаючи особливу увагу на скарги клієнтів на певний товар, і визначати, як можна створити продукт, який вирішить проблеми з цим товаром. Amazon — це відмінне місце, де можна знайти чесні відгуки клієнтів.
Пошукова оптимізація (SEO) дозволяє зрозуміти, що відбувається з пошуком у глобальному масштабі або орієнтована на конкретні географічні розташування. У Google є ряд безкоштовних і платних інструментів, які можна використовувати
Вчіться на успіхах конкурентів і підприємств-лідерів в обраній галузі. Крім продуктів конкурентів, вивчіть їх співтовариство. Хто їх аудиторія і чому вони люблять ці продукти? Подивіться, що бренд говорить споживачам, а також як клієнти взаємодіють з ними в Інтернеті. Визначте прогалини в товарних пропозиціях конкурентів і знайдіть способи заповнити ці прогалини вашим новим продуктом.
Джерело: EVO.BUSINESS
Читайте також –
Дослідження eMarketer: Темпи зростання електронної комерції знижуються