Топ-10 інструментів для відстеження трендів в e-commerce
На яких ресурсах відстежувати міжнародні тренди і як це робити найкраще.
Цей текст доступний також російською мовою
Розширення асортименту — важлива частина розвитку будь-якого інтернет-магазину. Де знайти актуальну і правдиву інформацію, нові тренди для нових продуктів – з’ясував Shopify.com. Переклав та адаптував EVO.BUSINESS. RAU публікує скорочену версію матеріалу.
-
Інтернет-публікації про тенденції
Профільні ресурси – відмінне місце, щоб почати пошук ідей продукту. Самі топові публікації про популярні тенденції і продукти на ринку допоможуть зрозуміти, що зараз модно продавати і модно купувати. На таких сайтах можна зустріти огляди новинок, які незабаром стануть musthave сезону.
Рекомендовані сайти:
-
- TrendWatching — незалежна трендова фірма, яка сканує ринки всього світу і виявляє найбільш перспективні споживчі тенденції та ідеї. Представництва компанії працюють і збирають інформацію в Лондоні, Нью-Йорку, Сан-Паулу, Сінгапурі, Сіднеї і Лагосі.
- Trend Hunter — найбільше і популярне в світі співтовариство трендів. Має всесвітню мережу з 137 000 учасників і 3 млн шанувальників спільноти.
- PSFK — платформа бізнес-аналітики, яка створена для натхнення творчих підприємців на розробку нових продуктів, послуг і досвіду в роздрібній торгівлі, рекламі і дизайні.
-
Лідери галузі
Щоб зайняти нову нішу, проаналізуйте її потенціал. Для цього користуйтеся наступними онлайн-інструментами: FollowerWonk (допомагає знайти топових блогерів з Твіттера) і Alltop (шукає популярні блоги за тематикою).
-
Продукт і сайти виявлення тенденцій
Сайти, які публікують огляди та презентації продуктів також можуть бути відмінним джерелом ідей для продуктів інтернет-бізнесу.
Корисні блоги: Uncrate, AHALife, Bless This Stuff, Cool Material, Gear Moose, Werd, HiConsumption, Firebox
-
Вузькопрофільні сайти
Нішеві сайти з безліччю зображень і великою кількістю шанувальників містять добірки цікавих, трендових компаній і товарів.
Деякі великі інтернет-магазини, які можуть стати натхненням для нішевих бізнес-ідей:
-
Оптові торгові майданчики B2B
Оптові сайти і сайти компаній-виробників підказують тисячі потенційних ідей продуктів.
- Alibaba — одна з найбільших у світі компаній електронної комерції. Платформа пов’язує споживачів у всьому світі з оптовиками і виробниками з Азії.
- Oberlo — торгова площадка, де можна купити продукти для продажу на Shopify у постачальників.
Ще кілька майданчиків В2В: TradeKey, Global Sources, Made-in-China, Wholesale Central.
-
Інтернет-магазини споживчих товарів
Іншим невичерпним джерелом ідей про продукти є онлайн-майданчики для споживачів. Тут головне не загубитися в різниці ціни, якості, знижок і кількості пропозицій.
- eBay — найбільший інтернет-сайт споживчого аукціону.
- Amazon — найбільший інтернет-рітейлер.
- Kickstarter — найбільший краудфандинговий сайт.
- Etsy —магазин предметів ручної роботи.
- AliExpress це споживчий оптовий ринок Alibaba, який дозволяє робити замовлення в менших кількостях. AliExpress Popular показує самі купуються товари.
- Jet — ще один інтернет-магазин, популярність якого продовжує зростати. Кожна категорія продуктів має свій власний список бестселерів, наприклад, для оптових і цей для книг і ЗМІ.
-
Соціальні мережі
Є кілька способів використовувати соціальні мережі для пошуку продуктів і нішевих ідей.
Облікові записи продуктів. В Instagram є багато облікових записів, в яких публікується вміст продуктів.
Аналіз аудиторії. Якщо у компанії вже є бізнес-сторінка на одній або декількох платформах соціальних мереж, можна використовувати дані своєї аудиторії для пошуку бізнес-ідей для електронної комерції. Розуміти, які сторінки, хобі, інтереси та інші характеристики у них загальні і проводити мозковий штурми на основі цих ідей.
-
Відгуки клієнтів
Досвідчені підприємці завжди враховують рекомендації клієнтів, їх мотиви і реагують на ті чи інші відгуки швидко і чітко.
Якщо у компанії немає власних оглядів, можна вивчити відгуки компаній і продуктів в ніші бізнесу. Потрібно виявляти спільні риси, звертаючи особливу увагу на скарги клієнтів на певний товар, і визначати, як можна створити продукт, який вирішить проблеми з цим товаром. Amazon — це відмінне місце, де можна знайти чесні відгуки клієнтів.
-
SEO аналітика
Пошукова оптимізація (SEO) дозволяє зрозуміти, що відбувається з пошуком у глобальному масштабі або орієнтована на конкретні географічні розташування. У Google є ряд безкоштовних і платних інструментів, які можна використовувати
- Google Trends — можна моніторити, що в тренді на глобальному та регіональному рівні, і вибирати конкретні теми, такі як бізнес, охорона здоров’я або наука/техніка. Можна переглянути новини, щоб побачити, що є найпопулярнішим.
- Google Keyword Planner — планувальник ключових слів допоможе знайти середній обсяг пошуку і пов’язані ключові слова для вибраних вами фраз.
- Google Analytics — допомагає дізнатися, які слова користувачі пишуть для пошуку сайту компанії.
-
Конкуренти
Вчіться на успіхах конкурентів і підприємств-лідерів в обраній галузі. Крім продуктів конкурентів, вивчіть їх співтовариство. Хто їх аудиторія і чому вони люблять ці продукти? Подивіться, що бренд говорить споживачам, а також як клієнти взаємодіють з ними в Інтернеті. Визначте прогалини в товарних пропозиціях конкурентів і знайдіть способи заповнити ці прогалини вашим новим продуктом.
Джерело: EVO.BUSINESS
Читайте також –
Дослідження eMarketer: Темпи зростання електронної комерції знижуються