Чому реклама не працює: топ-10 помилок маркетологів

Чому реклама не працює: топ-10 помилок маркетологів

28.10.2020 08:00
  1089
rau

Екс-маркетинг-директор The Coca-Cola Company і PepsiCo Жанна Стрельнікова виділяє десять ключових помилок маркетологів при підготовці рекламних кампаній.

Цей матеріал доступний російською мовою

Рекламна кампанія не спрацювала, слогани зібрали багато хейту, а стратегія зовсім не підійшла? Маркетологи щодня роблять помилки в роботі. Здавалося б, можна було навчитися на чужому досвіді, але історії повторюються. Про те, як робити не варто і на що слід звернути увагу в колонці для порталу Delo.ua розповіла маркетинг-консультант Жанна Стрельнікова.

  1. Відсутність стратегії

Перша помилка – це відсутність стратегії або пошук якоїсь “чарівної таблетки”, ідеального рішення, яке однаково добре підходить для будь-якого бізнесу.

Маркетолог заходить в інтернет, знаходить онлайн-курс з інтернет-реклами або читає статтю, в якій є зрозуміла інструкція, і починає її дотримуватися. На ділі виходить, що в залежності від того, який продукт ви хочете просувати – порошок, інтернет-магазин, мобільний додаток чи щось інше – інструменти, підходи і, відповідно, всі дії повинні істотно відрізнятися.

  1. Неправильна мета

“Нам потрібен мільйон переходів на сайт” або “Давайте зробимо 100 000 фоловерів в Instagram” – не зовсім коректна мета, це може бути проміжний етап, але не кінцева мета.

Наприклад, не «Нам потрібен мільйон переходів на сайт”, а “Нам потрібно 100 лідів на день”. Чи не “Давайте зробимо 100 000 фоловерів в Instagram”, а “Нам важливо, щоб конверсія з Instagram була не менше 40% від загальної кількості замовлень”.

  1. Згадати про маркетинг і стратегію, коли все погано

Все полетіло в прірву і бренд згадує, що йому терміново потрібна стратегія. А все, пізно вже, раніше треба було думати. Маркетингова стратегія потрібна не тільки, коли все погано, і навіть не тоді, коли все добре, а тоді, коли все починається.

  1. В першу чергу братися за рекламні креативи

А потім дуже сильно дивуватися, чому реклама не працює. А й справді, чому? В такому випадку не береться до уваги: визначення мети реклами, форми і наповнення, формату, ЦА, KPI – пропуск даних етапів часто призводить до збитків компанії.

  1. Рекламні креативи з сексуальним підтекстом – це круто

Подумав так маркетолог і реалізував рекламу, за яку в США посадили за кількома статтями.

Секс в рекламі – не завжди продажі та лояльність, але чомусь маркетологи в СНД все ніяк не перестають в це вірити.

  1. Ігнорувати нові канали комунікації

Все ще думаєте, що Tik-Tok не буде корисним? А Burberry, Jacquemus і Gucci вже збирають там свою аудиторію.

  1. Копіювати конкурентів

Хотіли повторити успіх, але зібрали плоди всіх помилок. Не знаючи внутрішньої бізнес-ситуації, часто молоді маркетологи намагаються повторити чийсь успіх (читай “чиюсь бізнес-стратегію”) і здається, забувають, що умови, в яких знаходиться їхня компанія і компанія, яку вони хочуть наслідувати – дуже різні.

  1. Конкурентний аналіз – база для маркетингової стратегії

Не моніторити і не аналізувати діяльність конкуруючих компаній – така ж помилка, як і копіювання.

  1. Занадто багато пропозицій для споживача

Більше акцій\знижок\спецпропозицій, а ще подивіться – нова пропозиція і тільки сьогодні, тільки для вас діє ця знижка. І ось це все на одному лендінгу.

Не потрібно так робити. Не забувайте враховувати той факт, що людина, яка приходить до вас тільки заради знижок – не буде вашим лояльним клієнтом.

  1. Ще одна груба помилка – показувати рекламу таку кількість разів, на яку вистачає грошей

Інший варіант цієї помилки – показувати рекламу стільки разів, скільки заманеться. Це не правильно. Необхідно здійснити таку кількість взаємодій, яка дозволить повністю реалізувати формулу A.I.D.A.

Автор: Жанна Стрельнікова

Джерело: Delo.ua

Читайте також –

Шкідлива дюжина: 12 типових помилок в маркетинговій кампанії


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  36
Усі новини ринку