Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в листопаді за версією EVO
Редакція EVO.Business підготувала список найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в листопаді 2019 року. Джерело даних – сервіс SimilarWeb
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляється на сайті EVO.Business, практично у всіх популярних маркетплейсів в Україні в поточному році трафік виріс (враховується тільки трафік з України веб-версії маркетплейсів).
10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в листопаді 2019 року
У порівнянні з жовтнем, відвідуваність веб-версій збільшилася. Одна з причин – старт сезону розпродажів.
З яких пристроїв заходили користувачі
Йдеться про веб-версії маркетплейсів. SimilarWeb не враховує трафік з мобільних додатків.
Скільки в середньому тривав один сеанс
Найбільше часу користувачі проводили на сайті Shafa.ua і Aliexpress.com – майже 13 хвилин. Для порівняння: один сеанс на веб-версії Facebook в листопаді в середньому тривав 11 хвилин. Найшвидше клієнти виходили з Allo.ua і Zakupka.com – через 4 хвилини.
Скільки в середньому за один сеанс користувачі переглядали сторінок
Рекордсмен за кількістю переглянутих за раз сторінок – сайт Shafa.ua. Це пов’язано зі специфікою маркетплейса – на ньому користувачі не завжди шукають конкретний товар, а розглядають варіанти доступних брендових речей.
Дані за поточний місяць з’являються в SimilarWeb в середині наступного – рейтинг маркетплейсів за грудень і весь 2019 рік буде опубліковано в січні.
Джерело EVO.Business
Читайте також –
PaySpace Magazine Awards 2019: Кращі інтернет-магазини і маркетплейси України