
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Amazon, Alibaba, Walmart, IKEA та інші. Хто визнаний найдорожчим глобальним брендом в рітейлі.
Британська дослідницька компанія Millward Brown Optimor, що входить до холдингу WPP, склала рейтинг 100 найдорожчих глобальних брендів (BRANDZ Global Top 100). Споживчі оцінки комбінуються із суворим аналізом фінансово-господарської діяльності кожного підприємства (з використанням даних Bloomberg і Kantar Worldpanel), щоб відокремити внесок бренду в просуванні бізнесу і в акціонерну вартість. Споживче сприйняття бренду є ключовим внеском у визначенні цінності бренду, тому що бренди представляють з себе поєднання ефективності бізнесу, дистрибуції, зрозумілості позиціонування і лідерства. Ранжування враховує регіональні відмінності, так як, навіть по-справжньому глобальні бренди можуть мати різні позиції на ринках в різних країнах.
Рейтинг складається фахівцями компанії щорічно, починаючи з 2006 року. Методологія Millward Brown передбачає оцінку вартості торгових марок як інструментів соціального впливу, що генерує прибуток. При оцінці враховується не тільки вартість на конкретний день, але і здатність бренду приносити гроші в майбутньому, тобто його потенціал зростання. Інша особливість — при розрахунку враховуються як доходи компаній від продажу брендованих продуктів, так і його сприйняття споживачами. Крім того, на відміну від ряду інших подібних досліджень, Millward Brown оцінює індивідуальні бренди, а не за портфелі брендів компанії, які володіють брендами.
В цьому році вісім з топ-10 глобальних брендів є технологічними брендами або пов’язаними з технологіями, ще дві позиції зайняв рітейл. Онлайн-гігант Amazon перейшов на третю позицію, а на дев’ятій розмістився Alibaba, який, крім того, другим в рейтингу найбільш швидкозростаючих брендів. Перше місце тут зайняв китайський рітейлер – JD.com (59 місце) показав приголомшливі + 94% зростання вартості бренду. Цікаво, що останній рік був першим, коли неамериканські бренди зростали швидше, ніж американські. Чотирнадцять китайських брендів входять в топ-100 рейтингу в порівнянні з результатами 2006 року, коли в нього входив лише один (China Mobile).
Ключові тенденції, виділені в дослідженні BrandZ Global Top 100 в цьому році включають:
“У групу брендів, які виграють в епоху інтелектуального/розумного маркетингу, включаються такі компанії, як Amazon і Tencent, які ставлять споживача у центр всього, що вони роблять. Ці бренди використовують технології, щоб зрозуміти потреби своїх споживачів і застосувати ці знання для створення екосистеми послуг, які задовольняють численним і різноманітним потребам, формуючи безперервний споживчий досвід між платформами”, – прокоментував Дорін Ван, глобальний керівник Millward Brown BrandZ.
RAU склала інфографіку – хто входить в топ-10 найдорожчих брендів серед світових рітейлерів.
Читайте також