
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


14-16 листопада, у французьких Каннах пройде головна європейська виставка рітейлу і девелопменту MAPIC-2018.
Асоціація рітейлерів України запрошує відвідати найбільшу європейську тематичну виставку, присвячену рітейлу та девелопменту: MAPIC-2018, яка пройде з 14 по 16 листопада на Лазурному узбережжі Франції – в Каннах.
До 28 вересня квитки на захід пропонуються зі знижкою 30%.
Виставка надає виняткові можливості:
У минулому році на виставці були присутні 8600 учасників зі 3800 компаній. За сферами діяльності спостерігався приблизно такий розподіл: 2100 – рітейлери, причому багато було новачків, близько 400 брендів брали участь вперше; 2500 – девелопери; 1000 – інвестори.
На MAPIC можна і потрібно їхати на будь-якому етапі розвитку вашої компанії. Якщо тільки почали працювати в рітейлі, то буде корисно ознайомитися з провідними гравцями, з актуальними тенденціями в роздрібній торгівлі, підглянути цікаві рішення та знайти вільні ніші, а якщо пощастить – то й інвестора. Далі відвідування виставки дасть можливість тримати руку на пульсі, оперативно реагувати на зміни, активно використовувати міжнародний досвід, знання і досягнення. Ну і якщо ви хочете вийти з бізнесу, то саме на MAPIC приїжджають близько тисячі інвесторів, яким можна продати свій проект.
Читайте також –
Місце зустрічі змінити неможна: що буде представлено на MAPIC-2018