Тетяна Фіщук, Всі.Свої: Коронавірус підсилив тренд підтримувати українське

Тетяна Фіщук, Всі.Свої: Коронавірус підсилив тренд підтримувати українське

06.05.2020 08:10
  595
rau

Директор з комунікацій Всі.Свої Тетяна Фіщук про те, як змінилися бізнесова та комунікаційна моделі рітейлера через карантин.

Цей текст доступний також російською мовою

Всі.Свої – екосистемний бізнес, який складається з маркетів, мережі магазинів на Хрещатику й у ТРЦ Lavina Mall, онлайн-магазину vsisvoi.ua, а також вечірок та івент-простору на Десятинній. Більша частина бізнесу була зосереджена в офлайн-секторі. Тому з оголошенням карантину всі активності та майже вся діяльність стали на паузу, а стратегічний фокус компанії направлений на інтернет-магазин та переформатування маркетів в онлайн. Що трапилось з українським рітейлером під час карантину та як змінилися бізнесова та комунікаційна моделі через пандемію Covid-19, в інтерв’ю Bazilik.media розповіла директорка з комунікацій Всі.Свої Тетяною Фіщук. RAU публікує головне з матеріалу.

Про маркети

25 квітня маркети Всі.Свої відсвяткували 5-річчя. До карантину це була фізична платформа в Києві, на Десятинній, 12, де ми збирали 150-250 українських виробників товарів певної категорії.

З оголошенням карантину ми довго думали, як живий атмосферний шопінг-досвід перенести у діджитал. І наша команда розробила модель онлайн-маркету — “Маркет суконь онлайн”. Наша fashion-кураторка зібрала 30 українських брендів та понад 200 суконь, які ми розмістили в нашому просторі на Десятинній.

Протягом трьох днів — з 24 по 26 квітня — ми транслювали у наших сторінках в Іnstagram і Facebook маркет з речами, але без людей. Розповідали про бренди, нові колекції, детально демонстрували кожну сукню. Кожен охочий міг запитати про розмір, вартість, колір, схожі моделі. Ми запросили стилістку, яка рекомендувала розмір, модель, підказувала, що ліпше пасуватиме, добирала образи. Тобто, безпечно перебуваючи вдома, кожен міг обрати сукню мрії, віртуально приміряти та придбати.

Формат, який об’єднав постійну онлайн-комунікацію, промоцію українських брендів, допомогу стиліста та доступ до онлайн-магазину, виявився дуже успішним. Кількість відвідувачів на сайті за період маркету зросла на 163,71%, кількість транзакцій зросла на 142,86%, дохід — на 174%.

Про підтримку резидентів

Популяризація локального — наш основний комунікаційний фокус. Незважаючи на закриття магазинів та маркетів, ми продовжуємо розповідати про українські локальні бренди.

Наш “антикризовий” план підтримки:

1. Ми сфокусувалися на онлайн-магазині vsisvoi.ua. Це найбільший інтернет-магазин українських виробників: тут представлено 200+ локальних брендів. Виробники встигли привезти нові колекції весна/літо 2020 ще на початку березня, а наші фотографи встигли відзняти їх. Ми приймаємо замовлення онлайн і доставляємо по всій Україні Нова пошта.

Трафік на сайті у квітні проти березня зріс на 33,58%, кількість транзакцій збільшилась на 225%.

2. Ми адаптувати івенти під онлайн-формат. Трансформації уже зазнали маркет “великодній кошик” з гастрономічними брендами, а також “маркет суконь” із fashion-брендами.

3. Ми залучили великий бізнес до підтримки маленьких локальних виробників. Тепер власники картки visa мають знижку 20% на речі vsisvoi.ua та безкоштовну доставку. Це робить український продукт доступнішим.

4. Ми продовжуємо генерувати контент для соціальний мереж, який надихав би, розважав та був корисним у цей час.

5. Наша продакшн-команда адаптувала фотозйомки з українськими брендами й моделями вдома. Так само естетично, як ми це робили в студії, водночас цілком безпечно.

6. Продовжуємо комунікаційну та PR-підтримку для локальних виробників. Я та інші члени команди виступаємо на вебконференціях, семінарах про локальний малий та середній бізнес, даємо коментарі для ТБ, посилюємо інфлюенс-маркетинг — роботу з блогерами та лідерами думок. Крім того, створюємо спецпроекти для онлайн-медіа.

7. Долучаємося до допомоги нашим медикам. Із фінансовою допомогою visa ми, разом з українським виробником lkostume, запустили пошив 1500 захисних костюмів для медиків.

8. Готуємо стратегію виходу бізнесів після пом’якшення карантину.

Про команду

Ми зберегли основну команду маркетів та бренду, а персонал магазину: касири, консультанти, працівники складу — пішов у відпустку без збереження заробітної плати, отримавши виплату за робочі дні березня. Команда, яка залишилась, працює у режимі домашнього офісу.

Під час кризи команда згуртувалася ще дужче — ми підтримуємо одне одного в роботі. Кожен член команди залучений до “антикризової” стратегії. Ми разом генеруємо ідеї та проекти, які можемо реалізувати під час карантину.

Про візуальний контент

Візуальний контент для українських брендів — це одна із сильних сторін нашої комунікаційної стратегії. У нас потужний та професійний продакшн-департамент, який істотно підняв рівень візуальної естетики локальних виробників. Звісно, зараз ми не можемо працювати у студіях, та наша команда організовує зйомки через Face Time, контролюємо процес через Zoom.

Загалом карантин для нас виявився не лише кризою, а й мотиватором. Ми сприйняли цю ситуацію як виклик: оперативно переналаштовуємо багато робочих процесів, переглядаємо стратегії, тестуємо нові формати.

Хочемо вийти з карантину ще сильнішою креативною командою. А ще, звісно, дуже хочемо скоріше зібратися на нашій терасі на Десятинній: обійматися з колегами, спілкуватися з брендами та збирати ще більше відвідувачів.

Джерело: Bazilik.media

Читайте також

Ганна Луковкіна, Всі. Свої: плануємо відкрити ще два магазини в ТРЦ у 2020 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку