Дослідження eMarketer: Темпи зростання електронної комерції знижуються

Дослідження eMarketer: Темпи зростання електронної комерції знижуються

10.07.2019 08:07
  2878
rau

Останні роки в усьому світі активно обговорюються питання, пов’язані з ростом онлайн продажів. Оператори ринку торговельної нерухомості в Україні також спостерігають за розвитком ситуації, побоюючись, що онлайн скоро повністю витіснить офлайн-торгівлю.

Цей матеріал доступний російською мовою

Однак, на думку аналітиків компанії UTG, помилково вважати, що інтернет-продажі витіснять традиційні. Оскільки для більшості брендів, які зазвичай працюють в офлайн, онлайн залишається тільки додатковим каналом для нарощування виручки, а не чисто продажем в віртуальному магазині. Тому поступово темпи зростання електронної комерції будуть знижуватися і успіх рітейлерів буде базуватися на вдалому поєднанні онлайн і офлайн-торгівлі із застосуванням сучасних технологій.

Тенденція «гальмування» зростання частки онлайн продажів підтверджується даними американської компанії, що займається дослідженнями ринку цифрових технологій – eMarketer.

За оцінками міжнародних експертів обсяг світового ринку роздрібної торгівлі в цьому році досягне $25,038 трлн, з яких $3,5 трлн припаде на електронну комерцію. При цьому в 2019 році онлайн-продажі збільшаться на 4,5%, тим самим показавши зниження темпів у порівнянні з п’ятьма роками раніше, коли глобальні роздрібні продажі щорічно зростали на 5,7% – 7,5%.

У глобальному зростанні електронної торгівлі в 2019 році буде як і раніше лідирувати Азіатсько-Тихоокеанський регіон, на частку якого припадає 64,3% світової електронної комерції.

Найбільшим світовим ринком онлайн торгівлі в поточному році стане Китай з об’ємом продажів в $1,935 трлн, що більш ніж втричі перевершує показник США ($586,92 млрд).

За підрахунками eMarketer на Китай припадає 54,7% світового ринку e-сommerce, що майже вдвічі перевищує частку п’яти наступних за ним країн-лідерів разом узятих.

На Західну Європу припадає три з шести провідних ринків електронної комерції: Великобританія (очікуваний обсяг в 2019 році – $ 141,93 млрд), Німеччина ($ 81,85 млрд) і Франція ($ 69,43 млрд).

Джерело UTG

Читайте також –

Андрій Осадчий, GFK: як і що українці купують в інтернеті


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  15