
Eva у 2024 році: виторг 27 млрд грн, майже відновили кількість магазинів до довоєнної


Останні роки в усьому світі активно обговорюються питання, пов’язані з ростом онлайн продажів. Оператори ринку торговельної нерухомості в Україні також спостерігають за розвитком ситуації, побоюючись, що онлайн скоро повністю витіснить офлайн-торгівлю.
Цей матеріал доступний російською мовою
Однак, на думку аналітиків компанії UTG, помилково вважати, що інтернет-продажі витіснять традиційні. Оскільки для більшості брендів, які зазвичай працюють в офлайн, онлайн залишається тільки додатковим каналом для нарощування виручки, а не чисто продажем в віртуальному магазині. Тому поступово темпи зростання електронної комерції будуть знижуватися і успіх рітейлерів буде базуватися на вдалому поєднанні онлайн і офлайн-торгівлі із застосуванням сучасних технологій.
Тенденція «гальмування» зростання частки онлайн продажів підтверджується даними американської компанії, що займається дослідженнями ринку цифрових технологій – eMarketer.
За оцінками міжнародних експертів обсяг світового ринку роздрібної торгівлі в цьому році досягне $25,038 трлн, з яких $3,5 трлн припаде на електронну комерцію. При цьому в 2019 році онлайн-продажі збільшаться на 4,5%, тим самим показавши зниження темпів у порівнянні з п’ятьма роками раніше, коли глобальні роздрібні продажі щорічно зростали на 5,7% – 7,5%.
У глобальному зростанні електронної торгівлі в 2019 році буде як і раніше лідирувати Азіатсько-Тихоокеанський регіон, на частку якого припадає 64,3% світової електронної комерції.
Найбільшим світовим ринком онлайн торгівлі в поточному році стане Китай з об’ємом продажів в $1,935 трлн, що більш ніж втричі перевершує показник США ($586,92 млрд).
За підрахунками eMarketer на Китай припадає 54,7% світового ринку e-сommerce, що майже вдвічі перевищує частку п’яти наступних за ним країн-лідерів разом узятих.
На Західну Європу припадає три з шести провідних ринків електронної комерції: Великобританія (очікуваний обсяг в 2019 році – $ 141,93 млрд), Німеччина ($ 81,85 млрд) і Франція ($ 69,43 млрд).
Джерело UTG
Читайте також –