Чекали як Хатіко: ситуативний маркетинг та жарти рітейлерів і користувачів з приводу відкриття IKEA в Україні

Чекали як Хатіко: ситуативний маркетинг та жарти рітейлерів і користувачів з приводу відкриття IKEA в Україні

03.02.2021 08:00
  5129
Микола Маранчак

Троллинг від Епіцентр, “шведський стіл” від АТБ, ножиці від Varus і “вхід по талонам”, – як креативили рітейлери та користувачі на тему відкриття першого магазину IKEA в Україні.

Цей текст доступний також російською мовою

Про вихід IKEA в Україну настільки всі звикли жартувати, що ця доля не оминула шведську мережу навіть в день відкриття. І хоча подія дійсно приємна й важлива, інші учасники ринку не відмовили собі в легкому стьобі над конкурентом. Таке собі “Welcome to Ukraine” з виключно гостинним і доброзичливим значенням, хоча й не без лукавства. RAU не оминула цю тему і зібрала найяскравіші жарти по темі.

Вже в день відкриття користувачі помітили цікавий борд біля столичного ТРЦ Blockbuster Mall, у якому, власне, і відкрилася перша у нашій країні IKEA: “Є ідея і є рішення! У ЕПІЦЕНТРІ є ВСЕ!”, який обіграє слоган шведського гіганта: “IKEA Ідеї для вашого будинку”. “До маркетингових війн на кшалт BMW з AUDI ще далеко, але спроба ситуативної реклами зараховується”, – написав Олександр Барабошко.

Також користувач відмітив, що при вході до ІКЕА роздавали захисні брендовані маски Епіцентру.

“Мамкіни маркетологи”, – пожартував, в свою чергу, користувач Петро Волощенко в коментарях на ці витівки.

В АТБ зазначили, що для того, щоб стіл став шведським, купити його в IKEA недостатньо, треба ще зайти за продуктами до АТБ.

На урочистій церемонії відкриття сталося непорозуміння: на всіх почесних гостей не вистачило… ножиць.

Само собою, користувачі не могли пройти повз цю ситуацію. Так, chief digital commerce мережі Varus Олег Спірін запропонував придбати акційні ножиці з декором “Монстрики”. “Допоможемо в будь-якій ситуації”, – пожартував він.

“Сьогодні у Києві відкрилася IKEA, а ми колись під неї заливали бетон”, – ностальгічно згадали на сторінці промислово-будівельної групи Ковальська.

“Welcome to Ukraine, IKEA – a long journey to finally get here”, – написав президент American Chamber of Commerce in Ukraine Енді Хантер. І прикріпив класичний жарт про рітейлера.

Леся Панченко звернула увагу, що на відкриття вхід був по талонам з попередньою реєстрацією.

“Вхід по реєстрації через QR”, – відмітила також Content Creator в Сільпо Юлія Огородник.

Жарти продовжилися в коментарях.

Інші – просто раділи приходу довгоочікуваного бренда.

Відмітились коментатори також в Twitter, поєднавши відкриття IKEA та вислів з інтерв’ю шостого президента України Володимира Зеленського американському каналу НВО, яке миттєво розібрали на цитати і меми.

Читайте також –

Шо, знову?! Як відреагували соцмережі на новину про черговий вихід IKEA в Україну


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку