Як виглядає перша в світі IKEA формату City Store. Таку ж відкриють в Україні (фотоогляд)

Як виглядає перша в світі IKEA формату City Store. Таку ж відкриють в Україні (фотоогляд)

27.10.2018 09:00
  1378
Дарья Златьева

Уже в наступному році в столичному ТРЦ Ocean Mall планують відкрити перший в Україні магазин шведського меблевого гіганта IKEA. Він займе 6000 кв. м і буде представлений в новому форматі City Store. Як виглядає аналогічний об’єкт рітейлера в Польщі.

Read in English

Стандартний гіпермаркет IKEA займає десятки тисяч квадратних метрів, і розташований, як правило, за містом. Але з цього року компанія почала розвиток невеликих форматів торгових точок, які будуть відкриватися в центральних районах міст. Перший подібний об’єкт було відкрито 23 жовтня в варшавському ТРЦ Blue City на площі всього 4800 кв. м. Це третій магазин IКЕА у Варшаві, відкритий в новій дизайнерської концепції. У ньому можна робити покупки, планувати декор своєї квартири і перекусити в ресторані рітейлера прямо в магазині.

Він розташований близько до центру міста – на Aleje Jerozolimskie 179, поруч із Західним залізничним вокзалом і в 15 хвилинах їзди від Центрального залізничного вокзалу.

IKEA в Blue City має невелику площу, але так само, як і інші магазини мережі, розташований на двох рівнях. Щоб скоротити площі, і в той же час надати клієнтам максимально можливий асортимент і зручність покупок, в невеликих IKEA активно впроваджують інновації. Так, в польському магазині присутні онлайн-кіоски, каси самообслуговування, область планування інтер’єру, доступні функції доставки, а також самовивозу з пунктів видачі.

Тут немає відомого “синього шляху”, який веде через весь магазин і часто заважає клієнтові швидко дійти до цікавлять відділів – доводиться проходити всі відділи, і, можливо, купувати незаплановані речі. Торгова точка більше схожа на концептуальний магазин з чітко відображеними елементами. Вони будуть змінюватися в залежності від сезону і думок клієнтів. Це сприятиме інноваційному використанню об’єкта.

У новому магазині збираються перевірити кілька нових рішень. Одним з них є онлайн-кіоски: вони пропонують клієнтам новий досвід покупок, об’єднуючи онлайн-інструменти з автономним простором. Завдяки кіоскам під час відвідування магазину клієнти можуть, серед іншого, шукати продукти самостійно, створювати і редагувати списки покупок в будь-якому місці, а також приєднуватися до IKEA FAMILY.

онлайн-кіоск

Ще однією інновацією стала Dream Room, в якому компанія використовувала рішення «Immersive mapping», щоб стимулювати почуття клієнтів, створювати незабутні враження і тим самим спонукати поляків добре виспатися.

Також в IKEA в Blue City створено спеціальний простір: область планування. Там клієнту допоможуть спроектувати інтер’єри будинків і квартир. Співробітники IKEA, використовуючи свій досвід і знання в області дизайну інтер’єру, вибирають продукти і створюють індивідуальний простір, адаптований до потреб і стилю клієнтів. У цій зоні підготовлено 20 проектних стендів, де можна планувати кухні, спальні і вбиральні і вибрати аксесуари для окремих інтер’єрів.

Обладнана нова точка і касами самообслуговування:

В об’єкті працює зона кафе, виконана в спеціальному розробленому еко-стилі. Ця зона поєднує в собі концепцію кафе та бістро, там можна вирішити, чи хоче клієнт сидіти і відпочивати після шопінгу або швидко поїсти і рухатися далі. Меню буде змінюватися в залежності від сезону і пропонує відвідувачам бутерброди, свіжі салати, вегетаріанські хот-доги, коктейлі, гарячі страви, а також шведські страви. І ресторанний простір, і IKEA в Blue City працюють в години роботи торгового центру.

Як же виглядає перша міні IKEA в світі в магазин у варшавському Blue City дивіться у фоторепортажі:

Читайте також –

Шведський стіл: як IKEA буде розвиватися в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  121
Усі новини ринку