Як виглядає перша в світі IKEA формату City Store. Таку ж відкриють в Україні (фотоогляд)

Як виглядає перша в світі IKEA формату City Store. Таку ж відкриють в Україні (фотоогляд)

27.10.2018 09:00
  1712
Дарья Златьева

Уже в наступному році в столичному ТРЦ Ocean Mall планують відкрити перший в Україні магазин шведського меблевого гіганта IKEA. Він займе 6000 кв. м і буде представлений в новому форматі City Store. Як виглядає аналогічний об’єкт рітейлера в Польщі.

Read in English

Стандартний гіпермаркет IKEA займає десятки тисяч квадратних метрів, і розташований, як правило, за містом. Але з цього року компанія почала розвиток невеликих форматів торгових точок, які будуть відкриватися в центральних районах міст. Перший подібний об’єкт було відкрито 23 жовтня в варшавському ТРЦ Blue City на площі всього 4800 кв. м. Це третій магазин IКЕА у Варшаві, відкритий в новій дизайнерської концепції. У ньому можна робити покупки, планувати декор своєї квартири і перекусити в ресторані рітейлера прямо в магазині.

Він розташований близько до центру міста – на Aleje Jerozolimskie 179, поруч із Західним залізничним вокзалом і в 15 хвилинах їзди від Центрального залізничного вокзалу.

IKEA в Blue City має невелику площу, але так само, як і інші магазини мережі, розташований на двох рівнях. Щоб скоротити площі, і в той же час надати клієнтам максимально можливий асортимент і зручність покупок, в невеликих IKEA активно впроваджують інновації. Так, в польському магазині присутні онлайн-кіоски, каси самообслуговування, область планування інтер’єру, доступні функції доставки, а також самовивозу з пунктів видачі.

Тут немає відомого “синього шляху”, який веде через весь магазин і часто заважає клієнтові швидко дійти до цікавлять відділів – доводиться проходити всі відділи, і, можливо, купувати незаплановані речі. Торгова точка більше схожа на концептуальний магазин з чітко відображеними елементами. Вони будуть змінюватися в залежності від сезону і думок клієнтів. Це сприятиме інноваційному використанню об’єкта.

У новому магазині збираються перевірити кілька нових рішень. Одним з них є онлайн-кіоски: вони пропонують клієнтам новий досвід покупок, об’єднуючи онлайн-інструменти з автономним простором. Завдяки кіоскам під час відвідування магазину клієнти можуть, серед іншого, шукати продукти самостійно, створювати і редагувати списки покупок в будь-якому місці, а також приєднуватися до IKEA FAMILY.

онлайн-кіоск

Ще однією інновацією стала Dream Room, в якому компанія використовувала рішення «Immersive mapping», щоб стимулювати почуття клієнтів, створювати незабутні враження і тим самим спонукати поляків добре виспатися.

Також в IKEA в Blue City створено спеціальний простір: область планування. Там клієнту допоможуть спроектувати інтер’єри будинків і квартир. Співробітники IKEA, використовуючи свій досвід і знання в області дизайну інтер’єру, вибирають продукти і створюють індивідуальний простір, адаптований до потреб і стилю клієнтів. У цій зоні підготовлено 20 проектних стендів, де можна планувати кухні, спальні і вбиральні і вибрати аксесуари для окремих інтер’єрів.

Обладнана нова точка і касами самообслуговування:

В об’єкті працює зона кафе, виконана в спеціальному розробленому еко-стилі. Ця зона поєднує в собі концепцію кафе та бістро, там можна вирішити, чи хоче клієнт сидіти і відпочивати після шопінгу або швидко поїсти і рухатися далі. Меню буде змінюватися в залежності від сезону і пропонує відвідувачам бутерброди, свіжі салати, вегетаріанські хот-доги, коктейлі, гарячі страви, а також шведські страви. І ресторанний простір, і IKEA в Blue City працюють в години роботи торгового центру.

Як же виглядає перша міні IKEA в світі в магазин у варшавському Blue City дивіться у фоторепортажі:

Читайте також –

Шведський стіл: як IKEA буде розвиватися в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Торговельні мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, що входять до холдингу Retail Group, повідомили про свою участь у...
time icon  
  152
Усі новини ринку